  • 21. Data: 2009-12-23 11:10:09
    Temat: Re: przekształcenie spółdzielczego prawa lokatorskiego w odrębną własność - co oprócz aktu ?
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 10:46:15 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Ehhh ... jestem jedynie 300 km od miejsca zbrodni i najwcześniej
    > będę mógł za miesiąc. Pewnie muszę poczytać w w/w ustawie o
    > karach za niedotrzymanie terminu ;/

    Zalezy od urzedu IMO. Ja nie placilem zadnych kar.

    --
    Mark

  • 22. Data: 2009-12-23 11:13:52
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 03:13:06 -0600, witek napisał(a):

    > Dadzą druczek do wypełnienia. I tak bez pomocy spółdzielni się zgubisz w
    > jego wypełnianiu.
    > Będzie naliczony od miesiaca nastepujacego po miesiacu w którym był
    > podpisany akt
    > płatny kwartalnie 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada

    A to chyba zalezy gdzie? Po pierwsze, druk ktory ja dostlem z UMK byl prosty
    - jedyne wahanie mialem gdy nie bylem pewien czy chodzi im o numer ksiegi
    calego lokalu czy mieszkania wyodrebnionego.
    Wiekszym problemem bylo dla mnie odczytanie wpisu do KW -w tych numerkach
    idzie sie pogubic.
    A po drugie - za zaplacilem rocznie, kwota na szczescie niska.

    --
    Mark

  • 23. Data: 2009-12-23 11:16:45
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 23:20:41 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > W odpowiednie rubryki wpisujesz swoje mieszkanie oraz odpowiednią część
    > udziału w gruncie. te dane powinieneś mieć w akcie notarialnym.

    Moze w roznych miejscowosciach/urzedach sa rozne druki?
    Ja mam wlasnie podobne do Twoich odczucia - druk ktory dostalem z UMK byl
    raczej prosty do wypelnienia, wiekszej filozofi w tym nie bylo

    --
    Mark

  • 24. Data: 2009-12-26 11:55:34
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Oni nie są jeszcze na takim etapie.
    > Pani po prostu się wydziera " co mi pan tu jakies ksero przynosi! oryginał
    > ma być! następny proszę!"

    Wtedy można powołać się na to, że UM jest w posiadaniu oryginalnego
    wypisu (a nawet dwóch), które wysłał do nich notariusz.