-
1. Data: 2008-10-30 14:10:20
Temat: problem z telefonem
Od: "M." <m...@i...pl>
Witam!
Mam pytanie w związku z awarią sieci ERA w dniach 4 i 14 października.
Chodzi mi o podstawę prawną, która nakazuje naliczenie stosownego upustu w
wysokości 1/31 miesięcznie za każdy dzień "niedziałania określonej usługi.
Wiem, że jest coś takiego, bo kiedyś pisałem w tej sprawie pismo odnośnie
neostrady. Codzi mi o to, żeby się powołać w reklamacji na konkretny przepis
Pozdrawiam, M.
--
--
księgarnia internetowa "Harrod`s"
e-książki, audiobooki, prasa codzienna w formie elektronicznej
http://www.harrods.nextpress.pl , 30-50% taniej niż w kiosku
Sprawdź nasze promocje! Pobierz darmowe próbki!
Realizujemy również płatności SMS!
-
2. Data: 2008-10-30 14:41:51
Temat: Re: problem z telefonem
Od: "Maluch" <n...@m...pl>
Użytkownik "M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:gecf7l$335$1@news.task.gda.pl...
> Witam!
>
> Mam pytanie w związku z awarią sieci ERA w dniach 4 i 14 października.
> Chodzi mi o podstawę prawną, która nakazuje naliczenie stosownego upustu w
> wysokości 1/31 miesięcznie za każdy dzień "niedziałania określonej usługi.
> Wiem, że jest coś takiego, bo kiedyś pisałem w tej sprawie pismo odnośnie
> neostrady. Codzi mi o to, żeby się powołać w reklamacji na konkretny
> przepis
Przy neostradzie miałeś zapisy w regulaminie. Poczytaj regulamin ERY.
--
Maluch
-
3. Data: 2008-10-30 14:43:04
Temat: Re: problem z telefonem
Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>
Użytkownik "M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:gecf7l$335$1@news.task.gda.pl...
> Mam pytanie w związku z awarią sieci ERA w dniach 4 i 14 października.
> Chodzi mi o podstawę prawną, która nakazuje naliczenie stosownego upustu w
> wysokości 1/31 miesięcznie za każdy dzień "niedziałania określonej usługi.
> Wiem, że jest coś takiego, bo kiedyś pisałem w tej sprawie pismo odnośnie
> neostrady. Codzi mi o to, żeby się powołać w reklamacji na konkretny przepis
http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html --> Prawo telekomunikacyjne (art. 105).
Jeżeli to były tylko dwa dni, to odszkodowanie Ci nie przysługuje.
--
Pozdrawiam
Piotr
-
4. Data: 2008-10-30 14:45:36
Temat: Re: problem z telefonem
Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>
Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
news:gech74$l1p$1@inews.gazeta.pl...
> http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html --> Prawo telekomunikacyjne (art. 105).
> Jeżeli to były tylko dwa dni, to odszkodowanie Ci nie przysługuje.
Opsss... Może jednak coś Ci się uda wywalczyć:
3. Niezależnie od odszkodowania, za każdy dzień, w którym nastąpiła przerwa
w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo trwająca dłużej niż 12 godzin,
abonentowi przysługuje zwrot 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej.
--
Pozdrawiam
Piotr
-
5. Data: 2008-10-30 14:48:09
Temat: Re: problem z telefonem
Od: "M." <m...@i...pl>
Nie chcę odszkodowania. Chcę odliczenie od abonamentu tych kilku dni, kiedy
nie mogłem poprawnie korzystać z telefonu. Zwłaszcza, że faktura też
przyszła źle naliczona, bez bilingu i wogóle.... jaja jak berety.
Pozdro, M.
Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
news:gech74$l1p$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:gecf7l$335$1@news.task.gda.pl...
>> Mam pytanie w związku z awarią sieci ERA w dniach 4 i 14 października.
>> Chodzi mi o podstawę prawną, która nakazuje naliczenie stosownego upustu
>> w
>> wysokości 1/31 miesięcznie za każdy dzień "niedziałania określonej
>> usługi.
