  • 1. Data: 2008-01-09 20:36:17
    Temat: prosze wypunktowac ( z przepisami) czemu wziecie adwokata jest czystym kretynstwem
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Witam!
    Sytuacja taka: Umiera w szpitalu na neurologi osoba X, prawdopodbnie z
    przedawkowania lekow.
    Prokuratura wszczyna sledztwo, zostaje zlecona expertyza (sekcja z badaniem
    toksykologicznym)
    ktora moze potrwac ladnych kilka mieasiecy.

    Czemu wziecie adwokata na tym etapie (zwiazane to jest takze z
    odkszodowaniem) jest totalnie pozbawione sensu?

    1. Na moj rozum rodzina i tak o wynikach wczesniej od niego si dowie.
    2. Ewentualnie obecnie wytoczony proces cywilny (platny) bylby zawieszony do
    zakonczenia postepowania karnego a dalej to by byla formalnosc.
    3. Gdyby sie zdecydowano na powodztwo adhezyjnie (gdzie koszty oodpadaja) to
    i tak nie adwokat
    udowadnia a prokurator wine a zasadzenie odszkodowania nastepuje z automatu.

    W 3 powyzszych przypadkach adwokat robi za pazernego pasozyta, innej jego
    pzrydatnosci (jak zreszta prokurator i policja ktorzy odradzali)
    nie widze. Mimo to kilku czlonkow rodziny uparlo sie i zdecydowalo na
    adwokata, jak łopatologicznie wytlumaczyc ze przejebali przeniadze?

    O,E,

  • 2. Data: 2008-01-09 20:54:44
    Temat: Re: prosze wypunktowac ( z przepisami) czemu wziecie adwokata je
    Od: "Kaiser Souza" <k...@N...gazeta.pl>

    > 1. Na moj rozum rodzina i tak o wynikach wczesniej od niego si dowie.

    dobry adwokat może zdziałać dużo w postepowaniu przygotowawczym i czegoś się
    jednak - w przeciwieństwie do rodziny pokrzywdzonego - dowiedzieć

    > 2. Ewentualnie obecnie wytoczony proces cywilny (platny) bylby zawieszony do
    > zakonczenia postepowania karnego a dalej to by byla formalnosc.

    niekoniecznie, poza tym proces karny może się w ogóle nie rozocząć (np.
    umorzenie sledztwa/dochodzenia przez prokuratora), poza gym skąd wiesz jak się
    proces karny zakończy?

    > 3. Gdyby sie zdecydowano na powodztwo adhezyjnie (gdzie koszty oodpadaja) to
    > i tak nie adwokat
    > udowadnia a prokurator wine a zasadzenie odszkodowania nastepuje z automatu.

    na wydatną pomoc prokuratora co do powództwa adhezyjnego nie licz, tutaj
    potzrebny adwokat jest ewidentnie (bo prokurator nie zna się na cywilnym a sąd
    karny też niekoniecznie kuma to dostatecznie), więc ktoś musi udowadniać
    wysokość odszkodowania. A co to znaczy z automatu?, trzeba udowodnic, zasady
    jak w procesie cywilnym

> [...]
    > nie widze. Mimo to kilku czlonkow rodziny uparlo sie i zdecydowalo na
    > adwokata, jak łopatologicznie wytlumaczyc ze przejebali przeniadze?

    jak widzisz może jednak się adwokat przydać (ak na marginesie nie jestem
    adwokatem ;)

    pzdr
    mk

  • 3. Data: 2008-01-09 20:57:27
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Troll pisze:
> [...]
    > nie widze. Mimo to kilku czlonkow rodziny uparlo sie i zdecydowalo na
    > adwokata, jak łopatologicznie wytlumaczyc ze przejebali przeniadze?

    Jak jesteś taki odważny to dlaczego sie ukrywasz?
    Dyskusja na tym poziomie to szkoda czasu.
    Chociaż nie do końca się szanowny Pan ukrył. Wystarczy Thunderbirdzie
    popatrzeć. :)
    Michał

  • 4. Data: 2008-01-09 21:04:57
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Kaiser Souza" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:fm3cak$bss$1@inews.gazeta.pl...

