  • 1. Data: 2008-06-12 21:40:36
    Temat: problem z wynajmujacym
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam
    mam takie pytanko jak pokierowac sprawe
    wynajmowalem mieszkanie pewnego panu ktory przez 3 m-ce mi nie placil caly
    czas sie zapieral ze cos.
    napisalismy wypowiedzenie kasy nie zaplacil nadal
    pozniej pisalismy pismo ze przyznaje sie do tego ze nie zaplacil ale ze
    zaplaci w ratach... i nadal nic
    co moge teraz zrobic?

  • 2. Data: 2008-06-12 21:50:15
    Temat: Re: problem z wynajmujacym
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napisalismy wypowiedzenie kasy nie zaplacil nadal
    > pozniej pisalismy pismo ze przyznaje sie do tego ze nie zaplacil ale ze

    do prokuratury zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzzz.

  • 3. Data: 2008-06-12 21:50:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bartek wrote:
> [...]
    > napisalismy wypowiedzenie kasy nie zaplacil nadal
    > pozniej pisalismy pismo ze przyznaje sie do tego ze nie zaplacil ale ze

    isc do sądu, komornika i czekac.

  • 4. Data: 2008-06-12 21:51:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    dekazzze wrote:
    > do prokuratury zawiadomienie o pope?nieniu przestepstwa

    jakiego ???

  • 5. Data: 2008-06-12 23:06:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    dekazzze pisze:

    > do prokuratury zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa

    Aha, bo to terrorysta zapewne ;-)

  • 6. Data: 2008-06-12 23:06:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bartek pisze:
> [...]
    > napisalismy wypowiedzenie kasy nie zaplacil nadal
    > pozniej pisalismy pismo ze przyznaje sie do tego ze nie zaplacil ale ze

    Pytanie dodatkowe: ten pan w mieszkaniu nadal mieszka, czy już nie?

  • 7. Data: 2008-06-13 08:17:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > jakiego ???

    oszustwa, wyludzenia, kradzierzy, wybierz sobie :)

  • 8. Data: 2008-06-13 08:28:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:g2s5ov$bto$7@inews.gazeta.pl...

    > oszustwa, wyludzenia, kradzierzy, wybierz sobie :)

    Zatem od końca: kradzież to nie jest, wyłudzenie jako termin w prawie
    karnym nie funkcjonuje (może poza wyłudzeniem przejazdu, czyli jazdą na
    gapę), a oszustwo... trzeba by udowodnić, że specjalnie wynajął i miał
    zamiar nie płacić. Mało realne.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 9. Data: 2008-06-13 09:36:58
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał
    > mam takie pytanko jak pokierowac sprawe
    > wynajmowalem mieszkanie pewnego panu ktory przez 3 m-ce mi nie placil caly

    masz jakąś umowę spisaną?

    > czas sie zapieral ze cos.
    > napisalismy wypowiedzenie kasy nie zaplacil nadal

    kto napisał? Potwierdzenie doręczenia jest?

    > pozniej pisalismy pismo ze przyznaje sie do tego ze nie zaplacil ale ze
    > zaplaci w ratach... i nadal nic

    Kto się przyznał? Na tym piśmie się podpisał i przyznał?

    > co moge teraz zrobic?

    Wezwać do opuszczenia i opłacenia. Potem sprawa do sądu. Potem komornik.

  • 10. Data: 2008-06-13 09:38:43
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał
    > do prokuratury zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa

    niepłacenie to sprawa cywilna, a nie karna. Jakbyś potrawił udowdnić, że od
    razu zamierzał oszukiwać i nie płacić oraz w zwiazku z tym wprowadzał w bląd
    itp. to może jeszcze, ale tak to daj sobie spokój.