>> Wiem, że jest coś takiego, bo kiedyś pisałem w tej sprawie pismo odnośnie
>> neostrady. Codzi mi o to, żeby się powołać w reklamacji na konkretny
>> przepis
>
> http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html --> Prawo telekomunikacyjne (art.
> 105).
> Jeżeli to były tylko dwa dni, to odszkodowanie Ci nie przysługuje.
>
> --
> Pozdrawiam
>
> Piotr
>
-
6. Data: 2008-10-30 15:06:12
Temat: Re: problem z telefonem
Od: "M." <m...@i...pl>
No właśnie. Dokładnie o to chodzi
pozdro, tx!
M.
Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
news:gechbr$ljl$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
> wiadomości news:gech74$l1p$1@inews.gazeta.pl...
>> http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html --> Prawo telekomunikacyjne
>> (art. 105).
>> Jeżeli to były tylko dwa dni, to odszkodowanie Ci nie przysługuje.
>
> Opsss... Może jednak coś Ci się uda wywalczyć:
> 3. Niezależnie od odszkodowania, za każdy dzień, w którym nastąpiła
> przerwa
> w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo trwająca dłużej niż 12
> godzin,
> abonentowi przysługuje zwrot 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej.
>
> --
> Pozdrawiam
>
> Piotr
>
-
7. Data: 2008-10-30 15:11:12
Temat: Re: problem z telefonem
Od: "Maluch" <n...@m...pl>
Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
news:gech76$cc5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>
> Użytkownik "M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:gecf7l$335$1@news.task.gda.pl...
>> Witam!
>>
>> Mam pytanie w związku z awarią sieci ERA w dniach 4 i 14 października.
>> Chodzi mi o podstawę prawną, która nakazuje naliczenie stosownego upustu
>> w wysokości 1/31 miesięcznie za każdy dzień "niedziałania określonej
>> usługi. Wiem, że jest coś takiego, bo kiedyś pisałem w tej sprawie pismo
>> odnośnie neostrady. Codzi mi o to, żeby się powołać w reklamacji na
>> konkretny przepis
>
> Przy neostradzie miałeś zapisy w regulaminie. Poczytaj regulamin ERY.
Paragraf 6 regulaminu
--
Maluch
-
8. Data: 2008-10-30 15:21:34
Temat: Re: problem z telefonem
Od: "Maluch" <n...@m...pl>
Użytkownik "M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:gechem$a8g$1@news.task.gda.pl...
> Nie chcę odszkodowania. Chcę odliczenie od abonamentu tych kilku dni,
> kiedy nie mogłem poprawnie korzystać z telefonu. Zwłaszcza, że faktura też
> przyszła źle naliczona, bez bilingu i wogóle.... jaja jak berety.
Co do faktury to paragraf 13 regulaminu
--
Maluch
-
9. Data: 2008-10-30 15:23:18
Temat: Re: problem z telefonem
Od: "Maluch" <n...@m...pl>
Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
news:gecjtm$ra1$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>
> Użytkownik "M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:gechem$a8g$1@news.task.gda.pl...
>> Nie chcę odszkodowania. Chcę odliczenie od abonamentu tych kilku dni,
>> kiedy nie mogłem poprawnie korzystać z telefonu. Zwłaszcza, że faktura
>> też przyszła źle naliczona, bez bilingu i wogóle.... jaja jak berety.
>
> Co do faktury to paragraf 13 regulaminu
Jak bedziesz składał reklamację, to paragraf 20 regulaminu
--
Maluch
-
10. Data: 2008-10-30 16:48:13
Temat: Re: problem z telefonem
Od: "qwerty" <q...@p...fm>
Użytkownik "M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:gechem$a8g$1@news.task.gda.pl...
> Nie chcę odszkodowania. Chcę odliczenie od abonamentu tych kilku dni, kiedy
> nie mogłem poprawnie korzystać z telefonu. Zwłaszcza, że faktura też przyszła
> źle naliczona, bez bilingu i wogóle.... jaja jak berety.
1. Skonfiguruj czytnik
2. Netykieta
3. Przygotuj się na dłuższą batalię z erą.