  • 11. Data: 2011-01-13 19:28:35
    Temat: Re: przejechanie pieszego - nietypowe
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/13/2011 11:10 AM, newsy wrote:

    > A ty z czym masz problem? Coś pier...sz o pieszych, za chwile się okazuje,
    > że pieszym jest pies... :-)

    no przecież nie jechał rowerem tylko szedł na piechotę.

  • 12. Data: 2011-01-13 20:10:51
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-01-13 14:20, RadoslawF pisze:

    > A jak im będziesz wmawiał że pies jest pieszym na pasach to może
    > nawet tytuł honorowego oszołoma u nich dostaniesz.

    A dlaczego _honorowego_ a nie zwykłego?

    --
    spp

  • 13. Data: 2011-01-13 21:31:15
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-13 21:10, Użytkownik spp napisał:

    > A dlaczego _honorowego_ a nie zwykłego?

    Założyłem że ten wątek to jednak żart, ale jeśli jestem w błędzie
    to faktycznie może zostać zwykłym.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2011-01-14 02:05:06
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Liwiusz napisal:
    > Przejście jest dla pieszych, a nie dla zwierząt. Uważam, że za
    > takiego niedopilnowanego psa właściciel powinien jeszcze płacić
    > odszkodowanie za uszkodzenie samochodu.

    Spróbuj zrealizować takie podejście w Norwegii. Tam łatwiej się
    wywiniesz z potrącenia człowieka niż zwierzęcia. No ale tam jest
    cywilizacja, a tu dopiero pierwsze pokolenie cywilizowane.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 15. Data: 2011-01-14 05:59:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek_P napisa?(a):

    > Spróbuj zrealizować takie podejście w Norwegii. Tam łatwiej się
    > wywiniesz z potrącenia człowieka niż zwierzęcia. No ale tam jest
    > cywilizacja, a tu dopiero pierwsze pokolenie cywilizowane.

    No to podaj jakieś konkretne przykłady np wyrok sadu Norweskiego, w
    ktorym przechodzacy przez ulice pies uzyskalby status uczestnika ruchu.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 16. Data: 2011-01-14 20:34:19
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    januszek napisal:
    > No to podaj jakieś konkretne przykłady np wyrok sadu Norweskiego, w
    > ktorym przechodzacy przez ulice pies uzyskalby status uczestnika ruchu.

    a) norweskiego przez małe N

    b) chcesz obejrzeć to sobie sam poszukaj; to nie przewód sądowy :P

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 17. Data: 2011-01-14 22:28:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek_P napisa?(a):

    > a) norweskiego przez małe N

    małe N czy małe n? ;)

    > b) chcesz obejrzeć to sobie sam poszukaj; to nie przewód sądowy :P

    Wiedziałem, że tak będzie ;P

    j.

  • 18. Data: 2011-01-15 12:46:22
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "Jacek_P" napisał w wiadomości grup

    Spróbuj zrealizować takie podejście w Norwegii. Tam łatwiej się
    wywiniesz z potrącenia człowieka niż zwierzęcia. No ale tam jest
    cywilizacja, a tu dopiero pierwsze pokolenie cywilizowane.

    Lawie jako znanemu trollowi się nie dziwię. Ale ty też w jego ślady chcesz
    się specjalizować w pisaniu głupot?

  • 19. Data: 2011-01-16 13:39:17
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Nostradamus napisal:
    > Lawie jako znanemu trollowi się nie dziwię. Ale ty też w jego ślady chcesz
    > się specjalizować w pisaniu głupot?

    Konkretnych przepisów ci nie podam, ale opis podobnego zdarzenia miałem
    w relacji Norwega, który w takiej kolizji uczestniczył. Wątpię, aby
    chciał mi ściemnić lub koloryzować.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 20. Data: 2011-01-18 07:06:06
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2011 13:46, Nostradamus pisze:

    > Lawie jako znanemu trollowi się nie dziwię. Ale ty też w jego ślady
    > chcesz się specjalizować w pisaniu głupot?

    Luftbranzlungu drogi: dlaczego ciągle zmieniasz adresy i uciekasz z KFów?