eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z telefonem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2008-10-30 14:10:20
    Temat: problem z telefonem
    Od: "M." <m...@i...pl>

    Witam!

    Mam pytanie w związku z awarią sieci ERA w dniach 4 i 14 października.
    Chodzi mi o podstawę prawną, która nakazuje naliczenie stosownego upustu w
    wysokości 1/31 miesięcznie za każdy dzień "niedziałania określonej usługi.
    Wiem, że jest coś takiego, bo kiedyś pisałem w tej sprawie pismo odnośnie
    neostrady. Codzi mi o to, żeby się powołać w reklamacji na konkretny przepis

    Pozdrawiam, M.

    --
    --
    księgarnia internetowa "Harrod`s"
    e-książki, audiobooki, prasa codzienna w formie elektronicznej
    http://www.harrods.nextpress.pl , 30-50% taniej niż w kiosku
    Sprawdź nasze promocje! Pobierz darmowe próbki!
    Realizujemy również płatności SMS!



  • 2. Data: 2008-10-30 14:41:51
    Temat: Re: problem z telefonem
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>


    Użytkownik "M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gecf7l$335$1@news.task.gda.pl...
    > Witam!
    >
    > Mam pytanie w związku z awarią sieci ERA w dniach 4 i 14 października.
    > Chodzi mi o podstawę prawną, która nakazuje naliczenie stosownego upustu w
    > wysokości 1/31 miesięcznie za każdy dzień "niedziałania określonej usługi.
    > Wiem, że jest coś takiego, bo kiedyś pisałem w tej sprawie pismo odnośnie
    > neostrady. Codzi mi o to, żeby się powołać w reklamacji na konkretny
    > przepis

    Przy neostradzie miałeś zapisy w regulaminie. Poczytaj regulamin ERY.
    --
    Maluch


  • 3. Data: 2008-10-30 14:43:04
    Temat: Re: problem z telefonem
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gecf7l$335$1@news.task.gda.pl...
    > Mam pytanie w związku z awarią sieci ERA w dniach 4 i 14 października.
    > Chodzi mi o podstawę prawną, która nakazuje naliczenie stosownego upustu w
    > wysokości 1/31 miesięcznie za każdy dzień "niedziałania określonej usługi.
    > Wiem, że jest coś takiego, bo kiedyś pisałem w tej sprawie pismo odnośnie
    > neostrady. Codzi mi o to, żeby się powołać w reklamacji na konkretny przepis

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html --> Prawo telekomunikacyjne (art. 105).
    Jeżeli to były tylko dwa dni, to odszkodowanie Ci nie przysługuje.

    --
    Pozdrawiam

    Piotr


  • 4. Data: 2008-10-30 14:45:36
    Temat: Re: problem z telefonem
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:gech74$l1p$1@inews.gazeta.pl...
    > http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html --> Prawo telekomunikacyjne (art. 105).
    > Jeżeli to były tylko dwa dni, to odszkodowanie Ci nie przysługuje.

    Opsss... Może jednak coś Ci się uda wywalczyć:
    3. Niezależnie od odszkodowania, za każdy dzień, w którym nastąpiła przerwa
    w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo trwająca dłużej niż 12 godzin,
    abonentowi przysługuje zwrot 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej.

    --
    Pozdrawiam

    Piotr


  • 5. Data: 2008-10-30 14:48:09
    Temat: Re: problem z telefonem
    Od: "M." <m...@i...pl>

    Nie chcę odszkodowania. Chcę odliczenie od abonamentu tych kilku dni, kiedy
    nie mogłem poprawnie korzystać z telefonu. Zwłaszcza, że faktura też
    przyszła źle naliczona, bez bilingu i wogóle.... jaja jak berety.

    Pozdro, M.


