  • 1. Data: 2006-01-07 14:03:38
    Temat: przekroczenie terminu , art. 56 4kks
    Od: pawelo <p...@m...pl>

    witam.
    Dostalem dzisiaj WEZWANIE o tresci:
    Wzywa sie Pana do osobistego stawiennictwa w dniu 16.01.2006 r. w
    oddziale celnym jako sprawce wykroczenia skarbowego z art. 56 § 4 kks,
    polegającego na przekroczeniu terminu złozenia deklaracji uproszczonej
    nabycia wewnątrzwspólnotowego AKC-U, w celu wymierzenia mandatu karnego.

    Nie mam pojęcia o co dokladnie w tym chodzi i co powinienem najlepiej
    zrobic:(
    za pomoc z gory dziekuje
    pawelo

  • 2. Data: 2006-01-07 19:33:21
    Temat: Re: przekroczenie terminu , art. 56 4kks
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    pawelo [###p...@m...pl.###] napisał:

> [...]
    karnego.
    > Nie mam pojęcia o co dokladnie w tym chodzi i co powinienem

    A importowałeś coś ostatnio za granicą RP, ale wewnątrz UE?

  • 3. Data: 2006-01-08 00:07:41
    Od: pawelo <p...@m...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > A importowałeś coś ostatnio za granicą RP, ale wewnątrz UE?

    Pół roku temu sprowadzalem samochod z Niemiec,poszperalem troszke w
    ustawach , we wlasnych dokumentach i prawdopodobnie chodzi im o
    przekroczenie 5 dni na zlozenie deklaracji akcyzowej od dnia wjechania
    auta do kraju.Przegląd robilem 05.06.2005 a podatek akcyzowy
    uregulowalem 13.06.2005,czyli dwa dni zwłoki.

    Czego moge sie spodziewac udając się po mandat karny do urzedu celnego ?
    i czy tego typu wykroczenie przekreśla moje szanse
    na uzyskanie licencji II stopnia pracownika technicznej ochrony mienia
    (o ktorą sie staram).

    za pomoc z góry dziekuje

  • 4. Data: 2006-01-08 14:43:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    pawelo [###p...@m...pl.###] napisał:

    > Czego moge sie spodziewac udając się po mandat karny do urzedu
    celnego ?

    Pewnie mandatu :-)

    > i czy tego typu wykroczenie przekreśla moje szanse
    > na uzyskanie licencji II stopnia pracownika technicznej ochrony
    mienia
    > (o ktorą sie staram).

    To wykroczenie, więc nie jest rejestrowane w CRS-ie. Tak więc nie ma
    wpływu na licencję, jak mandat na drodze.

  • 5. Data: 2006-01-08 23:13:22
    Od: pawelo <p...@m...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Pewnie mandatu :-)

    ile na oko mnie taka przyjemnosc moze wyniesc?:)

  • 6. Data: 2006-01-09 18:16:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    pawelo [###p...@m...pl.###] napisał:
    > ile na oko mnie taka przyjemnosc moze wyniesc?:)

    Jeśli uregulowaś niedługo po terminie, to spodziewam sie w granicach
    najniższego: 80-100 zł.