  • 231. Data: 2013-05-20 11:06:40
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 10:43, Liwiusz pisze:

    > Można tak myśleć. Tylko powodem tego jest to, że leczenie chorych jest
    > stratą dla państwa, a nie stratą dla leczących się. Przy tak postawionym
    > na głowie problemie można rzeczywiście dojść do absurdalnych wniosków.

    Utrata, nawet czasowa, produktywnego obywatela jest ZAWSZE stratą dla
    państwa, nawet jeśli pracuje w prywatnej firmie i leczy się też prywatnie.

  • 232. Data: 2013-05-20 11:07:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-20 11:06, Andrzej Lawa pisze:

    > Utrata, nawet czasowa, produktywnego obywatela jest ZAWSZE stratą dla
    > państwa, nawet jeśli pracuje w prywatnej firmie i leczy się też prywatnie.

    Tak, tak, każdy kilogram obywatela... Normalni ludzie spieprzają za
    granicę od takiego Bareizmu.

    --
    Liwiusz

  • 233. Data: 2013-05-20 11:13:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 11:07, Liwiusz pisze:

    > Tak, tak, każdy kilogram obywatela... Normalni ludzie spieprzają za
    > granicę od takiego Bareizmu.

    Przestań bełkotać...

  • 234. Data: 2013-05-20 11:34:43
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-05-20 10:27, Liwiusz pisze:

    > Według mojej logiki bez sensu jest, aby w prywatnym autobusie bilety
    > sprawdzało państwo.

    Przyznanie, że wyrywkowe kontrole jednak działają, przerasta Twoje
    możliwości. Nie ma to jak ucieczka do ulubionej mantry, nie?

  • 235. Data: 2013-05-20 11:43:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-20 11:34, trolling tone pisze:

    > Przyznanie, że wyrywkowe kontrole jednak działają, przerasta Twoje
    > możliwości. Nie ma to jak ucieczka do ulubionej mantry, nie?

    Wyrywkowe kontrole działają. A najlepiej działają ciągłe kontrole
    konsumentów. Tylko o ile klienci autobusów nie będą sobie nawzajem
    sprawdzać biletów, to klienci restauracji bardzo chętnie poznają opinię
    wcześniejszych klientów. Po prostu porównujesz różne rzeczy. Jak zawsze,
    w socjalistycznej "logice".

    --
    Liwiusz

  • 236. Data: 2013-05-20 11:50:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 11:43, Liwiusz pisze:

> [...]
    > konsumentów. Tylko o ile klienci autobusów nie będą sobie nawzajem
    > sprawdzać biletów, to klienci restauracji bardzo chętnie poznają opinię

    Mhm. A jak klient zostanie miesiąc później zdiagnozowany, że ma tasiemca
    albo inne paskudztwo, to jak odgadnie, w której jadłodajni to podłapał?

  • 237. Data: 2013-05-20 11:54:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-20 11:50, Andrzej Lawa pisze:

    > Mhm. A jak klient zostanie miesiąc później zdiagnozowany, że ma tasiemca
    > albo inne paskudztwo, to jak odgadnie, w której jadłodajni to podłapał?

    Już o tym dyskutowaliśmy.

    --
    Liwiusz

  • 238. Data: 2013-05-20 11:57:31
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    > Mhm. A jak klient zostanie miesiąc później zdiagnozowany, że ma tasiemca
    > albo inne paskudztwo, to jak odgadnie, w której jadłodajni to podłapał?

    Nawet, jeśli odgadnie, to udowodnienie winy właścicielowi wymagałoby
    kontroli z nakazu administracyjnego, czyli instytucji z uprawnieniami
    sanepidu :)

  • 239. Data: 2013-05-20 12:04:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 11:54, Liwiusz pisze:

    > Już o tym dyskutowaliśmy.

    I ja nadal czekam na jakąś SENSOWNĄ propozycję rozwiązania tego problemu.

    Zlecenie prywatnego badania na własny koszt wszystkich restauracji (i
    nie tylko!) z ostatniego miesiąca nie jest rozwiązaniem sensownym.
    Zwłaszcza, że restauratorzy mogą odesłać takich prywatnych badaczy na
    drzewo.

  • 240. Data: 2013-05-20 12:07:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-20 12:04, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > nie tylko!) z ostatniego miesiąca nie jest rozwiązaniem sensownym.
    > Zwłaszcza, że restauratorzy mogą odesłać takich prywatnych badaczy na

    Ktoś Ci każe jeść w restauracjach, które nie poddają się obiektywnym
    kontrolom?

    --
    Liwiusz