  • 41. Data: 2006-07-29 08:59:46
    Temat: Re: przeszukanie mieszkania
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    taki sam napisał(a):

    > Jakim specem? Co wy wypisujesie?

    tzw bieglym

    ZARZADZENIE Nr 1426 KOMENDANTA GLOWNEGO POLICJI
    paragraf 99 punkt. 9.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 42. Data: 2006-07-29 09:29:46
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Marcin Debowski wrote:

    > Umówimy się, Ty mi podasz podstawę prawną zobowiązującą mnie do naklejenia
    > wymienionej naklejki, a ja Ci podam podstawę prawną która nakłada
    > obowiązek posiadania dowodu rejestracyjnego użytkowanego pojazdu. Zgoda?

    zaraz - zaraz. Z mojej strony wyglada to tak: kupujac oprogramowanie
    zgadzasz sie na warunki licencji swiadczace o tym ze oprogramowanie to jest
    legalne. Akceptujesz ten dokument automatycznie podczas instalacji systemu
    (na etapie wpisywania numeru seryjnego).

    Jesli cos akceptujesz, a pozniej sie z tego nie wywiazujesz to znaszy ze nie
    uzywasz oprogramowania zgodnie z licencja - a wiec uzywasz go nielegalnie,
    a na to z kolei jest juz jakas podstawa prawna - prawda ? Dostarczyciel
    oprogramowania wywiazuje sie ze swojej czesci umowy (dajac ci
    oprogramowanie), ty musisz sie wywiazac ze swojej czesci zawartej w
    warunkach umowy licencyjnej

    --
    pozdro
    Dr Dex

  • 43. Data: 2006-07-29 09:31:18
    Od: " taki sam" <t...@g...pl>

    > tzw bieglym
    > ZARZADZENIE Nr 1426 KOMENDANTA GLOWNEGO POLICJI
    > paragraf 99 punkt. 9.

    :) prawo :)
    teoretyzujesz.
    a wiesz, że człowiek ma prawo do życia? Motocyklisci też.

  • 44. Data: 2006-07-29 09:33:10
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:7vg993tooumj.vh86qjoimbtj$.dlg@40tude.net
    użytkownik *scream* napisał(a):

    > Inny przyklad. Ktos oskarżył Cie o kradzież treblinki do kombajnu,
    > przyjeżdża policja, robia przeszukanie, szukanego zlomu nie ma ale
    > jest 10 torebek z białym proszkiem! Pewnie narkotyki! i zabierają.

    A okazało się, że to był poporcjowany w woreczkach strunowych proszek do
    pieczenia. Ale wszystko jest ok, bo policjantom się zdawało, że to amfa
    i prewencyjnie zrobili mu kipisz w chacie, a później ani przepraszam,
    ani pocałuj mnie w dupe. Policja już tak (nie)jednego odprawiła do
    krainy wiecznych łowów i (nie)jednego przyprawiła o kalectwo, bo coś im
    się zdawało.

    --
    Big Jack
    //////

  • 45. Data: 2006-07-29 09:35:35
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Przemek R. wrote:

    > i jedno i drugie.

    no to wracamy do pytania postawionego kilka postow wyzej:

    Sytuacja: przychodzi do mojego mieszkania Policja na przeszukanie.
    Przyprowadzaja swojego speca. Ja mam prawo rowniez do swojego. Oczywiscie
    nie wiedzialem ze nawiedzi mnie Policja wiec tego mojego nie ma w
    mieszkaniu.

    Pytanie: Ile w takim razie mam czasu na sprowadzenie swojego bezstronnego
    swiadka i czy do tego czasu Policja ma prawo cokolwiek robic w moim
    mieszkaniu ?

    --
    pozdro
    Dr Dex

  • 46. Data: 2006-07-29 09:51:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Dr Dex napisał(a):

> [...]
    > Przyprowadzaja swojego speca. Ja mam prawo rowniez do swojego. Oczywiscie
    > nie wiedzialem ze nawiedzi mnie Policja wiec tego mojego nie ma w

    do swojego swiadka

    > Pytanie: Ile w takim razie mam czasu na sprowadzenie swojego bezstronnego
    > swiadka i czy do tego czasu Policja ma prawo cokolwiek robic w moim
    > mieszkaniu ?

    przeczytaj rozdzial 25 kpk (isip.sejm.gov.pl - kodeks postępowania karnego)

    P.

  • 47. Data: 2006-07-29 09:52:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    taki sam napisał(a):

    > :) prawo :)
    > teoretyzujesz.

    jezeli siebienie szanujesz to mozesz pisac o teoretyzowaniu, ja bym nie
    odpuscil gdybym mial pewnosc ze ktos naruszyl moje prawa.

    P.

    P.

  • 48. Data: 2006-07-29 09:53:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Dr Dex napisał(a):

> [...]
    > oprogramowania wywiazuje sie ze swojej czesci umowy (dajac ci
    > oprogramowanie), ty musisz sie wywiazac ze swojej czesci zawartej w

    policje iteresuje czy program jest uzyskany legalnie, a o tym moze
    swiadczyc chociazby przelew do sklepu, warunki licencji to umowa
    cywilnoprawna ktora policje nie interesuje bo nie moze interesowac.
    Jednych zainteresowalo i teraz polske czeka spore odszkodowanie bo firma
    z tego powodu splajtowala.

    P.

  • 49. Data: 2006-07-29 10:22:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Dr Dex napisał(a) :
> [...]
    >
    > Pytanie: Ile w takim razie mam czasu na sprowadzenie swojego bezstronnego
    > swiadka i czy do tego czasu Policja ma prawo cokolwiek robic w moim

    No dobra, spec specem, a jeśli chcę rozmawiać tylko w obecności
    swojego prawnika, który musi dojechać z drugiego końca wielkiego
    miasta? Chyba, że to tylko w amerykańskich filmach ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.

  • 50. Data: 2006-07-29 10:55:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 29.07.2006 Dr Dex <d...@w...spamfree.pl> napisał/a:
> [...]
    > uzywasz oprogramowania zgodnie z licencja - a wiec uzywasz go nielegalnie,

    Nie, używam go niezgodnie z licencją. Licencja nie jest wykładnią prawa.
    Legalny bądź nie to domena tego co jest tą wykładnią czyli ustaw i
    rozporządzeń.

> [...]
    > oprogramowania wywiazuje sie ze swojej czesci umowy (dajac ci
    > oprogramowanie), ty musisz sie wywiazac ze swojej czesci zawartej w

    Tak, a jeśli się nie wywiążę to dostarczyciel może mnie pozwać i dochodzić
    swoich praw przed sądem cywilnym. Poza bardzo ograniczoną listą naruszenia
    postanowień umowy licencyjnej (np. kopiowanie) reszta nie podlega
    odpowiedzialności karnej i policji nic do tego.

    --
    Marcin