  • 91. Data: 2005-01-27 06:57:59
    Temat: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:ct8r4v$62b$5@inews.gazeta.pl...

    > Nie bardzo, bowiem nie został z reguły z nim trwale połączony. Vide kodeks
    > cywilny.

    skoro mowa o trwalym polaczeniu, to twardziel z reszta kompa tez nie jest
    trwale polaczony :)

  • 92. Data: 2005-01-27 07:11:31
    Od: Dominik <D...@w...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Nie zawsze. Chodzi równiez o późniejszy przepadek.

    A jak się do tego ma art. 292,293 i 295 kpk?

    > I tu masz braki w wiedzy. Tak zapakowany komputer wysyła sie do biegłego. on
    > to otwiera. podejrzany ma prawo być obecny przy tym otwarciu i badaniu, o
    > czym jest informowany na piśmie w chwili przedstawienia zarzutu.

    A tu mamy "świadka", który nie ma prawa do niczego...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 93. Data: 2005-01-27 09:48:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Warto dodać, że takie postępowanie jest najczęściej niezgodne z
    licencją...

    jezeli udowodnia Ci ze tak zrobiles (w co watpie) t jedynie sprawe cywilna
    M moze zalozyc, policja nie ma prawa tknac tego komputera.

    P.

  • 94. Data: 2005-01-27 10:01:37
    Od: Dominik <D...@w...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > jezeli udowodnia Ci ze tak zrobiles (w co watpie) t jedynie sprawe cywilna
    > M moze zalozyc, policja nie ma prawa tknac tego komputera.

    Policja policją, ale dla M$ to taka sama "kradzież" :-)
    Czyli kac moralny pozostaje- legalny nie jesteś.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 95. Data: 2005-01-27 13:27:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > Mowimy teraz o studencie

    Nie tylko.

  • 96. Data: 2005-01-27 15:00:16
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Tue, 25 Jan 2005 16:07:53 +0100, Exec napisał(a):

    > jestem studentem informatyki, nie stac mnie na legalny soft za seetki
    > pln, a na czyms musze (chce!) sie uczyc...

    W sumie to już musztarda po obiedzie, ale spróbuj się dowiedzieć, czy
    uczelnia na której studiujesz nie ma podpisanej umowy msdnaa. Dzięki niej
    możesz mieć darmowy dostęp do wielu produktów MS. Tam gdzie studiuje w
    ramach tego programu "dostałem" WinXP Prof. i Visual Studio 2003. ZTCP to
    taki zestaw softu + jakieś darmowe programy wystarczał do zaliczenia
    zdecydowanej większości zajęć na informatyce. Właściwie jedyny problem był
    z sieciami neuronowymi (wymagany Mathlab).

    Maciej Olędzki

  • 97. Data: 2005-01-27 15:07:40
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Wed, 26 Jan 2005 20:15:57 +0100, Przemek R. napisał(a):

    > dokladnie, chodz czasami zmuszjaa do nauki MFC,
    > albo .net jednak tutaj mozna zaproponowac wykladowcy mono.

    Tylko, że do do pełnej zgodności z .NET to mono jeszcze chyba trochę
    brakuje.

    Maciej Olędzki

  • 98. Data: 2005-01-27 15:24:34
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Tue, 25 Jan 2005 22:50:14 +0100, Exec napisał(a):

    > hehe, wyobraz sobie, ze linuksa mialem nawet w momencie, gdy policja
    > zapukala do mojego domu - jesli natomiast uwazasz, ze wszystko mozna
    > zrobic pod linuksem, to nie mam co z Toba ciagnac tej rozmowy... :)

    > ostatnio zakupilem...
    > 100% linux? gratulacje? bedziesz tylko wypelnial papierki i gadal na
    > kadu? nie widze problemu - informatykiem napewno nie jestes

    Kolega podczas całych studiów informatycznych nie miał w domu windowsa i
    radził sobie dobrze. Jedyne problemy miał z przedmiotem "Programowanie pod
    windows", ale i tutaj jakoś mu się udało (na szczęście główny nacisk w
    przedmiocie był położony na platformę .NET, a ją od biedy można na linuxie
    uruchomić)

    > a kup mi office'a, corela, czy photoshopa, jakiegos oracla etc...

    A po jakiego grzyba _informatykowi_ office, corel, czy photoshop? Chyba nie
    twierdzisz, że taki soft jest wymagany do zaliczenia semestru?
    A ZTCW oracle do celów edukacyjnych/developerskich jest darmowy.

    > i nie pisz o alternatywach... ostatnio stworzylem baze danych w accesie
    > 2003 - nie dalo sie tego otworzyc zadnym starszym office'm, openoffice'm

    A programowo jakimś OleDbConnection, czy czymś w tym rodzaju próbowałeś?

    Maciej Olędzki

  • 99. Data: 2005-01-27 16:33:49
    Od: Exec <e...@t...net>

    Maciej Olędzki napisał(a):

    > A po jakiego grzyba _informatykowi_ office, corel, czy photoshop? Chyba nie
    > twierdzisz, że taki soft jest wymagany do zaliczenia semestru?
    > A ZTCW oracle do celów edukacyjnych/developerskich jest darmowy.

    nie zrozumielismy sie, 'pod pojeciem uczyc sie' nie mam na mysli tylko
    tego, co mi uczelnia narzuca, ale i to, o czym sam chce miec 'jakies'
    pojecie - jak zapewne wiesz, z tej dziedziny wiedza bardzo szybko sie
    'przeterminowuje' - bez wlasnej inicjatywy nie ma szans na kontynuacje
    'zawodu'

    > A programowo jakimś OleDbConnection, czy czymś w tym rodzaju próbowałeś?

    nie.. tego sam nie znam :]

    --
    pozdrawiam,
    Exec

  • 100. Data: 2005-01-27 17:15:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tylko, że do do pełnej zgodności z .NET to mono jeszcze chyba trochę
    > brakuje.

    mono sie rozwija, zreszta co studenci moga w net robic? Pewnie jakies
    drobiazgi,

    P.