  • 1. Data: 2009-09-02 14:49:52
    Temat: przesluchanie w miejscu zamieszkania
    Od: "Rafał Morawski" <b...@y...com>

    Witam,

    Kolejny raz dostaje wezwanie na koncu polski do sadu rejonowego w sprawie
    swiadka faceta ktory wylodzil kredyt na mnie. Mam wyjazd kolejny na wczasy
    pisalem juz wczesniej pismo do sadu na wezwanie pierwsze z prosba o
    przesluchanie mnie w miejscowosci zamieszkania. Prosze napisac co mam robic?
    zostalem juz ponownie ukarany 500 zl kary.

  • 2. Data: 2009-09-02 15:25:19
    Temat: Re: przesluchanie w miejscu zamieszkania
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rafał Morawski" <b...@y...com> napisał w wiadomości

    > przesluchanie mnie w miejscowosci zamieszkania. Prosze napisac co mam
    > robic? zostalem juz ponownie ukarany 500 zl kary.

    Zwolnienie od lekarza sadowego.moze Cie uratowac. A najlepiej jedz i
    zeznawaj - chyba, ze chcesz, by przyjechano po Ciebie i Cie doprowadzono.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-09-02 16:03:19
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jasne, a sąd akurat przełozy rozprawę z wokandy, no bo tak, np. nie przyjdzie jeden z
    obrońców, no bo tak, albo protokolanta rozboli ręka w piątek po południu (autentyczny
    mój przypadek)..
    JaC

    -----