-
1. Data: 2009-07-08 07:49:33
Temat: problem ze zwrotem towaru
Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>
Witam
Zakupiony został towar z przeceny (towar pełnowartościowy, nie uszkodzony,
taka promocja była), na paragonie jest napisane iż sklep przyjmuje zwrot
nieużywanego towaru do 7 dni.
Sprzedawca jednak nie chce przyjąć towaru ponieważ twierdzi iż ten zapis na
paragonie nie dotyczy towarów z promocji/przeceny.
Oczywiście w sklepie nie ma żadnej informacji o tym że towar z przeceny nie
podlega wymianie czy zwrotowi.
Pytanie: co mozna zrobić w takiej sytuacji? Sprzedawca jest uparty i
zwrotu/wymiany nie chce przyjąć. Na siłę mu towaru nie wcisnę :)
--
_____________________
Grzesiex
Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia
-
2. Data: 2009-07-08 08:09:19
Temat: Re: problem ze zwrotem towaru
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
Grzesiex napisał(a):
> Sprzedawca jednak nie chce przyjąć towaru ponieważ twierdzi iż ten zapis na
> paragonie nie dotyczy towarów z promocji/przeceny.
To trzeba go zapytac po co w takim razie umiescil go na paragonie z
takim towarem?
j.
-
3. Data: 2009-07-08 08:31:30
Temat: Re: problem ze zwrotem towaru
Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>
>> Sprzedawca jednak nie chce przyjąć towaru ponieważ twierdzi iż ten zapis
>> na
>> paragonie nie dotyczy towarów z promocji/przeceny.
>
> To trzeba go zapytac po co w takim razie umiescil go na paragonie z
> takim towarem?
>
> j.
"bo tak ma ustawione w kasie fiskalnej i tak się drukuje" i weź tu gadaj z
debilem...
--
_____________________
Grzesiex
Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia
-
4. Data: 2009-07-08 08:33:46
Temat: Re: problem ze zwrotem towaru
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
Grzesiex napisał(a):
> "bo tak ma ustawione w kasie fiskalnej i tak się drukuje" i weź tu gadaj z
> debilem...
To ich problem, ze tak sobie ustawili w kasie i tak wydrukowali. Jak
sobie zycza to niech obciaza serwis kasy kosztami zwrotu ;P
j.
-
5. Data: 2009-07-08 08:49:16
Temat: Re: problem ze zwrotem towaru
Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>
> To ich problem, ze tak sobie ustawili w kasie i tak wydrukowali.
> ..........
Ale mój problem jest taki że na paragonie jest zapis a sprzedawca nie chce
go uznać.
Nie interesują mnie jego relacje z serwisem kas fiskalnych i kto mu to tak
ustawił.
--
_____________________
Grzesiex
Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia
-
6. Data: 2009-07-08 08:54:52
Temat: Re: problem ze zwrotem towaru
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
Grzesiex napisał(a):
> Ale mój problem jest taki że na paragonie jest zapis a sprzedawca nie chce
> go uznać.
Pozew do Sądu?
j.
-
7. Data: 2009-07-08 09:57:08
Temat: Re: problem ze zwrotem towaru
Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>
>> Ale mój problem jest taki że na paragonie jest zapis a sprzedawca nie
>> chce
>> go uznać.
>
> Pozew do Sądu?
>
> j.
Można, tylko to chyba tak jak by z armaty do wróbla strzelać, towar wart 200
zł.
--
_____________________
Grzesiex
Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia
-
8. Data: 2009-07-08 10:24:00
Temat: Re: problem ze zwrotem towaru
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
On 2009-07-08, Grzesiex <s...@g...pl> wrote:
>>> Ale mój problem jest taki ?e na paragonie jest zapis a sprzedawca nie
>>> chce
>>> go uznaae.
>>
>> Pozew do S?du?
> Mo?na, tylko to chyba tak jak by z armaty do wróbla strzelaae, towar wart 200
> z?.
No to chyba sobie właśnie odpowiedziałeś.
--
Marcin
-
9. Data: 2009-07-08 11:02:52
Temat: Re: problem ze zwrotem towaru
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
Grzesiex wrote:
>>> Ale mój problem jest taki że na paragonie jest zapis a sprzedawca nie
>>> chce
>>> go uznać.
>> Pozew do Sądu?
>>
>> j.
>
> Można, tylko to chyba tak jak by z armaty do wróbla strzelać, towar wart 200
> zł.
>
To jeszcze zostaje odpowiedź na pytanie, czy informacja o zwrotach jest
wywieszona w sklepie. Jeśli tak, traktuj to jako ofertę i idź do
rzecznika konsumentów.
M.