  • 1. Data: 2008-04-23 19:53:46
    Temat: przepis na rabunek doskonaly
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krok 1:

    Znaleźć i zatrudnić głupiego cepa, nie znającego prawa.

    Krok 2:

    Wydać mu nielegalne polecenie, np. odebrania portfela każdego w
    czerwonych skarpetkach.

    Krok 3:

    Jeśli napadnięty ośmieli się bronić, zostanie skazany za "naruszenie
    funkcji organizmu" bo "głupi cep nie zna prawa, więc jego polecenia
    należy wykonywać, bo on tylko rozkazy wykonuje"...

    Przynajmniej tak wynika z argumentacji sądu w Pruszkowie. Ręce, gacie i
    w ogóle wszystko opada.

    Stara Pawlakowa jednak miała słuszne podejście.

  • 2. Data: 2008-04-23 20:05:52
    Temat: Re: przepis na rabunek doskonaly
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Ręce, gacie i w ogóle wszystko opada.

    Co apelacje przegrałeś? Mówiłem że nie wolno fotografować :)
    Było słuchać starszych i mądrzejszych.

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"

  • 3. Data: 2008-04-23 20:17:19
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Wed, 23 Apr 2008 21:53:46 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Znaleźć i zatrudnić głupiego cepa, nie znającego prawa.

    Zamierzasz zatrudnic sie w ochronie? Obawiam sie, ze trzeba spelnic troche
    wiecej warunkow:)))

    --
    KRZYZAK

  • 4. Data: 2008-04-23 20:20:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Co apelacje przegrałeś?

    Pierwsza instancja.

    > Mówiłem że nie wolno fotografować :)

    Wolno. Tylko ochroniarzy należy na miejscu ukatrupiać, a nie bawić się w
    pacyfistę.

    > Było słuchać starszych i mądrzejszych.

    Czyli na pewno nie ciebie.

  • 5. Data: 2008-04-23 20:22:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Pierwsza instancja.

    Wydaje mi się że o I instancji już kiedyś pisałeś. Ale rzeczywiście w
    Pruszkowie nie ma SO.

  • 6. Data: 2008-04-23 20:30:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Zamierzasz zatrudnic sie w ochronie? Obawiam sie, ze trzeba spelnic troche
    > wiecej warunkow:)))

    Piszę wyraźnie - trzeba być głupim cepem. Byłbyś idealny.

  • 7. Data: 2008-04-23 20:43:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Wydaje mi się że o I instancji już kiedyś pisałeś. Ale rzeczywiście w
    > Pruszkowie nie ma SO.

    Były dwie sprawy. W jednej byłem pokrzywdzonym, w drugiej - sprawcą.

    Sąd raczył też zignorować zeznanie biegłego, że ocenił rzekome obrażenia
    wyłącznie na podstawie dostarczonych dokumentów.

    Biegły także wyraźnie stwierdził, że opisane obrażenia nie mogły wynikać
    z użycia gazu pieprzowego, gdyż ten nie powoduje uszkodzenia tkanek, a
    tylko podrażnienie.

    Było też parę innych "drobiazgów", typu niezgodność daty badania z
    ostrego dyżuru z wizytą w szpitalu rzekomych ofiar.

  • 8. Data: 2008-04-23 20:50:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Przynajmniej tak wynika z argumentacji sądu w Pruszkowie. Ręce, gacie i
    > w ogóle wszystko opada.

    Cycki mnie opadli. Oba.

    Czekam na zmianę w II.

    6008

  • 9. Data: 2008-04-23 20:51:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Zamierzasz zatrudnic sie w ochronie? Obawiam sie, ze trzeba spelnic troche
    > wiecej warunkow:)))

    Z tego co się orientuję to na cepów pilnujących wózka na zakupy
    jedyne wymaganie to brak wymagań.

    6008

  • 10. Data: 2008-04-23 20:52:15
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Wed, 23 Apr 2008 22:30:06 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Piszę wyraźnie - trzeba być głupim cepem. Byłbyś idealny.

    Ale to Ty nie znasz prawa, hihi:)))

    --
    KRZYZAK