  • 1. Data: 2003-01-29 20:22:26
    Temat: przepustki w więzieniu
    Od: "Aeriel" <a...@g...pl>

    Czy ktoś wie może na jakiej zasadzie przyznaje się przepustki w więzieniu?

    Aeriel

  • 2. Data: 2003-01-29 20:51:52
    Temat: Odp: przepustki w więzieniu
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Aeriel <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b19d8u$h6a$...@n...tpi.pl...
    > Czy ktoś wie może na jakiej zasadzie przyznaje się przepustki w więzieniu?

    art.137 - 141 kkw

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-29 21:00:24
    Temat: Re: przepustki w więzieniu
    Od: "Aeriel" <a...@g...pl>

    >art.137 - 141 kkw
    >
    >Sandra

    NIE STUDIUJE PRAWA :) czy ktos tu mowi po ludzku? :D

  • 4. Data: 2003-01-29 21:03:52
    Temat: ROTFL przepustki w więzieniu
    Od: "Hubert Suder" <h...@p...onet.pl>

    > NIE STUDIUJE PRAWA :) czy ktos tu mowi po ludzku? :D

    Link do prawa:
    prawo://art.137%20-%20141%20kkw
    :)

  • 5. Data: 2003-01-29 21:04:57
    Temat: Re: ROTFL przepustki w więzieniu
    Od: "Aeriel" <a...@g...pl>

    Dziękuję :)
    Jestem nowicjuszką więc tak trochę nie mam o niczym pojęcia.
    Gorzej... w ogóle nie mam o niczym pojęcia.

  • 6. Data: 2003-01-29 21:06:26
    Od: "Aeriel" <a...@g...pl>

    hmmm...... czy wspominałam już że ten link jest jakiś dziwny? :DDDDD

  • 7. Data: 2003-01-29 21:08:46
    Od: "Hubert Suder" <h...@p...onet.pl>

    > hmmm...... czy wspominałam już że ten link jest jakiś dziwny? :DDDDD

    Przecież piszę, że Rotfl... :)

  • 8. Data: 2003-01-29 21:09:34
    Od: "Aeriel" <a...@g...pl>

    rolling on the floor and laughing co?
    *Aeriel bierze patelnię*
    Zaraz będzie jeszcze weselej >:)

  • 9. Data: 2003-01-29 21:15:11
    Od: "Hubert Suder" <h...@p...onet.pl>

    > *Aeriel bierze patelnię*
    > Zaraz będzie jeszcze weselej >:)

    Bardzo przepraszam za te dowcipy.

  • 10. Data: 2003-01-29 21:15:22
    Od: "Aeriel" <a...@g...pl>

    >Bardzo przepraszam za te dowcipy.

    Spokojnie.... chciałam zauważyć że też żartowałam z tą patelnią :)