  • 141. Data: 2013-05-17 08:11:18
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-16 15:45, Liwiusz pisze:
    > Problem się zaczyna, jeśli niechęć do czarnych przybiera takie rozmiary,
    > że są tylko knajpy dla białych, a knajpy dla czarnych są palone.
    > Rozwiązaniem jednak nie jest nakaz sprzedaży, ani też nakaz taki nie
    > zapobiegnie takim napięciom, a wręcz przeciwnie, może je eskalować.

    Miło, że ktoś jeszcze to rozumie ;-)

    *Prywatnie* każdy powinien móc sobie nielubić kogo chce. Mogę nie lubić
    niemców albo ogólnie blondynów. Jeśli mam swoją firmę powinienem mieć
    prawo nie świadczyć usług komu mam ochotę. Moja sprawa - moja ewentualna
    strata - moje ewentualne ośmieszenie luz zysk, kto wie.
    To jest normalne.

    Socjalista jednak tego nie przyjmuje do wiadomości. Dlatego właśnie jest
    jak jest - w szpitalach państwowych ludzi traktuje się jak bydło, w
    prywatnych jakoś wręcz przeciwnie.
    Dlatego 90% usług państwowych to totalna kpina, na którą z podatków idą
    ogromne pieniądze.

    Oczywiście pewne grupy na tym zyskują kosztem innych - to taka
    "sprawiedliwość społeczna".
    To lewicowe skrzywienie to rak, który toczy nasze społeczeństwo.
    Szkoda mi tylko naszych dzieci bo za chorą politykę socjalistów
    zadłużającą kraj będą płacić one, ich dzieci, ...

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 142. Data: 2013-05-17 08:24:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.05.2013 08:11, quent pisze:

    > *Prywatnie* każdy powinien móc sobie nielubić kogo chce. Mogę nie lubić
    > niemców albo ogólnie blondynów. Jeśli mam swoją firmę powinienem mieć

    Ortografii też najwyraźniej nie lubisz.

    > prawo nie świadczyć usług komu mam ochotę.

    Bo tak?

    > Moja sprawa - moja ewentualna
    > strata - moje ewentualne ośmieszenie luz zysk, kto wie.

    I czyjeś ewentualne poważne utrudnienie życia lub w skrajnym przypadku
    nawet jego zagrożenie.

    > To jest normalne.

    Nie, to nie jest normalne.

    > Socjalista jednak tego nie przyjmuje do wiadomości. Dlatego właśnie jest

    Ograniczony oszołom z wielkiego miasta nie przyjmuje do wiadomości, że
    nie wszędzie kilka zbliżonych placówek handlowo-usługowych występuje
    zawsze w zasięgu spaceru od siebie i opcja "zagłosowania nogami" istnieje.

    Osoba inteligentna, nawet od urodzenia mieszkająca w wielkim mieście
    spełniającym taki warunek, zdaje sobie jednak sprawę, że są inne
    miejscowości gdzie może działać np. jedna apteka albo jeden sklep w
    całej okolicy gdzie np. starsza czy z inaczej ograniczoną mobilnością
    nie będzie w stanie dotrzeć do konkurencji 20km dalej. Nie każdy ma
    samochód, nie każdy może dojechać.

    [ciach brednie]

    Niech zgadnę: jesteś fanbojem JKM?

  • 143. Data: 2013-05-17 08:38:03
    Od: "TujChusk" <C...@w...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Jak już się pocisz pisząc tyle to nie zaczynaj w ten sposób, nikt normalny
    >dalej nie będzie czytał.

    Najlepiej zrobisz nie "dyskutując" z tym chorym człowiekiem.
    Przynajmniej nie wywlekasz go innym z KF-a.

  • 144. Data: 2013-05-17 08:46:23
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-17 08:38, TujChusk pisze:
    > Najlepiej zrobisz nie "dyskutując" z tym chorym człowiekiem.
    > Przynajmniej nie wywlekasz go innym z KF-a.

    Generalnie staram się nie zwracać uwagi na to kto pisze, żeby się nie
    uprzedzać.
    Tyle, że Rubikon przekroczony więc...

  • 145. Data: 2013-05-17 08:59:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.05.2013 08:46, quent pisze:

    > Generalnie staram się nie zwracać uwagi na to kto pisze, żeby się nie
    > uprzedzać.
    > Tyle, że Rubikon przekroczony więc...

