  • 61. Data: 2013-05-16 12:11:54
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 16-05-2013 11:49, T...@s...in.the.world pisze:

    > Glupawe to bylo imho takie pytanie do czlowieka, ktory od kilkunastu
    > minut, bynajmniej nie ukradkiem, robi zdjecia pomnika Pilsudskiego i
    > przymierza sie do zdjecia Palacu Belweder .
    >
    > Ale moze ktos jednak by sie merytorycznie wypowiedzial.
    >
    > Mozna te zdjecia robic czy nie?
    > I czy jakis funkcjonariusz moze o tym decydowac?
    Oficjalnie jeżeli nie ma tabliczki zakaz fotografowania to można, ale
    jeżeli Borowik powie wypier... to musisz se iść.

  • 62. Data: 2013-05-16 12:12:44
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-05-16 10:39, quent pisze:

    > Powinien móc pomiatać do woli, kim chce! Pomiatać w sensie - nie
    > obsłużyć. Każdy właściciel np. restauracji powinien móc zabronić wstępu
    > komu tylko chce itp.
    > Oczywiście gdy jest wolność gospodarcza to taki właściciel ma na karku
    > sporą konkurencję i normą jest, że o klienta się dba.
    > Tak wygląda normalność.

    W twoim "normalnym" świecie służba zdrowia, w tym np. pogotowie, też
    mają być prywatne z pełną wolnością gospodarczą? A jeśli nie, to
    dlaczego?

  • 63. Data: 2013-05-16 12:14:54
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-16 12:08, Andrzej Lawa pisze:
    > I nie, nie zamierzam tobie wierzyć. Uważam, że kłamiesz i faktycznie nie
    > masz argumentów, więc używasz pretekstu, żeby dać tchórzliwie
    > wirtualnego dyla.

    Nie dosyć, że cham to jeszcze żałosny... odpuść sobie.
    Nie raz prowadziłem tu bardzo długie flejmy na różne tematy.
    Twoich chamskich wypocin po prostu nie chce mi się czytać.
    Ale rozumiem, Ty lubisz jak ktoś Ci pluje w twarz na początku rozmowy
    więc tego nie zrozumiesz.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 64. Data: 2013-05-16 12:15:25
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-16 12:00, quent pisze:

    > Ale o co chodzi? Konkretnie.

    Na prawdę nie widzisz różnicy między nie przyjęciem zlecenia, bo zakres,
    bo termin, bo cena, a wywieszką na stacji benzynowej "nie obsługujemy
    samochodów marki polonez i tych na ukraińskich rejestracjach"?

    Pani cytowana przez Ciebie trafiłaby co najmniej do teleekspresu za
    tabliczkę "Polaków nie obsługujemy".

    --
    jurski
    ---------------------------------------

  • 65. Data: 2013-05-16 12:16:41
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-16 12:12, trolling tone pisze:
    > W twoim "normalnym" świecie służba zdrowia, w tym np. pogotowie, też
    > mają być prywatne z pełną wolnością gospodarczą? A jeśli nie, to
    > dlaczego?

    Służba zdrowia? Co to?

  • 66. Data: 2013-05-16 12:19:04
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-16 12:15, jurski pisze:
    > Pani cytowana przez Ciebie trafiłaby co najmniej do teleekspresu za
    > tabliczkę "Polaków nie obsługujemy".

    Otóż to!
    Pokazana w TV może mieć okropną antyreklamę!
    Słusznie.

  • 67. Data: 2013-05-16 12:20:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.05.2013 12:11, k...@w...pl pisze:

    > Oficjalnie jeżeli nie ma tabliczki zakaz fotografowania to można, ale

    A co zmienia tabliczka?

    > jeżeli Borowik powie wypier... to musisz se iść.

    Bo?

  • 68. Data: 2013-05-16 12:21:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.05.2013 12:14, quent pisze:

> [...]
    > Twoich chamskich wypocin po prostu nie chce mi się czytać.
    > Ale rozumiem, Ty lubisz jak ktoś Ci pluje w twarz na początku rozmowy

    Aha. Czyli jesteś kłamcą i zasmarkanym hipokrytą ("żałosny", "wypociny").

  • 69. Data: 2013-05-16 12:28:24
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-05-16 12:16, quent pisze:

    > Służba zdrowia? Co to?

    Taki ogół byznesu związanego z lekarzami, lekami i takimi tam.
    Odpowiesz?

  • 70. Data: 2013-05-16 12:30:36

    W dniu 16-05-2013 12:20, Andrzej Lawa pisze:

    > A co zmienia tabliczka?
    Oficjalna informacja dla obywatela że jest to obiekt np: wojskowy itd.

    > Bo?

    Bo ma do tego prawo.
    Bo upublicznione twoje zdjęcia mogą wchodzić w zakres operacji tajnych.
    Bo może twoje zdjęcia posłużą przygotowaniu zamachu.
    Bo...
    sam sobie dopisz.