  • 11. Data: 2006-10-27 19:00:27
    Temat: Re: przedawnienie kredytu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Arapaho napisał(a):

    > Oczywiście, że nie są, ale są wszczynane na pisemny wniosek powoda. Banki w
    > przypadku spraw kredytowych przeważnie takowe stosują ze względu na ich
    > olbrzymią ilość i bezsprzeczny fakt, że kredytobiorca taki kredyt zaciągnął
    > a bank ma na to wszelkie podpisane przez kredytobiorcę umowy. Dzięki temu
    > uzyskują nakaz w ciągu kilku miesięcy. Po co mieliby kierować sprawy do
    > sądu, które mogłyby się ciągnąć latami, skoro tryb nakazowy jest prosty i
    > szybki?

    Banki to zazwyczaj wystawiają sobie bankowy tytuł egzekucyjny i tyle.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 12. Data: 2006-10-27 19:28:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Arapaho napisał(a):

    > Po pierwsze, nie sobie, a przeciwko dłużnikowi.

    Właśnie że sobie przeciwko dłużnikowi :)

    > Po drugie, skoro autor napisał o otrzymanym pozwie, domyślam się, że niechodzi tu o
    BTE a właśnie o

  • 13. Data: 2006-10-27 19:31:32
    Od: "Arapaho" <a...@p...pl>

    > Banki to zazwyczaj wystawiają sobie bankowy tytuł egzekucyjny i tyle.

    Po pierwsze, nie sobie, a przeciwko dłużnikowi. Po drugie, skoro autor
    napisał o otrzymanym pozwie, domyślam się, że niechodzi tu o BTE a właśnie o
    pozew w trybie nakazowym.

    Może autor wątku sam nas oświeci w tej materii, bo na razie gdybamy.

  • 14. Data: 2006-10-27 19:33:03
    Od: "Arapaho" <a...@p...pl>

    > I wtedy należy się odwołać i wnieść zarzut przedawnienia.

    Tak, jak napisałem wyżej. W ciągu czternastu dni.

  • 15. Data: 2006-10-27 21:06:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arapaho wrote:

    > Tak, jak napisałem wyżej. W ciągu czternastu dni.

    Ano - od otrzymania zawiadomienia.

  • 16. Data: 2006-10-29 17:53:49
    Od: "liszia" <aliszia*@op*.pl>

    Witam,
    juz wyjasniam. Sprawa nie dotyczy mnie i musialam otrzymac dokumenty, aby
    dokladnie sprawdzic. Otoz pismo z Sadu z pozwem - nie z nakazem zaplaty
    odebrano 18 pazdziernika. Tam jest informacja ze sprzeciw nalezy wniesc w
    terminie 14 dni.
    Z wypowiedzi wnioskuje, ze znajomy moze zglosic zarzut przedawnienia
    powolujac sie na art ktory przytoczylam

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2006-10-30 09:09:42
    Od: "liszia" <aliszia*@op*.pl>

  • 18. Data: 2006-10-30 15:03:33
    Od: "Arapaho" <a...@p...pl>

> [...]
    > terminie 14 dni.
    > Z wypowiedzi wnioskuje, ze znajomy moze zglosic zarzut przedawnienia

    Dokładnie tak - jak najszybciej. Termin mija 01.11

  • 19. Data: 2006-10-30 16:48:16
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Arapaho napisał(a):
    > Dokładnie tak - jak najszybciej. Termin mija 01.11

    2.11

    KG

  • 20. Data: 2006-10-30 17:50:19
    Od: "Arapaho" <a...@p...pl>