  • 1. Data: 2003-04-06 16:15:52
    Temat: przedawnienie egzaminu na prawo jazdy?
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Mam problem, w roku 2000 ukonczylem kurs na prawo jazdy,
    nastepnie zapisalem sie na egzamin pisemny ktorego nie zdalem.
    Cala sprawe olalem i juz wiecej sie nie pojawilem w osrodku,
    czy chcac ponownie zdawac na prawko musze od nowa zaliczyc szkolenie czy moge
    od razu zapisac sie na egzamin? istnieje jakis okres przedawnienia??
    Prosze o pomoc, wiem ze schrzanilem sprawe :(

  • 2. Data: 2003-04-06 16:17:07
    Temat: Re: przedawnienie egzaminu na prawo jazdy?
    Od: "jedrus4" <j...@w...pl>

    > Mam problem, w roku 2000 ukonczylem kurs na prawo jazdy,
    > nastepnie zapisalem sie na egzamin pisemny ktorego nie zdalem.
    jezeli na pisemny tylko to o ile sie nie myle kurs jest juz chyba
    niewazny... jezeli nie podszedles do egzaminu parktycznego to ma kurs
    waznosc dwa lata ale nie sa to informacje pewne. sprobuje dowiedziec sie
    czegos wiecej. pozdry jedrus4