  • 31. Data: 2008-09-16 10:01:09
    Temat: Re: prowadzil wozek inwalidzki po pijaku
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SlawcioD pisze:

    > no to jest pieszym czy pojazdem?

    Sam wózek - jest pojazdem. Ale człowiek poruszający się na wózku
    inwalidzkim jest już tylko pieszym - w odróżnieniu od np. rowerzysty,
    który staje się kierującym pojazdem.

  • 32. Data: 2008-09-16 10:37:18
    Od: Heming <n...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Sam wózek - jest pojazdem. Ale człowiek poruszający się na wózku
    > inwalidzkim jest już tylko pieszym - w odróżnieniu od np. rowerzysty,
    > który staje się kierującym pojazdem.

    W rozumienie PoRD owszem, ale w rozumieniu KK jest prowadzacym pojazd.

  • 33. Data: 2008-09-16 11:51:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Bartnik pisze:

    > Kiedys slyszalem dziwna rzecz... samochod sie zepsul, kierowca z pasazerem
    > zaczeli go pchac. Ludzie z dobrej woli pomogli i tez zaczeli. Policja sie
    > przypaletala, wylegitymowala, zrobila badanie alkomatem i okazalo sie, ze
    > jeden z pomagajacych tubylcow mial powyzej 2 promili.
    >
    > Facetowi zabrali prawo jazdy ale nie pamietam jak to sie skonczylo dla
    > wlasciciela pojazdu - chyba chcieli mu go odholowac na parking...

    Wiesz, w trybie doraźnym to policja (jak się trafi jakiś niedouczony
    funkcjonariusz) różne dziwne rzeczy robi, np. ja słyszałem o ukaraniu
    mandatem za przewożenie pasażera na 2-osobowym motorowerze
    niepełnoletniego kierującego z kartą motorowerową - bo policjantom się
    pozajączkował rower z motorowerem.

  • 34. Data: 2008-09-16 11:51:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Heming pisze:

    > W rozumienie PoRD owszem, ale w rozumieniu KK jest prowadzacym pojazd.

    Polemizowałbym.

    Jakieś orzeczenia?

  • 35. Data: 2008-09-16 12:32:05
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Piotr" <p...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > rozumiem ze kara smierci, bo de facto 4 tygodnie bez jedzenia o samej
    > kranowie tak sie skoncza, jest adekwatna wg ciebie :)
    Jasne, bo sklepy dowożące zakupy nie istnieją.

  • 36. Data: 2008-09-16 12:34:34
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    SlawcioD pisze:
    > czyli rozumiem ze jak bedziesz wracal po piajaku (pierwszy raz) i
    > panowie poucza Cie ze stanowisz zagrozenie, dwa tygodnie pozniej
    > sytuacja sie powtarza i sad nakazuje ci zakaz uzywania nog (ktore wozek
    > inwalidzki mial zastapic) na 4 tygodnie. i to jest oki wg Ciebie?
    Jeśli prawo będzie mi zakazywało chodzenia po pijaku, to tak.
    Najwyżej przesiądę się na wózek.

  • 37. Data: 2008-09-16 12:57:07
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jasne, bo sklepy dowożące zakupy nie istnieją.

    a co to obchodzi inwalide, moze nie miec internetu/telefonu, nie ma
    przymusu, moze go nie stac

  • 38. Data: 2008-09-16 12:58:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jeśli prawo będzie mi zakazywało chodzenia po pijaku, to tak.
    > Najwyżej przesiądę się na wózek.

    na nic sie nie przesiadziesz, dla niego zakaz poruszania sie wozkiem to
    unieruchomienie, to po prostu zakaza poruszania sie

  • 39. Data: 2008-09-16 17:23:01
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    szerszen pisze:
    > na nic sie nie przesiadziesz, dla niego zakaz poruszania sie wozkiem to
    > unieruchomienie, to po prostu zakaza poruszania sie
    Za głupotę się płaci.

  • 40. Data: 2008-09-16 17:24:37
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Piotr" <p...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > a co to obchodzi inwalide, moze nie miec internetu/telefonu, nie ma
    > przymusu, moze go nie stac
    Rety rety. I to, że jest inwalidą, zwalnia go z przestrzegania przepisów
    i stawia ponad prawem. Chyba nie ta grupa.