  • 11. Data: 2009-04-22 23:49:37
    Temat: Re: przeciek testu gim.
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 22 Apr 2009 18:41:54 -0500, witek napisał(a):

    > Można wszystkie. Tylko po co.
    > Nikt nie unieważnia testu w calej polsce jeśli wyciekł on np. w jednej
    > szkole.

    Wszędzie, gdzie te same zestawy były - żeby było precyzyjniej. W
    dzisiejszych czasach starczy 2 godziny żeby cała polska znała.

  • 12. Data: 2009-04-23 00:13:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Smok Eustachy wrote:

    > Wszędzie, gdzie te same zestawy były - żeby było precyzyjniej. W
    > dzisiejszych czasach starczy 2 godziny żeby cała polska znała.

    Pytanie tylko czy znała.
    Narazie próbują to ustalić.

  • 13. Data: 2009-04-23 12:22:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gso5va$ma1$1@achot.icm.edu.pl Jacek Sołtysik
    <j...@n...ma> pisze:

    > co do osoby, która to udostępniła to zgoda
    Wtrącę tylko - nieco obok tematu - że ten osobnik wykazał się głupotą godną
    co najmniej takiej samej kary jak za kradzież i opublikowanie materiałów
    tajnych.
    Udostępnić je na serwerze zlokalizowanym w kraju, z którym mamy rozliczne
    porozumienia dotyczące zwalczania przestępczości?!
    Nie ma serwerów w republikach bananowych, z którymi nie wiążą nas tego typu
    umowy? Nie można było użyć jakiegoś proxiaka high anonimity?
    Że o i-kafejce nie wspomnę, bo już kto inny to zrobił.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2009-04-23 17:12:35
    Od: "Dum" <d...@T...pl>

    Użytkownik "Jacek Sołtysik" <j...@n...ma> napisał w wiadomości
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,65296
    70,Przeciek_egzaminu_gimnazjalnego__odpowiedzi_pojaw
    ily.html

    > Czy ten szef cke pierniczy głupoty czy faktycznie będą ścigać tych,
    > którzy ściągnęli ten test?

    Dla mnie to jakiś potworny absurd.

    MEN nie potrafi zabezpieczyć tajnych danych i jakiś dzieciak je sobie
    kopiuje.Wystawia na serwerze i inne bliżej nieokreślone dzieciaki próbują
    zobaczyć jakiś tam materiał."Główny" dzieciak jest okrzyknięty we wszystkich
    mediach krajowych za strasznego przestępcę.Prawie jak herszt Pruszkowski.
    Inne dzieciaki zostały okrzyknięte za padalców i fałszerzy.Rzekomo organy
    ścigania zamiast ścigać mafię od haraczy rzuci się teraz na IP komputerów
    które łączyły się ze stroną "głownego" dzieciaka. Po ustaleniu tychże IP
    rzuci się pewnie tysiące funkcjonariuszy aby rekwirować komputery -narzędzia
    przestępstwa.Potem jeszcze większe tysiące specjalistów rzuci się aby
    udowodnić związek IP pana Kowalskiego ze ściąganym plikiem, oraz związek
    tego Pana z testem do gizmnazjum które niecnie chciał wykorzywstać do
    niecnych celów. Potem przesłucha się wszystkich gizmazjalistów z kręgu
    znajomych Pana Kowalskiego aby ustalić którym należy postawić zarzuty :}
    Zbiorą się pewnie komisje weryfikacyjne. Do każdej komisji druga
    odwoławcza... I tym sposobem Polska uniknie recesji. Powstaną tysiące etatów
    i bezrobocie zmaleje ...;}

    Dum

  • 15. Data: 2009-04-23 17:42:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Dum wrote:

    > Dla mnie to jakiś potworny absurd.
    >
    > MEN nie potrafi zabezpieczyć tajnych danych i jakiś dzieciak je sobie
    > kopiuje.

    Nie dzieciak tylko dyrektor szkoły odpowiedzialny z utrzymanie tych
    dokumentów jako tajne.

  • 16. Data: 2009-04-23 19:31:29
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Dum" <d...@T...pl> napisał w wiadomości
    > Zbiorą się pewnie komisje weryfikacyjne. Do każdej komisji druga
    > odwoławcza... I tym sposobem Polska uniknie recesji. Powstaną tysiące
    > etatów i bezrobocie zmaleje ...;}

    ba, tak im przywala ze im az kredki z tornistrow powypadaja!

  • 17. Data: 2009-04-23 19:37:34
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Osobę, która umieściła plik w sieci spokojnie można ścigać za ujawnienie
    > danych objętych tajemnicą służbową.

    Robercie, zainteresowało mnie akurat to zdanie. Skąd mam wiedzieć, że to
    co akurat czytam, a potem rozpowszechniam, jest tajemnicą służbową i
    jaka kara mi grozi?

    M.

  • 18. Data: 2009-04-23 19:44:23
    Od: s...@m...com

    > Robercie, zainteresowało mnie akurat to zdanie. Skąd mam wiedzieć, że to
    > co akurat czytam, a potem rozpowszechniam, jest tajemnicą służbową i
    > jaka kara mi grozi?
    >
    > M.
    Osobie która umieściła plik w sieci ani woźniej nic nie grozi.

    Do odpowiedzialności karnej zostanie pociągnięta jedynie dyrektorka, gdyż
    tylko ją obowiązywała tajemnica służbowa.

  • 19. Data: 2009-04-23 20:06:24
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    Jacek Sołtysik <j...@n...ma> wrote:
> [...]
    ily.html

    > Czy ten szef cke pierniczy głupoty czy faktycznie będą ścigać tych,

    Jak dla mnei to ostro piernicza glupoty:

    Na jakiej podstawie policja/ABW ma niby przekazywac dane osobowe wlasicieli
    adresow IP ktore pobraly plik do CKE?

    Czy jezeli z danego adresu IP zostal pobrany plik, a adres IP nalezy
    do ojca gimnazjalisty Jasia Kowalskiego, to jak zamierzaja udowodnic ze to
    Jasiu ten plik pobral (i wykorzystal jako gotowiec) a nie np. jego siostra?

    Rodzi sie jeszcze wiele innych watpliwosci.

    --
    Kaziu

  • 20. Data: 2009-04-24 14:13:05
    Od: jacki <c...@i...pl>

    W odpowiedzi na Twój (Jacek Sołtysik) list-piszę Ci:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,65296
    70,Przeciek_egzaminu_gimnazjalnego__odpowiedzi_pojaw
    ily.html

    Ok, media trąbią, że dyrektorka i woźna usłyszały zarzuty ujawnienia
    tajemnicy państwowej. Czy jakiś prawnik jest w stanie potwierdzić, iż
    testy gimnazjalne stanowią tajemnicę państwową. Jakoś nie widzę
    zagrożenia dla państwa polskiego poprzez ujawnienia takich testów.

    Andrzej Jackiewicz
    jacki(at)idealan.pl