  • 1. Data: 2005-08-05 06:28:51
    Temat: przepisy budowlane
    Od: "piotr.ek7" <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl>

    nie wiem czy tu powinienem zadawać takie pytanie, ale nie wiem gdzie indziej
    by można było

    jakie są warunki do umiejscowienia szamba na działce aby nie mieć urzędów na
    karku , ani sąsiada. czy trzeba ten fakt zgłaszać do gminy ?
    z góry dziękuję
    piotr

  • 2. Data: 2005-08-05 14:38:33
    Temat: Re: przepisy budowlane
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "piotr.ek7" <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl> napisał w wiadomości

    Na wszelki wypadek zadzwoń do Powiatowego Inspektora Nadzoru
    Budowlanego, ale z tego co pamiętam jest wymagane conajmniej zgłoszenie.

  • 3. Data: 2005-08-08 12:19:04
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Na wszelki wypadek zadzwoń do Powiatowego Inspektora Nadzoru
    > Budowlanego,

    Nie czyń tego - jak już o sobie przypomnisz, to będziesz miał co tydzień
    kontrolę. Albo zadzwoń do Inspektora z innego powiatu.

    > ale z tego co pamiętam jest wymagane conajmniej zgłoszenie.

    To chyba chodzi o te przydomowe oczyszczalnie ścieków (to takie ustrojstwo co z
    gówna robi wodę pitną), jeśli nie przekracza iluś metrów kwadratowych na dobę.

    Z szambem to chyba jest tak, że ono musi być uwzględnione w warunkach zabudowy
    działki, ale głowy nie dam. Za 3 tygodnie będę na działce to mogę sprawdzić.
    Szambo musi być umiejscowione w pewnej odległości od ujęć wody pitnej.

    Po zbudowaniu zabetonuj dno, pomaluj (np. Bitumexem, albo innym cholerstwem do
    izolacji betonu) a wszelkie dalsze operacje przeprowadzaj już po kontroli
    szczelności. Bo teraz w UE to mają kontrolować...

    Pozdrawiam

    Czapla