  • 11. Data: 2004-06-08 10:58:56
    Temat: Re: przetarg dla wybranych
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl>

    > Generalnie nie widzę podstaw prawnych do protestu formalnego (co nie
    > znaczy, że na pewno ich nie ma). Ale nieformalnie bym protestował. Poza
    > uzasadnieniem "logicznym" możnaby się na jakiś przepis powołać, ale
    > szczerze mówiąc nic mi do głowy nie przychodzi. Choć, może zapis art. 15
    > ust. 1 pkt 3 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - ale z drugiej
    > strony cała ustawa dotyczy konkurencji między przedsiębiorcami... Nie
    > wiem, szczerze mówiąc nie wiem. Może takie ograniczenie wynika z jakiejś
    > uchwały rady gminy? Pieron wie... A może oni po prostu się machnęli w
> [...]

    dziekuje serdecznie za rady,
    sprobuje z nimi powalczyc, ale watpie
    ich tlumaczniem bylo to, ze chca popierac lokalna przedsiebiorczosc
    dowiem sie tylko na jakiej podstawie to wymyslili

    pozdrawiam
    Daniel H.

  • 12. Data: 2004-06-08 12:01:45
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Daniel H." <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dziekuje serdecznie za rady,
    > sprobuje z nimi powalczyc, ale watpie

    Spróbuj sie oprzec wprost na Konstytucji RP

    Art. 32. 1. Wszyscy sa wobec prawa rowni. Wszyscy maja prawo do rownego
    traktowania przez wladze publiczne. 2. Nikt nie moze byc dyskryminowany w
    zyciu politycznym, spolecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi