  • 51. Data: 2014-12-12 17:37:11
    Temat: Re: przesyłka polecona poczty polskiej
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 12.12.2014 17:18, cef pisze:

    > Ale to dotyczy sytuacji gdy komuś jest reklamacja do czegoś
    > potrzebna. Jak mi wkładają polecony do skrzynki z fakturą
    > od kogoś czy dokumentem, którego oczekuję, to nie składam
    > reklamacji, bo nie musiałem stać w kolejce na poczcie.
    > Jak mi wrzucą coś "poleconego" gdzie istotne byłyby podpisy/terminy lub
    > ich brak,
    > to wtedy pewnie bym reklamował.

    Ty się zdecyduj, czy Ci przeszkadza to że Ci wrzucają do skrzynki czy
    nie. Jak przeszkadza, codziennie wracając z pracy wyślij do siebie
    polecony a potem go reklamuj. Daje Ci to przyzwoity dodatek do pensji w
    wysokości ok 1800 zł/mc , dopóki nie zaczną traktować twoich poleconych
    przyzwoicie.

    A jeżeli Ci nie przeszkadza - to w końcu o co biega?

    p. m.

  • 52. Data: 2014-12-12 18:02:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-12-12 o 17:37, m pisze:

> [...]
    > przyzwoicie.
    >
    > A jeżeli Ci nie przeszkadza - to w końcu o co biega?

    A czy ja napisałem gdzieś, że mi przeszkadza?
    Ja jedynie zwracam uwagę, że jeżeli nie wchodzi w grę kwestia
    finansowa,to jakakolwiek reklamacja usług poczty jest bezcelowa,
    bo nic nie zmienia ani nie wnosi.
    (dotyczy to tez pewnie innych instytucji)

  • 53. Data: 2014-12-12 18:06:47
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 12.12.2014 18:02, cef pisze:

    > A czy ja napisałem gdzieś, że mi przeszkadza?

    Wprost nie napisałeś, ale twoje "ee tam, nie sprawdza się" w kontekście
    porady Liwiusza sugerowało że przeszkadza.

    > Ja jedynie zwracam uwagę, że jeżeli nie wchodzi w grę kwestia
    > finansowa,

    No ale przecież wchodzi.

    > to jakakolwiek reklamacja usług poczty jest bezcelowa,
    > bo nic nie zmienia ani nie wnosi.

    A jak nie wchodzi w grę ekspozycja na promienie słoneczne, to wieszanie
    prania na balkonie jest bezcelowe bo nic nie wnosi do prędkości schnięcia.

    p. m.

  • 54. Data: 2014-12-12 18:17:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-12 18:06, m pisze:

    > A jak nie wchodzi w grę ekspozycja na promienie słoneczne, to wieszanie
    > prania na balkonie jest bezcelowe bo nic nie wnosi do prędkości schnięcia.

    Wnosi, bo pranie schnie głównie dzięki niskiej wilgotności względnej
    powietrza. W słoneczny dzień przy bardzo wilgotnym powietrzu (klimat
    niektórych rejonów Afryki) pranie nie schnie.

    --
    Liwuisz

  • 55. Data: 2014-12-12 18:51:10
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 12.12.2014 18:17, Liwiusz pisze:

    > Wnosi, bo pranie schnie głównie dzięki niskiej wilgotności względnej
    > powietrza. W słoneczny dzień przy bardzo wilgotnym powietrzu (klimat
    > niektórych rejonów Afryki) pranie nie schnie.

    No dobra, zły przykład ale wiadomo o co chodzi :).

    p. m.

  • 56. Data: 2014-12-12 19:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ja jedynie zwracam uwagę, że jeżeli nie wchodzi w grę kwestia
    > finansowa,to jakakolwiek reklamacja usług poczty jest bezcelowa,
    > bo nic nie zmienia ani nie wnosi.
    > (dotyczy to tez pewnie innych instytucji)

    No to własnie o to chodzi, ze kwestia finansowa jak najbardziej jest na
    tapecie.

  • 57. Data: 2014-12-12 19:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

> [...]
    > reklamacji, bo nie musiałem stać w kolejce na poczcie.
    > Jak mi wrzucą coś "poleconego" gdzie istotne byłyby podpisy/terminy

    Czyli zostawiasz sprawe tak jak jest na poczet przyszłych problemów.
    Ok.

    > Nic nie zrobisz,
    > bo listonosz Ci powie, że nie słyszałeś pukania.

    To niech puka głosniej.

    > Nie.

    To zycze powodzenia w czekaniu na list, ktory bedziesz musiał reklamowac.

  • 58. Data: 2014-12-12 23:12:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Dec 2014, m wrote:

    > A jak nie wchodzi w grę ekspozycja na promienie słoneczne, to wieszanie
    > prania na balkonie jest bezcelowe bo nic nie wnosi do prędkości schnięcia.

    To jeszcze i ja dokopię leżącemu (widziałem post Liwiusza) - wnosi,
    m.in. dzięki wiatrowi. Nawet przy większej wilgotności (ale zauważalnie
    niższej niż 100%) i braku słońca samo "odprowadzanie" powietrza z parą
    jest wielokrotnie lepsze, niż przy powolnym rozpływie w zamkniętym
    pomieszczeniu :) (nie dotyczy pomieszczeń z przeciągiem)

    pzdr, Gotfryd

  • 59. Data: 2014-12-13 01:04:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Mistrzu, rządzisz. Od czasów podstawówki nie widziałem żartów tak
    > wysokich lotów.
    > ---
    > Nie gadaj, skończyłeś podstawówkę ?

    Państwo mnie do tego zmusiło.
    ---
    Skończenie podstawówki nie jest obowiązkowe i nie sądzę by Ci się to
    kiedykolwiek udało.

  • 60. Data: 2014-12-13 01:05:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Nico.

    Przestaję się dziwić, że cię tak traktują, skoro w taki nieszczęsliwy
    sposób się z nimi komunikujesz.
    ---
    Bogata insynuacja z d...y wzięta