  • 51. Data: 2014-06-20 16:55:44
    Temat: Re: przebywanie na rondzie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Robercie, nie wydaje Ci się, że teza iż wysepka jest częścią JEZDNI jest
    > dość... kontrowersyjna?
    > Mam na myśli li tylko literę przepisów, jak poprzednio:
    > +++
    > 6) jezdnia - częœć drogi
    > przeznaczonš do ruchu pojazdów;

    Nie wydaje. Popatrz sobie na definicję skrzyżowania.

  • 52. Data: 2014-06-20 18:15:05
    Od: <6...@7...181505.invalid> (Tom N)

    Robert Tomasik w

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1406200242260.3892@quad...

    > Nie wydaje. Popatrz sobie na definicję skrzyżowania.

    "skrzyżowanie - przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię"

    wywodzenie z tego, że wysepka jest częścią jezdni a nie częścią drogi jest
    dość karkołomne ;P

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    --
    'Tom N'

  • 53. Data: 2014-06-20 19:56:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tom N" <6...@7...181505.invalid> napisał w wiadomości
    id.140620.invalid...
> [...]
    >
    > "skrzyżowanie - przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię"
    >
    > wywodzenie z tego, że wysepka jest częścią jezdni a nie częścią drogi

    A co ogranicza rozmiary skrzyżowania? - że tak pytaniem odpowiem :-)

  • 54. Data: 2014-06-20 20:28:22
    Od: <1...@7...202822.invalid> (Tom N)

    Robert Tomasik w

    > Użytkownik "Tom N" <6...@7...181505.invalid> napisał w wiadomości
    id.140620.invalid...

    > A co ogranicza rozmiary skrzyżowania? - że tak pytaniem odpowiem :-)

    To samo co odróżnia drogę od jezdni...

    Skoro ja na Twoje pytanie odpowiedziałem, to bądź łaskaw odnieść sie do
    kwestii drogi, jezdni -- a nie próbuj motać w zeznaniach z rozmiarami
    skrzyżowania ;P

  • 55. Data: 2014-06-20 20:32:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tom N" <1...@7...202822.invalid> napisał w wiadomości
    d.140620.invalid...

    > To samo co odróżnia drogę od jezdni...
    > Skoro ja na Twoje pytanie odpowiedziałem, to bądź łaskaw odnieść sie do
    > kwestii drogi, jezdni -- a nie próbuj motać w zeznaniach z rozmiarami
    > skrzyżowania ;P

    W tym moim pytaniu jest ukryta odpowiedź na Twoje pytanie. Wysepka znajduje
    sie w obszarze skrzyżowania

  • 56. Data: 2014-06-21 16:37:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Jun 2014, masti wrote:

    > na spadnięty łańcuch biegły nie pomoże :)

    Prawda, prawda, przez "mogą istnieć dowody" miałem na myśli jakiś
    monitoring w okolicy albo cóś :)
    (dlatego "dowody", a "ekspertyza" dopiero w dodatku)

    pzdr, Gotfryd

  • 57. Data: 2014-06-21 16:50:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Jun 2014, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Tom N" <6...@7...181505.invalid> napisał

    > A co ogranicza rozmiary skrzyżowania? - że tak pytaniem odpowiem :-)

    Hola.
    Założenie, że skrzyżowanie musi mieć postać określonej figury,
    w tym oczekiwanie figury wypukłej bądź figury ... hm, jak to się
    nazywa, bo nie tyle o "ciągłą" chodzi, co o "nierozerwaną"? - ale
    chyba wiemy co mam na myśli - wygląda na nieuprawnione.
    "Nie ma takiego przepisu"! (no dobra, ja nie znam)

    Obszarem skrzyżowania są *części dróg* które się "przecinają, łączą
    lub rozwidlają". Coś musi najpierw być częścią drogi, aby *ewentualnie*
    (w wyniku bycia również częścią innej drogi) wchodziło w skład
    skrzyżowania.

    pzdr, Gotfryd

  • 58. Data: 2014-06-21 16:55:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Jun 2014, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Tom N" <1...@7...202822.invalid> napisał
    >
    > W tym moim pytaniu jest ukryta odpowiedź na Twoje pytanie.
    > Wysepka znajduje sie w obszarze skrzyżowania

    Niezbyt.
    Wg isniejącej kiedyś definicji, wysepka mogła się znajdować w oddzielnie
    zdefiniowanym pojęciu, "w obrębie".
    Natomiast dziś skrzyżowanie tworzą powierzchnie dróg a "obręb" zniknął
    (z definicji w PoRD).

    Wiem, wysepka znajduje się WEWNĄTRZ skrzyżowania.
    Ale nie widać niemożliwości znajdowania się czegokolwiek "obcego"
    wewnątrz.

    pzdr, Gotfryd

  • 59. Data: 2014-06-21 17:54:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-06-18 23:26, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz mi to w Google pokazać? Bo ja widzę na Starym Rynku, że nie ma
    > takiego oznakowania. Innego Rynku nie znalazłem, ale może nie umiem
    > znaleźć. Ciężko mi się jest odnieść nie wiedząc, o co chodzi.

    Rzeczywiście nie przy każdym.

    http://tiny.pl/q8fvw
    Przy Woźnej też jest. mimo, że jak Google robił zdjęcia to jeszcze nie
    było;)

    Widać jeszcze ciekawiej - zaleznie którędy wjedziesz to albo rondo, albo
    nie;)

    Shrek.

  • 60. Data: 2014-06-21 18:44:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > było;)
    >
    > Widać jeszcze ciekawiej - zaleznie którędy wjedziesz to albo rondo, albo

    No to do błędnie ewidentnie oznakowanego terenu trudno się odnosić.