    > dobry adwokat może zdziałać dużo w postepowaniu przygotowawczym i czegoś
    > się
    > jednak - w przeciwieństwie do rodziny pokrzywdzonego - dowiedzieć

    konkrety

> [...]
    > umorzenie sledztwa/dochodzenia przez prokuratora), poza gym skąd wiesz jak

    jest chyba dosc logicznym ze jezeli smierc nie nastapila z winy szpitala -
    umorzenie - to o odszkodowaniu nie ma mowy

    Oe.

  • 5. Data: 2008-01-09 21:09:26
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > Jak jesteś taki odważny to dlaczego sie ukrywasz?
    > Dyskusja na tym poziomie to szkoda czasu.

    nie bardzo rozumiem o co chodzi ?
    Bedzisz bardziej dowartosciowoany gdy sie Podpisze ksywka czy nazwiskiem?
    Reinstalka systemu,nowe ustawienia, taki wybor, tylko co to zmienia jezlei
    chodzi o sprawe o kotrej pisze?

    Jak maz cos konkretnego do napisania do napisz, skoro takze prokurator
    (okregowy z pewnego miasta ) mowi ze to totaalny bezsens
    jak i policjant ktory przesluchuje jednego z czlonkow rodziny to jednak cos
    jest na rzeczy, a brac adwokata po to tylko by byl
    to raczej nie jest dobry pomysl, poprzednik napisal ze moze duzo adwokat w
    przygotowaniu przygotowawcazym zdzialac, jestem szalenie ciekaw co, jak ktos
    cos zauwazyl, ma nowe dodowy to wystarczy ze z tym pojdzie do prokuratora
    prowadzacego sprawe a nie do adwokata, a szczezrze watpi eby ten
    przeprowadzal 'prawdziwe' sledztwo na wlasna reke.

  • 6. Data: 2008-01-09 21:12:14
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

> [...]
    > karny też niekoniecznie kuma to dostatecznie), więc ktoś musi udowadniać
    > wysokość odszkodowania. A co to znaczy z automatu?, trzeba udowodnic,

    z automatu rouzmiem to ze wmomencie wyroku skazujacego wina-zaniedbanie
    jest udowodniona
    jest to dosyc logiczne, jak niby adwokat ma udoowdnic cos czego prokurtor
    nie zrobi (na tym samymprocesie ) ?
    mowimy o konretnym przypadku. Tu przyzwolenie na zazywanie wlasnych lekow->
    przedawkowanie -> smierc.

    Interesuje mnie tu bardziej zdanie Johsona oraz Roberta T.

  • 7. Data: 2008-01-09 21:13:12
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości

> [...]
    > lekow-> przedawkowanie -> smierc.
    >
    > Interesuje mnie tu bardziej zdanie Johsona oraz Roberta T.

    no i na marginesie to watpie by adwokat zaproponowal powodztwo adhezyjne, bo
    krotsza robota to mniejszy zarobek a tak naciagnie.

  • 8. Data: 2008-01-09 23:32:31
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Troll dość niespodziewanie napisał(a):
    > Jak maz cos konkretnego do napisania do napisz, skoro takze prokurator
    > (okregowy z pewnego miasta ) mowi ze to totaalny bezsens
    > jak i policjant ktory przesluchuje jednego z czlonkow rodziny

    A moze sie zastanów nad tym dlaczego własnie prokurator i policjant nie chcą
    mieć do czynienia z adwokatem?

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl

  • 9. Data: 2008-01-09 23:52:54
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A moze sie zastanów nad tym dlaczego własnie prokurator i policjant nie
    > chcą mieć do czynienia z adwokatem?

    teraz to zes mnie rozj. swa inteligencja, mowa jest nie o adwokacie
    oskarzonych a pokrzywdzonych.

    A co do prokuratora to opinia czlowieka nie zwiazanego z sprawa.

  • 10. Data: 2008-01-10 00:00:29
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2008 00:52:54 +0100, Troll napisał(a)
    w:<news:fm3mpo$ojm$1@inews.gazeta.pl>:

    > mowa jest nie o adwokacie oskarzonych a pokrzywdzonych.

    Dla prokuratora jeszcze gorzej. To nie adwokat oskarżonego będzie od niego
    wymagał podjęcia jakichś działań, dla oskarżonego najlepiej, jakby
    prokurator był bezczynny.

    --
    Quid leges sine moribus?