  • 31. Data: 2010-09-04 19:58:01
    Temat: Re: producent i info na produkcie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-04 21:11, Krzysztof pisze:
    > I na pewno wprowadził to ówczesny minister *finansów*.

    A może przeczytasz, co napisałem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 32. Data: 2010-09-04 20:07:16
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > A może przeczytasz, co napisałem?

    Odniosłem się do:

    "A potem Balcerowicz poza tym, że rozdupczył kraj, to wprowadził takie
    durne zapisy."

    Wprawdzie za chwilę prostujesz, że:

    "Być może personalnie nie, ale jego ekipa rozdupczyła kraj i wprowadziła
    stado idiotyzmów"

    ale o jakiej JEGO ekipie mówisz?
    Był ministrem finansów, więc jakim cudem miał mieszać w ustawach i
    rozporządzeniach dotyczących ministerstwa rolnictwa?
    Zresztą to, co przytaczasz:

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=22

    tyczy się okresu 2000-2001, gdy Balcerowicz był już zaledwie prezesem NBP.

    Ja całkowicie rozumiem, że Balcerka albo się kocha albo nienawidzi, ale
    nawet jeśli to drugie, to sugeruję robić to bez zbędnych manipulacji
    faktami.

    K.

  • 33. Data: 2010-09-04 20:17:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i5u0jb$q52$1@news.onet.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > Jasne, bo przed Balcerowiczem, czyli za komuny było pieknie,
    > mądrze i bogato.
    Balcerowicz to łotr spod ciemnej gwiazdy, ma krew na rękach.
    Nie ma w tym kontekście znaczenia co było wcześniej.

    > Takich sfrustrowanych sklerotyków jak ty
    > powinno się zamknąć w skansenie i pokazywać za pieniądze.
    Może lepiej jednak nie pokazywać?

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2010-09-04 20:18:19
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał

    > Ja całkowicie rozumiem, że Balcerka albo się kocha albo nienawidzi,
    > ale nawet jeśli to drugie, to sugeruję robić to bez zbędnych
    > manipulacji faktami.

    Jak jest fiksacja to fakty się nie liczą.

  • 35. Data: 2010-09-04 20:55:01
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Balcerowicz to łotr spod ciemnej gwiazdy, ma krew na rękach.

    I taaaaakie zębiska.
    Na śniadanie zjada nauczycieli a na kolację związkowców. Na surowo.

    > Może lepiej jednak nie pokazywać?

    Dlaczego? To lepsze niż baba z brodą. I bardziej pouczające.

  • 36. Data: 2010-09-04 20:57:06
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Jak ktoś jest takim [...] to i słoika z dżemem sobie nie otworzy. Bo skąd
    > miałby wiedzieć że pokrywkę trzeba przekręcić, i to w okresloną stronę?
    > Tak więc mordercze wiśnie pozostaną uwięzione w słoiku i krzywdy mu nie
    > zrobią.

    Coś w tym jest, ale jednak rozważ czy wiesz jakie owoce tropikalne, które
    niby znasz, mają pestkę czy nie mają

  • 37. Data: 2010-09-04 21:03:29
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał

    > Coś w tym jest, ale jednak rozważ czy wiesz jakie owoce tropikalne,
    > które niby znasz, mają pestkę czy nie mają

    Napis na etykiecie niczego nie załatwia bo prawie nikt tego nie czyta.
    Jeśli już, to oczekiwałbym braku pestek a nie bezsensownych ostrzeżeń
    o ich ewentualnej obecności.

  • 38. Data: 2010-09-04 21:05:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i5ubn6$p9i$1@news.onet.pl Alek

    > I taaaaakie zębiska.
    > Na śniadanie zjada nauczycieli a na kolację związkowców. Na surowo.
    Mało wiesz, mało rozumiesz, to i głupstwa gadasz.
    Te "żarty" są nie na miejscu wobec ofiar (w tym śmiertelnych) działań tego
    skurwysyna.

    > Dlaczego?
    Z paru powodów. Podam najprostszy - wiem jak on wygląda.

    > To lepsze niż baba z brodą. I bardziej pouczające.
    To są nieetyczne pomysły - pokazywać za kasę chorego jako przestrogę przed
    chorobą?

    --
    Jotte

  • 39. Data: 2010-09-04 21:17:11
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Mało wiesz, mało rozumiesz, to i głupstwa gadasz.
    > Te "żarty" są nie na miejscu wobec ofiar (w tym śmiertelnych)
    > działań tego skurwysyna.

    Bredzisz. I jak na tupeciarza przystało im mniej kumasz tym bardziej
    głos podnosisz. Mylisz przyczyny i skutki, lekarstwo i chorobę.

  • 40. Data: 2010-09-04 21:27:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i5ud0o$suv$1@news.onet.pl Alek

    > Bredzisz. I jak na tupeciarza przystało im mniej kumasz tym bardziej głos
    > podnosisz. Mylisz przyczyny i skutki, lekarstwo i chorobę.
    Nie, synu. Niczego nie mylę, a podnoszenie głosu nie jest potrzebne.
    Ja po prostu widziałem więcej, niż ty i zapomniałem więcej niż ty
    kiedykolwiek wiedziałeś.
    I dlatego nie oczekuję od ciebie rozumienia.
    Mam propozycję - zrób mi uprzejmość i zamknij gębę na temat zbrodniarza, OK?

    --
    Jotte