  • 41. Data: 2013-05-16 08:29:53
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 15-05-2013 16:14, Polak Catholic pisze:

    > fakt
    > >
    > Jakos silnych nie widze...Ludziom wmowili, ze sa wolni, zyja w demokracji,
    Przecież żyją w demokracji tylko że w parlamentarnej.

  • 42. Data: 2013-05-16 08:30:18
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    Jest jeszcze Gepard.

  • 43. Data: 2013-05-16 08:46:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.05.2013 12:32, k...@w...pl pisze:

    > W dodatku gdyby się okazało, że jednak zamierzasz wysadzić Belweder, to
    > byłaby kicha że nie zareagowali i wielkie oburzenie całej Polski jakie
    > to mamy kiepskie służby.

    Tylko to jest klasyczne "działanie pozorowane" (jak np. odbieranie
    ludziom napojów przed wejściem do samolotu).

    Jeśli faktycznie go podejrzewali, powinni go dyskretnie sfotografować a
    potem sprawdzić, ewentualnie sfotografować jawnie i wylegitymować za
    pomocą policji.

    To tak samo jak z tym durniem z CBA - zamiast się zaczaić, zbadać
    powiązania i upewnić się, że cel bierze kasę także od innych, to zrobił
    prowokację, zdobył haka i od razu się rzucił na "ofiarę". I wyszedł
    spektakl zamiast tępienia korupcji.

  • 44. Data: 2013-05-16 08:47:14
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-16 08:27, k...@w...pl pisze:

    > Clio I jest bliźniaczo podobne do pewnego polskiego prototypu z czasów
    > PRL, nazywał się chyba jak polskie miasto.
    > Następnie w ofercie Renault pojawiło się CLIO przypadkiem prawda?

    Nazywał się Beskid. Blisko. :) Powstał w Bielsku-Białej. Oczywiście, że
    Clio było podobne tylko przypadkiem. Przecież Renoir robił Dacię. Kto
    miał zarobić, to zarobił, choć to jeszcze zamierzchła komuna była.
    Pamiętam je, jak jeździły, parę sztuk, kuriozalnie obklejone papierem
    pakunkowym i taśmą klejącą. :)

    Była jeszcze Syrena Sport, którą parę dni temu pokazano w TV. Co prawda
    nie powstała nigdy fizycznie.

    Ale my-tutaj nie o tym, a o obecnej polskiej produkcji i eksporcie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 45. Data: 2013-05-16 09:00:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.05.2013 07:08, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >
    > Będzie ognisty proces?:
    > http://www.google.com/search?q=solaris+po%C5%BCar&ie
    =utf-8&oe=utf-8&lr=lang_pl

    > Raczej mają inne, bardziej palące problemy na głowie. Widać, że mają
    > inne, bardziej palące problemy na głowie, niż słomiany zapał do procesu.

    Wiesz, jest pewna różnica pomiędzy kilkoma przypadkami, być może z
    powodu zaniedbań użytkownika, a "bez przerwy".

    Jako że to grupa o prawie to zwracam uwagę, żeby zachować ostrożność z
    tak stanowczymi stwierdzeniami.

  • 46. Data: 2013-05-16 09:48:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    "Polak Catholic" <s...@i...pl> wrote in message

    >E... chyba więcej niż 3mln.

    Zalezy kiedy, fal emigracji mielismy duzo.

    Tylko ze ... w ostatnim raju Polakow przypominam ze mozna byc
    zastrzelonym za sluchawki na uszach i opalonizne na twarzy.

    No ale potem przeprosza :-)

    J.

  • 47. Data: 2013-05-16 10:32:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >zrobił prowokację, zdobył haka i od razu się rzucił na "ofiarę". I
    >wyszedł spektakl zamiast tępienia korupcji.

    A w twojej wersji co by wyszlo ?
    Pani sie spotyka z roznymi panami, w kawiarniach, w domach, w
    mieszkaniach,
    wchodzi z torebka, wychodzi z reklamowka, pan potem wygrywa przetarg,
    wiec na pewno w reklamowce byla gotowka ..

    A po tych paru medialnych akcjach korupcja w kraju troche
    przystopowala. Nie mowie ze znikla czy ze zyje sie lepiej.
    Ot, pewnie teraz trzeba szukac "dojscia" :-)
    I zamiast ordynarnej lapowki zaplacic np za obsluge prawna.
    Ale panstwo ma od tego 40%, wiec nie protestuje :-)

    J.

  • 48. Data: 2013-05-16 10:35:09
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 16-05-2013 10:32, J.F pisze:

> [...]
    > I zamiast ordynarnej lapowki zaplacic np za obsluge prawna.
    > Ale panstwo ma od tego 40%, wiec nie protestuje :-)

    Ewentualnie łapówki są większe, ponieważ i ryzyko większe.

  • 49. Data: 2013-05-16 11:09:01
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 14 maja 2013 (22:58:37) napisano:

    Niesamowite, ale zgadzam się z Animką.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 50. Data: 2013-05-16 11:46:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]

    > wchodzi z torebka, wychodzi z reklamowka, pan potem wygrywa przetarg,
    > wiec na pewno w reklamowce byla gotowka ..

    I co potem robi z tymi pieniędzmi? Zakopuje w ogródku?

    > A po tych paru medialnych akcjach korupcja w kraju troche przystopowala.

    Hehehehe.