    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:gech74$l1p$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:gecf7l$335$1@news.task.gda.pl...
    >> Mam pytanie w związku z awarią sieci ERA w dniach 4 i 14 października.
    >> Chodzi mi o podstawę prawną, która nakazuje naliczenie stosownego upustu
    >> w
    >> wysokości 1/31 miesięcznie za każdy dzień "niedziałania określonej
    >> usługi.
    >> Wiem, że jest coś takiego, bo kiedyś pisałem w tej sprawie pismo odnośnie
    >> neostrady. Codzi mi o to, żeby się powołać w reklamacji na konkretny
    >> przepis
    >
    > http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html --> Prawo telekomunikacyjne (art.
    > 105).
    > Jeżeli to były tylko dwa dni, to odszkodowanie Ci nie przysługuje.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Piotr
    >



  • 6. Data: 2008-10-30 15:06:12
    Temat: Re: problem z telefonem
    Od: "M." <m...@i...pl>

    No właśnie. Dokładnie o to chodzi

    pozdro, tx!

    M.

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:gechbr$ljl$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:gech74$l1p$1@inews.gazeta.pl...
    >> http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html --> Prawo telekomunikacyjne
    >> (art. 105).
    >> Jeżeli to były tylko dwa dni, to odszkodowanie Ci nie przysługuje.
    >
    > Opsss... Może jednak coś Ci się uda wywalczyć:
    > 3. Niezależnie od odszkodowania, za każdy dzień, w którym nastąpiła
    > przerwa
    > w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo trwająca dłużej niż 12
    > godzin,
    > abonentowi przysługuje zwrot 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Piotr
    >



  • 7. Data: 2008-10-30 15:11:12
    Temat: Re: problem z telefonem
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>


    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:gech76$cc5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    > Użytkownik "M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:gecf7l$335$1@news.task.gda.pl...
    >> Witam!
    >>
    >> Mam pytanie w związku z awarią sieci ERA w dniach 4 i 14 października.
    >> Chodzi mi o podstawę prawną, która nakazuje naliczenie stosownego upustu
    >> w wysokości 1/31 miesięcznie za każdy dzień "niedziałania określonej
    >> usługi. Wiem, że jest coś takiego, bo kiedyś pisałem w tej sprawie pismo
    >> odnośnie neostrady. Codzi mi o to, żeby się powołać w reklamacji na
    >> konkretny przepis
    >
    > Przy neostradzie miałeś zapisy w regulaminie. Poczytaj regulamin ERY.

    Paragraf 6 regulaminu
    --
    Maluch


  • 8. Data: 2008-10-30 15:21:34
    Temat: Re: problem z telefonem
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>


    Użytkownik "M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gechem$a8g$1@news.task.gda.pl...
    > Nie chcę odszkodowania. Chcę odliczenie od abonamentu tych kilku dni,
    > kiedy nie mogłem poprawnie korzystać z telefonu. Zwłaszcza, że faktura też
    > przyszła źle naliczona, bez bilingu i wogóle.... jaja jak berety.

    Co do faktury to paragraf 13 regulaminu
    --
    Maluch


  • 9. Data: 2008-10-30 15:23:18
    Temat: Re: problem z telefonem
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>


    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:gecjtm$ra1$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Użytkownik "M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:gechem$a8g$1@news.task.gda.pl...
    >> Nie chcę odszkodowania. Chcę odliczenie od abonamentu tych kilku dni,
    >> kiedy nie mogłem poprawnie korzystać z telefonu. Zwłaszcza, że faktura
    >> też przyszła źle naliczona, bez bilingu i wogóle.... jaja jak berety.
    >
    > Co do faktury to paragraf 13 regulaminu

    Jak bedziesz składał reklamację, to paragraf 20 regulaminu
    --
    Maluch


  • 10. Data: 2008-10-30 16:48:13
    Temat: Re: problem z telefonem
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gechem$a8g$1@news.task.gda.pl...
    > Nie chcę odszkodowania. Chcę odliczenie od abonamentu tych kilku dni, kiedy
    > nie mogłem poprawnie korzystać z telefonu. Zwłaszcza, że faktura też przyszła
    > źle naliczona, bez bilingu i wogóle.... jaja jak berety.

    1. Skonfiguruj czytnik
    2. Netykieta
    3. Przygotuj się na dłuższą batalię z erą.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1