  • 11. Data: 2008-09-01 07:53:57
    Temat: Re: problem z zakupem na allegro
    Od: lukebe <l...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Nie rotfluj, tylko wyjaśnij co taka "kopia z wymiennej
    > rolki" ma dać, po co komu ona?
    > Przecież jest ona równoważna przyjęciu reklamacji bez
    > zadawania zadnych pytań, jako "papier" nie ma żadnego
    > znaczenia!
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Reklamując cokolwiek zawsze załączam *kserokopię* paragonu (od czasu gdy
    rzecz naprawiana wróciła do mnie bez załączonego paragonu) i nigdy nie
    miałem problemów z przyjęciem reklamacji.

    No chyba że mam takie szczęście...

    lukebe.

  • 12. Data: 2008-09-01 14:25:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Sep 2008, lukebe wrote:

    > Reklamując cokolwiek zawsze załączam *kserokopię* paragonu (od czasu gdy
    > rzecz naprawiana wróciła do mnie bez załączonego paragonu)

    A to doceniam. Ale to jest Twój dowód że posiadasz oryginalny
    paragon. BTW: też tak robię, ale biorę oryginał do okazania, aby
    nie było wątpliwości że mam!

    > No chyba że mam takie szczęście...

    Ale przecież chodzi o co innego :)
    Pytający nie miał *tego* paragonu... Ty go masz.

    Dla porządku: "toto z rolki" *nie jest* oryginałem.
    Dlatego pisałem, że (z powodu wprowadzenia takiego nazewnictwa
    jakie wprowadzono w .pl w VAT) nawet nie ma dobrej nazwy na
    "nieurzędową kopię z urzędowej kopii".

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2008-09-02 13:10:33
    Od: lukebe <l...@p...onet.pl>