  • 111. Data: 2005-01-28 10:39:00
    Temat: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jak ostatnio wchodziłem na go-mono.org to obsługa Windows.Forms jeszcze
    tam
    > mocno kulała. A może się tak zdarzyć, że na ćwiczeniach trzeba będzie
    > zrobić jakąś prostą okienkową aplikację. Ale do prostych programików
    > konsolowych mono na pewno powinno wystarczyć.

    jest wxWidgets (super)

    w mono mozna pisac w C# + GTKSharp (niedlugo pewnie bedzie w standardzie
    wxWisgets pod C#) ,
    ja problemu nie widze, wykladowca po prostu na latwizne idzie,
    alebo uczelnia ma jakas "cicha" umowe z $M i od poczatku studiow wode z
    mozgu robia,
    pozniej konczacy takie studia mysla ze aby napisac apliakcje okienkowa czy
    w ogole jakas
    komercyjna to trzeba nabyc srodowisko za kilkaset zl.

    P.

  • 112. Data: 2005-01-28 10:42:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie rozpoczynajmy tu znowu wielkiej wojny win vs. lin, dostrzez jednak
    > fakt, ze to windows (niestety?) jest wciaz czesciej niz linux spotykanym
    > systemem na komputerach nawet juz nie domowych, ale i biurowych...

    stwioerdziles gosciu ze pod linuxem p\mozna tylko pisac dokumenty i prze
    kadu gadac
    a swiadczy to tylko i wylacznie o twqej niewiedzy.

    Grales w unreala pod linuxem? Smiga bez zanych zatrzyman, duzo lepiej niz
    pod windowsem.

    a o tymslyszales?
    www.blender.org
    ??? na edytor tekstu mi to nie wyglada.

    www.lazarus.freepascal.org o jeny co tu mamy, kadu czy edytor tekstu?, a
    moze graficne srodowsiko programistyczne
    damrowy odpowiednik delphi?????

    a ogadales moze filmy DivX pod mPlayerem (poprawnie zainstalaowanym) ?
    Zapewniam Cie ze jakosc przewyzsza ta z pod windowsa!

    P.

  • 113. Data: 2005-01-28 18:33:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:ctc3n3$jks$1@opal.futuro.pl...

    > Czyli żeby się zabezpieczyć przed skutkami fałszywego donosu (bo
    > teoretycznie przecież mogą 'zabrać do kontroli' nawet, jeśli komputer
    > mam 'kryształowo czysty' pod względem legalności) muszę sobie maszynę
    > zabudować w ścianach... Dobrze wiedzieć ;)

    Wiesz, jak okażesz kontrolującym legalne nośniki, to nikt tego zabierać nie
    będzie. Problem w tym, że w domach nikt tego nie trzyma, choć powinien. Po
    za tym, to osoba "donosząca" też troszkę ryzykuje. Jakby się okazało, że
    masz wszystko porządku, to nie dość, że jej grozi odpowiedzialność karna,
    to jeszcze i Twoje roszczenie cywilne. Stąd też raczej nikt na przysłowiową
    "pałę" po domach nie lata.

  • 114. Data: 2005-01-28 18:36:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > chyba sam sobie przeczysz, skoro nalezy zabrac calego kompa bo twardziel
    nie
    > jest trwale polaczony z jednostka, to i pokoj nalezy zaplombowac z tego
    > samego powodu :)

    A gdzie znalazłeś takie moje twierdzenie

    > bo skoro muszisz zabrac caly komputer aby stwierdzic czy to na nim zostaly
    > nagrane te dane, a nie na innym komputerze, to jak stwierdzisz, ze ktos do
    > tego mieszkania nie przyniosl calego komputera?

    O ile bez jednostki nagrać się tego nie da, to bez mieszkania da. Po za tym
    nie spotkałem się z uznaniem mieszkania jako narzędzia przestępstwa
    popełnionego w nim. A ty?

  • 115. Data: 2005-01-28 18:37:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > komputer polaczony jest z pokojem za pomoca gniazdka :-)

    Trwale?

  • 116. Data: 2005-01-28 20:20:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Trwale?

    zdefiniuj trwale

    P.

  • 117. Data: 2005-01-28 21:12:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Wiesz, jak okażesz kontrolującym legalne nośniki, to nikt tego zabierać nie
    > będzie. Problem w tym, że w domach nikt tego nie trzyma, choć powinien. Po

    Przepraszam bardzo, ale to WINĘ trzeba udowodnić, a nie niewinność.

    Mam legalne Windows98se. Gdzieś mi się pałęta 'hologram' (może jest na
    starej obudowie, a może się starł), manual wyrzuciłem, a płytkę gdzieś
    mi wcięło.

    I co? Mam udowadniać w razie kontroli, że nie jestem wielbłądem?

  • 118. Data: 2005-01-28 21:28:01
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Fri, 28 Jan 2005 09:34:50 +0100, Exec napisał(a):

    > wcale nie powiedzialem, ze sie profesjonalne ucze corela, czy podobnych,
    > jednak zakladajac, ze jestes informatykiem, napewno zdarzalo Ci sie, ze
    > musiales z tego typu programu czasem skorzystac - dobrze jest wtedy
    > wiedziec, ktorego programu uzyc, no i znac go choc troche...

    Tylko może się tak zdarzyć, że w pracy nie będą mieli akurat tego programu,
    bo ich np. nie będzie stać na wydanie 4kzł na PS. I prawie cała Twoja nauka
    tego programu będzie bezużyteczna. A jeśli będą mieli na stanie taki
    program to pewnie w firmie będzie też ktoś kto się na zna na jego obsłudze.
    Osobiście uważam, że jeśli nie zamierzasz zajmować się tworzeniem stron
    www, to _raczej_ nie będziesz używał w pracy PS. A jeśli już, to pewnie
    będą to takie pierdoły jak wyciąć coś ze zdjęcia lub zrobić mały retusz.
    Czyli do wygooglania w kilka minut. Tak mi się przynajmniej wydaje.

    > btw, w przyszlym roku bede mial na uczelni przedmiot grafika
    > komputerowa, bazujacy miedzy innymi na corelu...

    Masz może gdzieś plan wykładów z tego przedmiotu. Bo połączenie
    corel+graika komputerowa trochę mnie zdziwiło.

    Maciej Olędzki

  • 119. Data: 2005-01-29 00:08:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > zdefiniuj trwale

    Dla mnie trwale, to wówczas, gdy odłączenie wymaga jakiś poważnych nakładów.
    Jak wbetonuje tę jednostkę w ścianę, to już będzie trwale. Ale nie wtyczka w
    gniazdku.

  • 120. Data: 2005-01-29 00:10:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:cte9rm$gi2$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    > mi wcięło.
    >
    > I co? Mam udowadniać w razie kontroli, że nie jestem wielbłądem?

    No, niestety tak jest. Z tym, że mnie interesuje legalny nośnik albo
    jakikolwiek dowód nabycia tego programu. Instrukcje, hologramy - ich brak
    niech sobie MS ściga na drodze cywilne jeśli ma chęć.