  • 1. Data: 2002-12-10 23:42:03
    Temat: Re: przeszukanie policji
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Pawel Rosiak wrote:
    [..]
    > pytanie zony, ze powinni chyba miec jakis nakaz, odpowiedzieli:
    > "Pani chyba zbyt duzo filmow oglada, a jak chce pani nakaz, [..]

    Faktycznie kobieta zbyt dużo filmów ogląda i zapomniała już w jakim
    kraju żyje. Ku przestrodze polecam dzisiejszy wyrok TK - kompromitacja.
    To państwo już nie istnieje mając takich "sędziów".

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 2. Data: 2002-12-10 23:49:06
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    "Piotr C." wrote:
    > [..]
    > Myśle że wielu sędziów w taki sposób
    > dochodziło do swojego stanowiska.

    A to już inna para kaloszy.
    Poraża mnie ich dyspozycyjność wobec już nie tylko
    prokuratury, ale nawet władz wykonawczych i to na najwyższym
    poziomie :((

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 3. Data: 2002-12-10 23:50:34
    Od: "Piotr C." <P...@M...com.INVALID>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > To państwo już nie istnieje maj?c takich "sędziów".

    A jakich? To może ja się wypowiem. Sędzią ma zamiar zostać (i zostanie
    zapewne) moja dawna znajoma z liceum. Głupia jak but, co wykuła to umiała,
    ale zero inteligencji i jakiegokolwiek polotu. Na studiach zawsze minute
    przed egzaminem chwali się wszem i wobec, że ma pytania, pokazując je.
    Oczywiście zbiera same najlepsze oceny. Myśle że wielu sędziów w taki sposób
    dochodziło do swojego stanowiska.

    Piotr

  • 4. Data: 2002-12-11 00:25:24
    Temat: przeszukanie policji
    Od: "Pawel Rosiak" <p...@x...wp.pl>

    Pisze programy komputerowe. Miedzy innymi sprzedaje je czlowiek na
    warszawskim wolumenie. Oprocz moich programow sprzedawal jesze programy
    "wyniesione" z serwisow samochodowych i zeskanowane gazety elektroniczne.
    Nie twierdze, ze jest to legalne, ale sadze, ze szkodliwosc takiego czynu
    jest znikoma (uprzedze pytania - wiedzialem o tym wczesniej).
    Przechodze do konkretow: Czlowiek ten zostal "namierzony" przez
    przedstawiciela jednej z firm samochodowych, ktorej programy sprzedawal. Ow
    przedstawiciel podszedl do niego, i poprosil o podanie kilku plytek. Gdy ten
    je podal, dwoch panow, ktorzy byli obok wyciagneli "blachy", i zgarneli
    "biedaczka".
    Pytanie 1:
    Czy mieli prawo w taki sposob zrobic? Ewidentna prowokacja

    Ciag dalszy:
    Pojechali do mieszkania czlowieka (tam, gdzie faktycznie mieszka, a nie jest
    zameldowany) i nie pytajac nikogo o zgode, nie pokazujac zadnych papierow,
    dokonali totalnej rewizji mieszkania. Nie byli przy tym zbyt grzeczni. Na
    pytanie zony, ze powinni chyba miec jakis nakaz, odpowiedzieli: "Pani chyba
    zbyt duzo filmow oglada, a jak chce pani nakaz, to wrocimy, i wywalimy
    wszystko do gory nogami" - jak SS. Przeszukanie zrobili, NIC NIE ZNALEZLI.
    Nawet jednej pirackiej plyty (ten czlowiek ich nie nagrywal sam, kupowal za
    grosze ...).

    Poszli za ciosem - wyslali patrol do mieszkania, gdzie czlowiek jest
    zameldowany, Mieszka tam tylko jego 70 kilku letnia mama. Tam na szczescie
    byli grzeczni, Mama rozbroila ich chyba pytaniem, czy chodzi o plytki od
    glazury ...
    Przeszukania de facto nie bylo, zerkneli tylko i zadzwonili, ze mieszkanie
    "czyste"
    Pytanie 2:
    Czy policja ma prawo robic takie przeszukania? Moim zdaniem, powinno byc to
    robione "w sposob nie powodujacy zniszczen", nie moga tez podobno robic tego
    po 22:00 (chyba, ze uzasadniony przypadek). Bylo to co prawda w dzien, ale w
    niedziele. Cos tam podobno przebakiwali, ze maja do tego prawo, poniewaz
    czlowiek ow zostal zlapany podczas popelniania przstepstwa - moze mieli
    racje?

    Na koniec, zabrali czlowieka na komisariat, trzymali kilka godzin, zabrali
    caly towar (lacznie z moimi CALKOWICIE LEGALNYMI plytami).
    Chcialbym, zeby oddali mi moj legalny towar. Jak do nich zadzwonilem,
    powiedzili ze skontaktuja sie ciagu dwoch dni. Bylo to ponad dwa tygodnie
    temu ...
    Jak mam odzyskac moja, nie zaplacona wlasnosc?
    Troche sie boje, ze beda chcieli robic u mnie przeszukanie - bo moze to ja
    nagrywam te piraty?
    Nic nie znajda, wiekszosc softu mam legalnego (glownie narzedzia
    programistyczne), ale wiadomo - nie wszystko ...

    Dzieki za odpowiedz,

    Pozdrawiam,

    Pawel.

  • 5. Data: 2002-12-11 00:35:38
    Od: "kasandr@" <d...@y...com>

    "Piotr C." <P...@M...com.INVALID> wrote in message
    > Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    Cieszy mnie tylko to, że nie mam w rodzinie ani wśród znajomych nikogo kto
    by pracował w tym zawodzie.
    Gdybym powiedział o nich "osły" to słusznie mogli by opluć mnie obrońcy
    zwierząt.

    --
    Kasandr@

  • 6. Data: 2002-12-11 06:20:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Pawel Rosiak" <p...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Pisze programy komputerowe. Miedzy innymi sprzedaje je czlowiek na
    > warszawskim wolumenie. Oprocz moich programow sprzedawal jesze programy
    > "wyniesione" z serwisow samochodowych

    Czyt. kradzione.

    i zeskanowane gazety elektroniczne.
    > Nie twierdze, ze jest to legalne, ale sadze, ze szkodliwosc takiego czynu
    > jest znikoma (uprzedze pytania - wiedzialem o tym wczesniej).

    Zle sądzisz.Krzdzież jest kradzieżą.

    > Pytanie 1:
    > Czy mieli prawo w taki sposob zrobic? Ewidentna prowokacja

    Mieli.Złapali pasera na gorącym uczynku.Dostaną nagrodę.

    A przeszukania w sprawach nie cierpiących zwłoki robią na
    "legiymację'.Prokurator zatwierdza takie przeszukanie pózniej.

    Ustaw prawidłowy czas w kompie.

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"