  • 31. Data: 2023-12-03 23:11:57
    Temat: Re: prowokacja TVN - dziecko 11 lat bez kurtki
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ale, jak trwoga, to do Boga/policji.

    No niestety - mają monopol i częśc rzeczy po prostu musisz realnie
    zgłosić. Ponadto płacę na nich podatki wiec miałbym im oszczędzać roboty
    bo im się robić nie chce?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2023-12-04 00:11:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.12.2023 o 21:53, Budzik pisze:

    > Złozyc zawiadomienie do kamery? Ze jak?

    W praktyce zadziała to tak, że policjant sporządzi notatkę urzędową, z
    której bedzie wynikało, że powiadomiłeś go o przestępstwie i na tej
    podstawie zostaną wszczęte tzw. czynności sprawdzające - o ile zauważy,
    żeś tam coś krzyczał. W ciągu 30 dni zostaniesz wezwany celem przyjęcia
    zawiadomienia do protokołu, o ile wygłosisz tam gdzieś swoje dane
    osobowe albo zostaniesz wylegitymowany. Bo jeśli będziesz anonimowy, to
    odmowa wszczęcia z uwagi na brak danych.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 33. Data: 2023-12-04 00:42:50
    Od: PD <p...@g...pl>

> [...]
    > osobowe albo zostaniesz wylegitymowany. Bo jeśli będziesz anonimowy, to
    > odmowa wszczęcia z uwagi na brak danych.

    Przecież wy nie przyjmujecie do wiadomości, że podczas interwencji macie
    obowiązek mieć czapkę na pustym łbie i imiennik w widocznym miejscu, po
    czym kradniecie kamery tym którzy wam na to uwagę zwracają. W praktyce
    działa to właśnie tak.

    PD

  • 34. Data: 2023-12-04 10:20:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 00:42, PD pisze:

> [...]
    > obowiązek mieć czapkę na pustym łbie i imiennik w widocznym miejscu, po
    > czym kradniecie kamery tym którzy wam na to uwagę zwracają. W praktyce

    Co ma czaka na głowie czy imiennik do składania zawiadomień do kamery
    nasobnej?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 35. Data: 2023-12-04 10:43:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 3 Dec 2023 10:26:08 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja - przykładowo - jak widzę człowieka z bronią, to zakładam, że to
    > prowokacja, jakaś "zabawka" albo inny kolekcjoner.

    Jak często widujesz ludzi z bronią?
    Oczywiście poza kulsonariatem i strzelnicą taktyczną VIS MAIOR.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 36. Data: 2023-12-04 11:02:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 10:43, Olin pisze:

    > Jak często widujesz ludzi z bronią?
    > Oczywiście poza kulsonariatem i strzelnicą taktyczną VIS MAIOR.

    Może to skrzywienia zawodowe. My nie dostrzegamy takich rzeczy? ;)

    Robert

  • 37. Data: 2023-12-04 11:03:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Co ma czaka na głowie czy imiennik do składania zawiadomień do kamery
    > nasobnej?

    Kamery nie są na czapce? ;)

    Robert

  • 38. Data: 2023-12-04 11:15:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Dec 2023 11:02:14 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Może to skrzywienia zawodowe. My nie dostrzegamy takich rzeczy? ;)

    Se przypomniałem, że w dzieciństwie widywałem korkowce na odpustach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 39. Data: 2023-12-04 11:15:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-04, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Może to skrzywienia zawodowe. My nie dostrzegamy takich rzeczy? ;)

    A i Bronisław jakby coraz mniej.

    --
    Marcin

  • 40. Data: 2023-12-04 11:40:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jak często widujesz ludzi z bronią?
    > Oczywiście poza kulsonariatem i strzelnicą taktyczną VIS MAIOR.

    Niestety zbyt często. I mniejsze znaczenie ma to, jak często ja widuję,
    a większe jak często dzwonią zaniepokojeni ludzie. Mnie to nie
    przeszkadza akurat.
    --
    (~) Robert Tomasik