  • 31. Data: 2003-10-23 11:41:36
    Temat: Re: problem z tpsa
    Od: "" <w...@p...onet.pl>

    > No i zawsze jest nawet mozliowsc ze to goscie w samej centreali sie podpinaja
    > :) Wiem bo robilem jakis czas w TPsa to wiem co ssie dzieje.
    >
    > Fantom

    hehe no to juz szczyt bezczelnosci i rozboj w bialy dzien...

    ale wracajac do tematu - z doswiadczenia wiem, ze jesli zglosisz sprawe do
    tepsy, to oni przeprowadza kontrole stanu linii u ciebie w budynku i oczywiscie
    dojda do wniosku (o czym zostaniesz poinformowany oficjalnym pismem), ze linia
    jest ok, w zwiazku z powyzszym blah blah blah to z Panskiego mieszkania wykonane
    zostaly nastepujace rozmowy: i tu wiadomo co.

    pozostaje chyba tylko sledztwo na wlasna reke, chociaz z tego co pisze niejaki
    Fantom to moze najmniejszego sensu nie miec...

    pozdrawiam
    d.

  • 32. Data: 2003-10-23 12:38:40
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    w...@p...onet.pl wrote:

    > pozostaje chyba tylko sledztwo na wlasna reke, chociaz z tego co pisze niejaki
    > Fantom to moze najmniejszego sensu nie miec...

    Trochę nie w temacie ale chyba jest sens zablokować sobie połączenia na
    0-700 i miedzynarodowe.

    pzdr
    mirek

  • 33. Data: 2003-10-23 12:56:55
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Ktos musial podpiac sie do mojej lini, ale na pewno nie w moim
    > mieszkaniu.

    A ja przy podpisaniu umowy kazalem zablokowac sobie 00 i 0700 ....

    Za 3.66 miesiecznie mam spokoj duszy ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 34. Data: 2003-10-23 18:48:55
    Temat: Re: problem z tpsa [OT]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Oct 2003, _Mark_ wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    [...]
    >+ > Myślisz że ja 24*7 siedzę przy łączu ? ;>
    >+
    >+ Nie wiem jak on, ale ja po sprawdzeniu dwóch
    >+ grup dyskusyjnych właśnie tak myślę ;)

    No i mi nawrzucał ;)
    Wysoki Sądzie, niemożliwe: na rowerze mi SDI nie działa,
    a 26 km dziś zaliczyłem[1] :)
    Ech.... idę spać :)

    >+ pzdr

    wzjm ! - Gotfryd
    [1] co nie przeszkadzało *komputerowi* "wisieć" na łączu :)

  • 35. Data: 2003-10-24 10:12:51
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > wzjm ! - Gotfryd

    To alibi, to niby do mnie?
    Myślałem, że w związku z ekspansją Linuksa w sieci, samogłoski wychodzą z
    użycia ;)

    pzdr ! - Mrk