  • 1. Data: 2007-06-08 20:39:14
    Temat: problem z przekaznikiem komorkowym...
    Od: "bratPit" <krakus28no_s pam@op.pl>

    Witajcie,
    mieszkam w bloku na którym spółdzielnia chce postawić przekaźnik telefonii
    komórkowej, mieszkańcy nie chcą się zgodzić a zachowanie pracowników
    spółdzielni wskazuje że sprawa jest już przesądzona, jakie są możliwości
    zablokowania tej inwestycji, proszę mnie oświecić jak to wygląda od strony
    prawnej, z góry dziękuję
    brat

  • 2. Data: 2007-06-08 20:49:00
    Temat: Re: problem z przekaznikiem komorkowym...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bratPit" <krakus28no_s pam@op.pl> napisał w wiadomości

    Zmienić władze spółdzielni albo zwołać walne zgromadzenie i zagonić władzom
    obecnym wyrażenia zgody. Innych prawnych możliwości nie widzę. Przy okazji
    miejsce pod nadajnikiem jest miejscem, gdzie jest najmniejsze możliwie
    promieniowanie, bo to są anteny kierunkowe - nie wiem czy warto walczyć, bo
    postawią na bloku obok.

  • 3. Data: 2007-06-08 22:54:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik bratPit napisał:
> [...]
    > zablokowania tej inwestycji, proszę mnie oświecić jak to wygląda od strony

    Żadnych możliwości.

    A czemu przeszkadza to mieszkańcom?

    zdumiony
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 4. Data: 2007-06-08 22:59:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]
    > najmniejsze możliwie promieniowanie, bo to są anteny kierunkowe - nie
    > wiem czy warto walczyć, bo postawią na bloku obok.

    Jakie promieniowanie!?

    No tak kumam kumam - zęby wypadają, włosy linieją, a dzieci dostają
    świecących oczek. ;)
    A wszystko to przez antenę nadającą z mocą AŻ... 2W :)

    rozbawiony
    Arek

    p.s.

    Telefon komórkowy potrafi nadawać - ups... PROMIENIOWAĆ - do ponad
    1 Wata,
    Przy tym to kuchenka mikrofalowa jest pikusiem , raptem 800 Wat.

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2007-06-08 23:05:50
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

> [...]

    > 1 Wata,
    > Przy tym to kuchenka mikrofalowa jest pikusiem , raptem 800 Wat.

    Od razu widac ze masz pojecie o czym piszesz.... skup sie na pytaniu a nie
    pisz glupot.
    pozdrawiam
    michal trych

  • 6. Data: 2007-06-08 23:14:03
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Arek napisał(a):
> [...]

    [...]
    > A wszystko to przez antenę nadającą z mocą AŻ... 2W :)

    Stacja bazowa nadaje zwykle z większą mocą, do 20 W, ale rację ma Robert
    - promieniowanie POD antenami stacji bazowej jest najmniejsze. Bardziej
    opłaca sie mieć stację bazową na swoim dachu, niż na sąsiednim.

    .

    > Telefon komórkowy potrafi nadawać - ups... PROMIENIOWAĆ - do ponad
    > 1 Wata,

    2 W

    > Przy tym to kuchenka mikrofalowa jest pikusiem , raptem 800 Wat.

    Są i 1600 ;-)

    M.

  • 7. Data: 2007-06-09 01:18:55
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:f4cn0i$t33$1@news.onet.pl...
    > A wszystko to przez antenę nadającą z mocą AŻ... 2W :)

    Chyba ci sie nadajnik z komórką pomylił.

  • 8. Data: 2007-06-09 01:20:37
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "bratPit" <krakus28no_s pam@op.pl> wrote in message
> [...]
    > zablokowania tej inwestycji, proszę mnie oświecić jak to wygląda od strony

    zgodnie z ustawą 1950 roku o uwłaszczeniu nalezy wysiedlić wszystkich
    mieszkańców będących przeciw.
    Szkodliwość takiej anteny na dachu jest żadna.
    No chyba, że zaczniecie włazić na dach i oglądać z bliska co tez wam tam za
    ustrojstwo postawili.

  • 9. Data: 2007-06-09 08:32:13
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 09-06-2007 o 03:20:37 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Szkodliwo?ae takiej anteny na dachu jest ?adna.
    > No chyba, ?e zaczniecie w?aziae na dach i ogl?daae z bliska co tez wam tam
    > za ustrojstwo postawili.

    To jeszcze cos od tej anteny powinno odpasc zeby bylo szkodliwe :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 10. Data: 2007-06-09 14:25:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Michał Trych napisał:
    > Od razu widac ze masz pojecie o czym piszesz.... skup sie na pytaniu a nie
    > pisz glupot.

    To ze śmiechu.

    A swoją droga właśnie odkryłem coś strasznego - nad moją głową
    PROMIENIUJE żarówka z mocą 75 W !!!!!!!

    I teraz stało się dla mnie jasne, dlaczego wypadły mi niektóre zęby
    i włosy z głowy!

    Zaraz ją tłukę i jadę w poszukiwaniu lampy naftowej/gazowej :)

    Arek

    --

    www.hipnoza.info