  • 11. Data: 2006-04-02 14:29:42
    Temat: Re: protokol NNTP - sadowy nakaz zamkniecia?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 02 Apr 2006 14:37:21 +0200,
    Piotr Dembiński <p...@g...pl> screamed:

    > No nie wiem. Mikołaj Rej by się obraził ;)

    Gdzieś miałem tłumaczenie na polski... (:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 16:29:33 user up 10934 days, 4:24, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Baroque (adj.): When you are out of Monet.

  • 12. Data: 2006-04-02 15:50:36
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Artur M. Piwko wrote:
    > In the darkest hour on Sun, 02 Apr 2006 14:04:02 +0200,
    > Piotr Kubiak <p...@m...liamg> screamed:
    >>

    > A musisz? http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=15390

    A tam czytamy:
    1. pod względem formy, układu, struktury
    2. zgodnie z przepisem, zarządzeniem, zwyczajem; urzędowo, oficjalnie
    3. w rzeczywistości, naprawdę, prawdziwie, po prostu, istotnie

    A zatem:
    Zgodnie z przepisem taki protokół nie istnieje.
    Oficjalnie taki protokół nie istnieje.
    Urzędowo taki protokół nie istnieje.
    W rzeczywistości taki protokół nie istnieje.
    Po prostu taki protokół nie istnieje.

    Twoją wersję potwierdza znaczenie 1., oraz ,,zgodnie ze zwyczajem'', ale
    przyznasz sam że nie jest to pierwsze i najczęstsze skojarzenie na ten
    przysłówek. Ale robi się już NTG więc z mojej strony EOT.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 13. Data: 2006-04-02 18:37:44
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> writes:

    > In the darkest hour on Sun, 02 Apr 2006 14:04:02 +0200,
    > Piotr Kubiak <p...@m...liamg> screamed:

    > A musisz? http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=15390

    Rili? A ja znam takie słowa, których w tym słowniku nie ma.

  • 14. Data: 2006-04-02 18:38:12
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> writes:

    > In the darkest hour on Sun, 02 Apr 2006 14:37:21 +0200,
    > Piotr Dembiński <p...@g...pl> screamed:

    > Gdzieś miałem tłumaczenie na polski... (:

    Ja też. Do czasu.

  • 15. Data: 2006-04-02 20:30:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Piotr Kubiak* wypowiedziała
    te słowa:

    > Nie widzę tego RFC w Art. 87. Konstytucji.

    Akurat nie ma znaczenia czy coś jest źródłem prawa czy też nie jest.
    Umowa albo PN także nie stanowią źródła prawa a jednak sądy orzekają na
    ich podstawie, prawda?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| listel: moj_nick (at) post (dot) pl |||

  • 16. Data: 2006-04-02 20:47:46
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 02 Apr 2006 17:50:36 +0200,

    Niech zgadnę - jesteś po marketingu?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 22:47:17 user up 10934 days, 10:42, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Art is the tree of life. Science is the tree of death.

  • 17. Data: 2006-04-02 20:55:12
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Olgierd wrote:
> [...]
    >
    > Akurat nie ma znaczenia czy coś jest źródłem prawa czy też nie jest.
    > Umowa albo PN także nie stanowią źródła prawa a jednak sądy orzekają na

    Prawda. Mnie chodziło o słówko _formalnie_, w znaczeniu _urzędowo_,
    _oficjalnie_. Nie wiem o co chodziło autorowi tamtego zdania.

  • 18. Data: 2006-04-02 21:26:31
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> writes:

    [...]

    > Prawda. Mnie chodziło o słówko _formalnie_, w znaczeniu _urzędowo_,
    > _oficjalnie_. Nie wiem o co chodziło autorowi tamtego zdania.

    Chodziło oczywiście o Pierwszego Kwietnia.

  • 19. Data: 2006-04-02 21:29:01
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:

    > Piotr Kubiak <p...@m...liamg> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Chodziło oczywiście o Pierwszego Kwietnia.

    A dokładniej o skecz w stylu 'Nie ma takiego miasta Londyn. Jest Ląd,
    Lądek Zdrój, ale Londynu nie ma'.

  • 20. Data: 2006-04-02 21:33:22
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 02 Apr 2006 22:55:12 +0200,
    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> screamed:

    > Prawda. Mnie chodziło o słówko _formalnie_, w znaczeniu _urzędowo_,
    > _oficjalnie_. Nie wiem o co chodziło autorowi tamtego zdania.

    Co nie przeszkodziło Ci uznać inne znaczenia tego słowa jako nieobowiązujące
    i przez to uznać zdanie za nieprawdziwe.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
    [ 23:32:34 user up 10934 days, 11:27, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Floppy now, hard later.