  • 51. Data: 2013-05-16 11:32:06
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-16 11:17, Yakhub pisze:
    > Można było - trudne słowo - UPRZEJMIE odpowiedzieć, że jest ładna
    > pogoda, dobre światło,

    Zastanów się z czyjej obronie stajesz?
    Moim zdaniem chamstwo należy piętnować.
    Chamstwem było zasugerowanie w pierwszym zdaniu aby się oddalić, w
    drugim powiedzieli to wprost bo do tego przecież zmierzali zadając
    pierwsze, czyż nie?

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 52. Data: 2013-05-16 11:33:23
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 16 maja 2013 (11:32:06) napisano:

> [...]
    > Chamstwem było zasugerowanie w pierwszym zdaniu aby się oddalić, w
    > drugim powiedzieli to wprost bo do tego przecież zmierzali zadając

    W niczyjej obronie nie staję. Co najwyżej - w obronie wzajemnej
    empatii. Przy tym delikatnie zasugerowałem, co zrobić na przyszłość,
    żeby bez stresu zrobić kilka zdjęć.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 53. Data: 2013-05-16 11:47:27
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-16 10:39, quent pisze:

    > Powinien móc pomiatać do woli, kim chce! Pomiatać w sensie - nie
    > obsłużyć. Każdy właściciel np. restauracji powinien móc zabronić wstępu
    > komu tylko chce itp.
    > Oczywiście gdy jest wolność gospodarcza to taki właściciel ma na karku
    > sporą konkurencję i normą jest, że o klienta się dba.
    > Tak wygląda normalność.

    Nur für Deutsche - to już było, ale zawsze myślałem, że to było nienormalne.

    --
    jurski
    ---------------------------------------

  • 54. Data: 2013-05-16 11:47:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.05.2013 11:25, quent pisze:

    > Jak już się pocisz pisząc tyle to nie zaczynaj w ten sposób, nikt
    > normalny dalej nie będzie czytał.

    Tia, jak nie ma argumentów, to najlepiej strzelić focha i udawać
    skrzywdzoną sierotkę.

  • 55. Data: 2013-05-16 11:49:11
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@g...pl>,
    Yakhub <y...@g...pl> wrote:

    > W liście datowanym 16 maja 2013 (10:14:09) napisano:

    > Można było - trudne słowo - UPRZEJMIE odpowiedzieć, że jest ładna
    > pogoda, dobre światło, i chciał sobie zrobić parę zdjęć. Można się
    > było - jeszcze trudniejsze słowo - UŚMIECHNĄĆ.
    >
    > Że nie ma takiego obowiązku? Owszem, nie ma. Ale gdyby to zrobił, mógł
    > sobie oszczędzić nerwów i głupawych przepychanek przez następne pół
    > godziny.

    Glupawe to bylo imho takie pytanie do czlowieka, ktory od kilkunastu
    minut, bynajmniej nie ukradkiem, robi zdjecia pomnika Pilsudskiego i
    przymierza sie do zdjecia Palacu Belweder .

    Ale moze ktos jednak by sie merytorycznie wypowiedzial.

    Mozna te zdjecia robic czy nie?
    I czy jakis funkcjonariusz moze o tym decydowac?
    --
    TA

  • 56. Data: 2013-05-16 12:00:37
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-16 11:47, jurski pisze:
    > Nur für Deutsche - to już było, ale zawsze myślałem, że to było
    > nienormalne.

    Ale o co chodzi? Konkretnie.
    Mamy tu w okolicy pensjonat w lesie, przepiękny, drogo tam ale naprawdę
    bajecznie - wiem bo robiłem im reklamę.
    Niestety właścicielka nie chce żadnych innych gości jak zza granicy,
    powiedziała mi to wprost (mieszkam praktycznie na granicy PL-DE). Jak
    ktoś dzwoni z PL to mówi, że nie ma miejsc.
    Boi się pewnie, że ją okradną, zabiją... a zagraniczniakom ufa.

    W zasadzie powód jest nieważny. W biznesie każdy powienien móc
    dyskryminować kogo chce. W wolnym biznesie oczywiście.

  • 57. Data: 2013-05-16 12:02:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.05.2013 12:00, quent pisze:

    > Boi się pewnie, że ją okradną, zabiją... a zagraniczniakom ufa.

    No to mam nadzieję, że ktoś z zagranicy są okradnie i zabije ;->

    > W zasadzie powód jest nieważny. W biznesie każdy powienien móc
    > dyskryminować kogo chce.

    Nie.

  • 58. Data: 2013-05-16 12:03:42
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-16 11:47, Andrzej Lawa pisze:

    > Tia, jak nie ma argumentów, to najlepiej strzelić focha i udawać
    > skrzywdzoną sierotkę.

    Ależ uwierz mi, nie chodzi o brak argumentów.
    Wątek poniekąd jest o chamach do których Ty się właśnie zaliczasz.
    Z chamami dyskusji nie ma, ktoś tu napisał to już, bodaj Animka.
    Ale kto inny znów napisał, że powinno się okazać empatię i na
    "wypierdalaj" pewnie powinienem się uśmiechnąć.
    Niestety, ja tak nie uważam.

  • 59. Data: 2013-05-16 12:07:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.05.2013 12:03, quent pisze:

    > Ależ uwierz mi, nie chodzi o brak argumentów.
    > Wątek poniekąd jest o chamach do których Ty się właśnie zaliczasz.

    Nie jest dla mnie autorytetem anonimowy cham, dla którego większym
    chamstwem jest "brzydkie słowo" niż faktyczne, realne, namacalne
    utrudnianie życia.

    > Z chamami dyskusji nie ma, ktoś tu napisał to już, bodaj Animka.
    > Ale kto inny znów napisał, że powinno się okazać empatię i na
    > "wypierdalaj" pewnie powinienem się uśmiechnąć.
    > Niestety, ja tak nie uważam.

    LOL

    Jeśli dla ciebie autorytetem jest animka, to już wszystko jasne...

  • 60. Data: 2013-05-16 12:08:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Ależ uwierz mi, nie chodzi o brak argumentów.

    I nie, nie zamierzam tobie wierzyć. Uważam, że kłamiesz i faktycznie nie
    masz argumentów, więc używasz pretekstu, żeby dać tchórzliwie
    wirtualnego dyla.