  • 1. Data: 2004-08-21 10:38:09
    Temat: przekonania religijne, nietolerancja ...
    Od: "stefan.z" <v...@o...pl>

    witam grupe,

    poznalem, jakis czas temu, grupe chrzescijan ... jak wiadomo, maja oni (jako
    wierzay), szczeglna mentalonosc, zyja zgodnie z "prawda biblija" i swoj
    stosunek do mnie oraz relacje miedzy nami, uzalezniaja o te wlasnie kanony,
    wytyczne - "jak zyc dobrze" ... okazuje dezaprobate w sosunku do mnie, jesli
    moje zachowanie, postepowanie jest niezgodne z ich "bozym mysleniem" -
    zaznaczam ze nie postepuje wberw ogonie przyjetym normom etycznym ... ale
    zdarza sie ze nie mam ochoty byc mily i usmiechac sie, a to juz przeciez
    jest "szatanskie" ;) i wiele inncyh blahostek !

    jesli przyszloby mi pracowac z takimi ludzmi, jak moge wplynac na ich
    postawe i stosunek do mnie ? "kto nie jest z nami, jest przeciwko nam !"
    pachnie mi to indoktrynacja !

    chetnie wyslucham wasze opinie !
    dziekuje za zaintersowanie
    pozdrawiam
    setfan.z

  • 2. Data: 2004-08-21 13:13:14
    Temat: Re: przekonania religijne, nietolerancja ...
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Sat, 21 Aug 2004 12:38:09 +0200, "stefan.z" <v...@o...pl> wrote:

    >jesli przyszloby mi pracowac z takimi ludzmi, jak moge wplynac na ich
    >postawe i stosunek do mnie ? "kto nie jest z nami, jest przeciwko nam !"
    >pachnie mi to indoktrynacja !

    A po co chcesz wplywac na ich dzialania?
    A jesli tak jasno postawili sprawe to moga byc nawet opetani swoja
    idea, a wtedy albo staniesz na ich cokole albo Cie spala.

    Moze po prostu zyjcie obok siebie, bedzie latwiej.

    Klapuch

  • 3. Data: 2004-08-21 19:55:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "stefan.z" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    A, czy jesteś pewien,że pytanie jest na właściwą grupę? Nie ma przepisu,
    który zakazywał by życia zgodnie z prawem Boskim. Przynajmniej dokąd sprawca
    nie narusza norm prawa powszechnego. Tak więc dokąd nie naruszą Twojego
    prawa, to odradzam próby wpływania na nich, bo możesz się złapać we własne
    sidła. To, w co oni wierzą, to ich sprawa.

  • 4. Data: 2004-08-25 10:26:10
    Od: "rympal" <§r...@w...pl§>

> [...]
    >
    > jesli przyszloby mi pracowac z takimi ludzmi, jak moge wplynac na ich
    > postawe i stosunek do mnie ? "kto nie jest z nami, jest przeciwko nam !"

    jak chrzescijanie probowac wplywac na postawe stefana to chrzescijanie
    niedory
    jak stefan wplywac na postawe chrzescijan to stefan dobry
    pachnie mi to indoktrynacja...

    a tak wogole NTG

    rym