  • 11. Data: 2007-06-26 18:35:42
    Temat: Re: [prosba] Problem z podpisaniem karty obiegowej na uczelni
    Od: "Szerr" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał <m...@g...pl> napisał(a):

    > tracic caly dzien na zbieranie do niej podpisow???

    Prawem kaduka.

    Sz.

  • 12. Data: 2007-06-26 18:37:13
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Szerr w liscie z dnia 2007-06-26 20:34 napisala
    nastepujace slowa:

    > Msz na myśli świadectwo pracy? To też praktyka sprzeczna z prawem (art. 97 §
    > 1 kp).

    Masz racje. Chodzilo mi o swiadectwo pracy tylko jakos zle sobie to
    nazwalem ;) Dziekuje za uswiadomienie mnie.

    Pozostaje wiec pytanie: po co jest ta cala karta obiegowa?!

    --
    michal

  • 13. Data: 2007-06-26 18:45:34
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Szerr w liscie z dnia 2007-06-26 20:35 napisala
    nastepujace slowa:

    > Prawem kaduka.

    :))

    Oto co znajduje na stronach roznych polskich uczelni:

    "Dokumentem potwierdzającym rozliczenie się studenta z Uczelnią jest
    potwierdzona Karta Obiegowa."

    "Student może zostać dopuszczony do obrony pracy dyplomowej po
    przedłożeniu w Dziekanacie następujących dokumentów:
    (...)
    - karta obiegowa"

    I zatem jeszcze musze zadac pytanie: zapewne ja takze otrzymam owa karte
    obiegowa. Co mam zrobic w momencie jej odebrania z dziekanatu? Nie
    przyjac jej twierdzac ze... No wlasnie. Co powiedziec?

    --
    michal

  • 14. Data: 2007-06-26 18:51:05
    Od: Michał <m...@g...pl>

    I jeszcze jedno: w indeksie jest strona "Swiadectwo odejscia", ktora
    mowi mniej wiecej o tym ze osoba taka i taka dnia tego i tego z tej i
    tej uczelni wystapila z powodu tego i tego. Obawiam sie ze obecnie moze
    owa karta obiegowa potrzebna jest wlasnie do wypelnienia tej strony
    indeksu... Ze na jej podstawie dokonuje sie rozliczenia studenta z
    uczelnia potwierdzajac to stosownym wpisem w indeksie.

    --
    michal

  • 15. Data: 2007-06-26 19:13:38
    Od: "Gozdek" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Masz racje. Chodzilo mi o swiadectwo pracy tylko jakos zle sobie to
    > nazwalem ;) Dziekuje za uswiadomienie mnie.
    >
    > Pozostaje wiec pytanie: po co jest ta cala karta obiegowa?!

    Karta jest po to by, uregulować sprawy związane z uczelnią, pomyśl ile osób
    by np. nie oddalo książek do biblioteki tylko zatrzymali sobie, dlatego
    istnieje taka karta, jeżeli student zdobędzie wszystkie pieczątki na tej
    karcie znaczy że wszystkie sprawy z bibliotekami, akademikami ma
    uregulowane. Zamista kombinować i szukać haków prawnych radze poswięcić
    dzień i pozbierac pieczątki.

    Pozdrawiam!

    --
    Gozdek
    S2200+ | 512MB | A7N8X-X | R9600pro | 250GB

  • 16. Data: 2007-06-26 19:16:24
    Od: "Szerr" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał <m...@g...pl> napisał(a):

    > "Student może zostać dopuszczony do obrony pracy dyplomowej po
    > przedłożeniu w Dziekanacie następujących dokumentów:
    > (...)
    > - karta obiegowa"

    A! Tak to teraz rozwiązują?! Nie dopuszczają do obrony? Do tego być może
    mają prawo (nie mam czasu sprawdzać) i tego nie przeskoczysz.

    Ale w takim razie zastanówmy się, czy zachowanie kierowniczki akademika nie
    wypełnia znamion przestępstwa jakiegoś (wyłudzenie, doprowadzenie do
    niekorzystnego rozporządzenia mieniem - może ktoś bardziej biegły w prawie
    karnym coś napisze).

    Sz.

  • 17. Data: 2007-06-26 19:22:10
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Gozdek w liscie z dnia 2007-06-26 21:13 napisala
    nastepujace slowa:

> [...]
    > dlatego istnieje taka karta, jeżeli student zdobędzie wszystkie
    > pieczątki na tej karcie znaczy że wszystkie sprawy z bibliotekami,

    No zgoda. Ja im oddaje karte a oni co mi daja w zamian? Bo jesli nic to
    ja ich kicham i nie widze sensu szykowania tej calej karty.

    > Zamista kombinować i szukać haków prawnych
    > radze poswięcić dzień i pozbierac pieczątki.

    Przeczytaj moj pierwszy post. Ja nie kombinuje. Ja chcialem poswiecic
    dzien i pozbierac pieczatki, ALE kierowniczka domu studenckiego juz
    zapowiedziala ze mi to utrudni.

    --
    michal

  • 18. Data: 2007-06-26 19:24:48
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Szerr w liscie z dnia 2007-06-26 21:16 napisala
    nastepujace slowa:

    > A! Tak to teraz rozwiązują?! Nie dopuszczają do obrony? Do tego być może
    > mają prawo (nie mam czasu sprawdzać) i tego nie przeskoczysz.

    To dotyczy jakiejs innej uczelni. U mnie tego nie ma. Karte dostaje sie
    po obronie dopiero.

> [...]
    > wypełnia znamion przestępstwa jakiegoś (wyłudzenie, doprowadzenie do
    > niekorzystnego rozporządzenia mieniem - może ktoś bardziej biegły w prawie

    Pal licho ta cala karte. Poswiece sie i ja przygotuje - w koncu moge
    zrobic jeszcze ta ostatnia rzecz dla mojej uczelni :))
    Problem tkwi jednak wlasnie w osobie kierowniczki. Malowac pokoju nie
    mam NAJMNIEJSZEGO zamiaru. A jej "zwyczaje jakie panuja" guzik mnie
    obchodza (tak samo pewnie jak i ja moje).

    --
    michal

  • 19. Data: 2007-06-26 19:35:41
    Od: "Szerr" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > zrobic jeszcze ta ostatnia rzecz dla mojej uczelni :))
    > Problem tkwi jednak wlasnie w osobie kierowniczki. Malowac pokoju nie

    Możesz zlekceważyć i tę kartę, i kierowniczkę, jeżeli tak nieuczciwie
    postępuje. Obroń się - a papiery potem muszą ci wydać.

    Sz.

  • 20. Data: 2007-06-26 19:45:32
    Od: "Gozdek" <g...@p...onet.pl>

    > No zgoda. Ja im oddaje karte a oni co mi daja w zamian? Bo jesli nic to ja
    > ich kicham i nie widze sensu szykowania tej calej karty.

    Jesli im oddasz karte to dpouszczaja Cie do obrony pracy magisterskiej, jak
    nie oddasz to nie dopuszcza, to jest w twoim interesie zadbac o to, nie w
    ich. Szkoly wyzsze maja to do siebie, ze musisz sam zadbac o swoje sprawy,
    nikt za Toba nie bedzie latal jak w podstawowce i prosil.

    Co do kierowniczki, to zawsze mozesz na nia zlozyc zazalenie do dopowiednich
    organ uczelni, lub zalatwic to z kierowniczka w inny sposób.

    Pozdrawiam!