  • 21. Data: 2008-07-31 10:55:34
    Temat: Re: przelew sporych sum
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 13:38:23 +0200, Mateusz napisał(a):

    > Czy bank będzie informował US o takiej transakcji (ponad 200.000 zł).

    Nie będzie informował i nie będziesz musiał płacić (ponownie) podatku.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.

  • 22. Data: 2008-07-31 11:37:15
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 31 Jul 2008 10:37:06 +0200, Liwiusz napisał(a)
    w:<news:g6rtju$3n1$1@news.onet.pl>:

    > od przelania pieniędzy z lewej kieszeni do prawej, podatku
    > się nie płaci

    Na razie.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 23. Data: 2008-07-31 12:14:47
    Od: ebiOne <e...@g...pl>

    Paszczak pisze:

    > To chyba chodziło o transakcje gotówkowe, nie?
    >
    > P.

    jakiekolwiek wpływy/wypływy z konta sa rejestrowane, nawet odsetki,
    ktore bank przeleje klientowi. Obecnie prog ten wynosi 15k EUR, ale juz
    kombinuja jak go zmienijszyc

    kazdy bank ma obowiazek zbierania takich danych i udostepniania
    odpowiednim sluzbom

    ebiOne

  • 24. Data: 2008-07-31 12:23:46
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 31 Jul 2008 14:14:47 +0200, ebiOne napisał(a):

    > udostepniania odpowiednim sluzbom

    Tu chyba zabrakło ważnych słów: "na wniosek" tych że organów.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 25. Data: 2008-07-31 13:35:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 31 Jul 2008 14:23:46 +0200, ===Tomy=== napisał(a):

    > Tu chyba zabrakło ważnych słów: "na wniosek" tych że organów.

    Nie. Do GIIF idzie zawsze bez wniosku (powyżej 15k EUR)

  • 26. Data: 2008-07-31 14:51:56
    Od: ebiOne <e...@g...pl>

    jureq pisze:

    > Nie. Do GIIF idzie zawsze bez wniosku (powyżej 15k EUR)

    i jeszcze 3. mozliwosc: na wniosek banku, organy przychodza po raport ;)

  • 27. Data: 2008-07-31 15:04:15
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    > No więc czytam.
    >
    > Mateusz napisał, że chce przelać 200 000zł z jednego swojego konta na
    > drugie. Następnie uzupełnił, że nie chce mu się chodzić po urzędach i
    > tłumaczyć z tego przelewu.
    >
    > Na co Le5zek napisał, że i tak będzie musiał od tego zapłacić podatek.
    >
    > Ponieważ od przelania pieniędzy z lewej kieszeni do prawej, podatku się
    > nie płaci, SlawcioD kontrolnie się spytał: jaki podatek?
    >
    > Na co Andrzej Lawa odpowiedział: PCC i dochodowy.
    >
    > A to jest nieprawda.

    A 1 post wątku zaczyna się zdaniem 'sprzedałem mieszkanie'. Która to
    czynność niesie obowiązki podatkowe wyżej wymienione.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 28. Data: 2008-07-31 15:05:33
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości

    > Nie będzie informował i nie będziesz musiał płacić (ponownie) podatku.

    Nikt nie twierdział że trzeba będzie płacić ponownie podatek.

  • 29. Data: 2008-07-31 15:53:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Le5zek pisze:

    > A 1 post wątku zaczyna się zdaniem 'sprzedałem mieszkanie'. Która to
    > czynność niesie obowiązki podatkowe wyżej wymienione.

    Ale pytanie dotyczyło przelania swoich pieniędzy z konta na konto.
    Fakt, że pieniądze były za mieszkanie, jest tylko pustą informacją, nie
    związaną z odpowiedzią na pytanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 30. Data: 2008-07-31 17:12:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 31 lipiec 2008 10:37
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6rtju$3n1$1@news.onet.pl>):

    > Ponieważ od przelania pieniędzy z lewej kieszeni do prawej, podatku
    > się nie płaci

    O ile się nie wpadnie. Jak się wpadnie, to chyba 45% zabierają czy jakoś
    tak.

    --
    Tristan