    Chłopaki, znajdźcie sobie osobny pokój do tego wazelinowania... a nie
    tak publicznie.

    PS: nadal, cwaniaczku, migasz się do odpowiedzi na moje argumenty.

  • 146. Data: 2013-05-17 09:10:06
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-05-17 08:11, quent pisze:

> [...]
    > prawo nie świadczyć usług komu mam ochotę. Moja sprawa - moja ewentualna
    > strata - moje ewentualne ośmieszenie luz zysk, kto wie.

    Mylisz się. Twoja knajpa to nie to samo, co twój dom. W domowej kuchni
    możesz sobie mieć syf, w knajpie już nie. W ogóle mylisz wolność
    obywatelską z gospodarczą, to nie to samo. To, że knajpa jest w 100 %
    twoją prywatną własnością, nie zwalnia cię z przestrzegania ogólnych
    norm prawnych.

  • 147. Data: 2013-05-17 09:21:13
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-17 09:10, trolling tone pisze:
    > Mylisz się. Twoja knajpa to nie to samo, co twój dom. W domowej kuchni
    > możesz sobie mieć syf, w knajpie już nie.

    No co Ty!!! Żartujesz chyba. Jak będę miał syf w domu to goście nie będą
    chcieli mnie odwiedzać!

    > W ogóle mylisz wolność
    > obywatelską z gospodarczą, to nie to samo.

    Podaj definicję wolności gospodarczej to pójdziemy dalej.

    > To, że knajpa jest w 100 %
    > twoją prywatną własnością, nie zwalnia cię z przestrzegania ogólnych
    > norm prawnych.

    Konkretnie. Przykład podaj.

  • 148. Data: 2013-05-17 09:35:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.05.2013 09:21, quent pisze:

    > No co Ty!!! Żartujesz chyba. Jak będę miał syf w domu to goście nie będą
    > chcieli mnie odwiedzać!

    My tutaj na grupie twoich gości nie oceniamy - może masz takich, którzy
    lubią syf. Wolny kraj ;)

    [ciach]

    > Konkretnie. Przykład podaj.

    Sanepid ma conieco do powiedzenia.

    Musisz przyjąć zapłatę w złotówkach (możesz w innej walucie lub inaczej,
    ale gotówkę złotówkową MUSISZ przyjąć).

    Podlegasz pod ostrzejsze przepisy p-poż (drogi ewakuacyjne itepe) niż
    prywatny dom.

    Nie możesz odmówić obsługi na podstawie własnego widzimisię.

    Musisz mieć kasę fiskalną i się rozliczać z podatków.

  • 149. Data: 2013-05-17 10:18:43
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-05-17 09:21, quent pisze:

    > No co Ty!!! Żartujesz chyba. Jak będę miał syf w domu to goście nie będą
    > chcieli mnie odwiedzać!

    Ile razy widziałeś kuchnię w restauracji, w której jadłeś obiad
    (i sprawdzałeś przestrzeganie norm sanitarnych)? Wolisz zwiększone
    ryzyko zrujnowania sobie zdrowia? Nie każdy, tak jak ty, znajdzie
    potem pełną satysfakcję w wygranych (co też nie jest pewne) procesach
    cywilnych i w fakcie, że restaurator splajtował. Niektórzy zdrowie
    cenią sobie bardziej, niż ideologię UPR.

    > Podaj definicję wolności gospodarczej to pójdziemy dalej.

    Zwięzłą definicję znajdziesz choćby na wiki. Zasadnicza sprawa:
    wolność gospodarcza funkcjonuje w sferze prawa publicznego,
    normy prawa prywatnego nie mają do niej zastosowania.

    Przykłady podał już Andrzej.

  • 150. Data: 2013-05-17 10:59:02
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-17 10:18, trolling tone pisze:
    > Ile razy widziałeś kuchnię w restauracji, w której jadłeś obiad
    > (i sprawdzałeś przestrzeganie norm sanitarnych)?

    Zaraz. Piszesz, że w domu mogę mieć syf a w knajpie nie.
    Co jeśli potruję gości na proszonym obiedzie?
    Jaka jest różnica? Mogę truć w domu?

    > Zwięzłą definicję znajdziesz choćby na wiki.

    Zacytuj tu, na pewno jest krótka.

    > Przykłady podał już Andrzej.

    Chama nie czytam.
    Podaj przykład pewnie masz ich sporo.