-
11. Data: 2008-10-30 17:00:29
Temat: Re: problem z telefonem
Od: "Papkin" <s...@s...net>
M. wrote:
> Nie chcę odszkodowania. Chcę odliczenie od abonamentu tych kilku dni,
> kiedy nie mogłem poprawnie korzystać z telefonu. Zwłaszcza, że
> faktura też przyszła źle naliczona, bez bilingu i wogóle.... jaja jak
> berety.
tak to tylko w ERZE...
-
12. Data: 2008-10-31 09:09:59
Temat: Re: problem z telefonem
Od: Przemek <p...@g...com>
M. pisze:
> No właśnie. Dokładnie o to chodzi
>
> pozdro, tx!
>
> M.
>
> Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
> news:gechbr$ljl$1@inews.gazeta.pl...
>> Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
>> wiadomości news:gech74$l1p$1@inews.gazeta.pl...
>>> http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html --> Prawo telekomunikacyjne
>>> (art. 105).
>>> Jeżeli to były tylko dwa dni, to odszkodowanie Ci nie przysługuje.
>> Opsss... Może jednak coś Ci się uda wywalczyć:
>> 3. Niezależnie od odszkodowania, za każdy dzień, w którym nastąpiła
>> przerwa
>> w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo trwająca dłużej niż 12
>> godzin,
>> abonentowi przysługuje zwrot 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej.
>>
>> --
>> Pozdrawiam
>>
>> Piotr
>>
>
>
ale bezpłatne minuty też ci podzielą 1/31
Przemek