  • 41. Data: 2014-12-11 20:57:14
    Temat: Re: przesyłka polecona poczty polskiej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-11 20:49, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"
    >
    > Mistrzu, rządzisz. Od czasów podstawówki nie widziałem żartów tak
    > wysokich lotów.
    > ---
    > Nie gadaj, skończyłeś podstawówkę ?

    Państwo mnie do tego zmusiło.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2014-12-11 20:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Nico.

    Przestaję się dziwić, że cię tak traktują, skoro w taki nieszczęsliwy
    sposób się z nimi komunikujesz.

  • 43. Data: 2014-12-11 21:01:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-11 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Przestaję się dziwić, że cię tak traktują, skoro w taki nieszczęsliwy
    > sposób się z nimi komunikujesz.

    Och, gdyby się jeszcze chociaż komunikował, a nie tylko fantazjował na
    niusach...

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2014-12-11 22:45:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-12-11 o 18:08, Liwiusz pisze:

    > Nie jest podobnie, bo konsekwencje tego są inne (finansowe).

    Zostawianie poleconych w skrzynce czy awizowanie przesyłek
    bez jakiejkolwiek próby ich doręczenia nie ma żadnych konsekwencji.
    Naczelnikowi się można pożalić, ale on nic nie może.
    Natomiast reklamowanie przesyłek niedoręczonych to zupełnie inna sprawa.

  • 45. Data: 2014-12-11 22:47:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-11 22:45, cef pisze:

> [...]
    > Naczelnikowi się można pożalić, ale on nic nie może.
    > Natomiast reklamowanie przesyłek niedoręczonych to zupełnie inna sprawa.

    Chyba nie za bardzo rozumiesz co piszesz. Zostawienie listu poleconego w
    skrzynce powoduje to, że nie ma dowodu jego doręczenia, więc poczta
    wypłaca wówczas odszkodowanie za niedoręczenie.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2014-12-11 22:56:03
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-12-11 o 22:47, Liwiusz pisze:

    > Chyba nie za bardzo rozumiesz co piszesz. Zostawienie listu poleconego w
    > skrzynce powoduje to, że nie ma dowodu jego doręczenia, więc poczta
    > wypłaca wówczas odszkodowanie za niedoręczenie.

    Nie chodzi mi o odszkodowanie, tylko o sposób postępowania.

  • 47. Data: 2014-12-11 22:57:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-11 22:56, cef pisze:

    > Nie chodzi mi o odszkodowanie, tylko o sposób postępowania.

    Sposób postępowania jest silnie skorelowany z konsekwencjami.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2014-12-11 23:15:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

> [...]
    > Naczelnikowi się można pożalić, ale on nic nie może.
    > Natomiast reklamowanie przesyłek niedoręczonych to zupełnie inna sprawa.

    Nie rozumiem.
    Zostawienie poleconego w skrzynce to tak jakby go tam nie było -
    reklamujesz ze nie doszło i niech udowadniają...
    Natomiast awizo bez próby doręczenia to równiez nie wykonana usługa -
    piszesz reklamację, ze tego i tego byles w domu, zostawiono awizo ale nie
    doreczono wiec usługa jest niewykonana i nalezy sie zwrot kosztow.

    Ale: czy ty czasami nie piszesz o czasach kiedy listonosze nagminnie
    awizowali zamiast doreczac bo ich poczta raczyła poleconymi wielkosci
    paczek?
    Bo jezeli tak, to chyba te czasy juz sie skonczyły bo tym, jak
    zredefiniowano co to jest list, gabaryty a i b itd?

  • 49. Data: 2014-12-12 09:59:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 22:45:16 UTC+1 użytkownik cef napisał:
    > Natomiast reklamowanie przesyłek niedoręczonych to zupełnie inna sprawa.

    Polecona zostawiona w skrzynce = niedoręczona;)

  • 50. Data: 2014-12-12 17:18:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-12-11 o 23:15, Budzik pisze:

    > Nie rozumiem.
    > Zostawienie poleconego w skrzynce to tak jakby go tam nie było -
    > reklamujesz ze nie doszło i niech udowadniają...

    Ale to dotyczy sytuacji gdy komuś jest reklamacja do czegoś
    potrzebna. Jak mi wkładają polecony do skrzynki z fakturą
    od kogoś czy dokumentem, którego oczekuję, to nie składam
    reklamacji, bo nie musiałem stać w kolejce na poczcie.
    Jak mi wrzucą coś "poleconego" gdzie istotne byłyby podpisy/terminy lub
    ich brak,
    to wtedy pewnie bym reklamował.

    > Natomiast awizo bez próby doręczenia to równiez nie wykonana usługa -
    > piszesz reklamację, ze tego i tego byles w domu, zostawiono awizo ale nie
    > doreczono wiec usługa jest niewykonana i nalezy sie zwrot kosztow.

    Nic nie zrobisz,
    bo listonosz Ci powie, że nie słyszałeś pukania.

    > Ale: czy ty czasami nie piszesz o czasach kiedy listonosze nagminnie
    > awizowali zamiast doreczac bo ich poczta raczyła poleconymi wielkosci
    > paczek?

    Nie.