  • 21. Data: 2008-10-23 14:19:07
    Temat: Re: problem z pierwszenstwem na pewnym skrzyzowaniu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A po co mają wiedzieć? Mają znak STOP - czyli wyjeżdżają z
    > podporządkowanej. Kropka.

    No nareszcie jeden, ktory nei rozwali samochodu na pierwszym skrzyżowaniu.

  • 22. Data: 2008-10-23 14:23:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    olo wrote:
    > Użytkownik "BETON"

    > Znak [B20]STOP - Znak ten wskazuje, że kierujący pojazdem dojeżdżając do
    > skrzyżowania musi się zatrzymać, zanim wjedzie na drogę. Gdy wjeżdża on
    > na drogę z pierwszeństwem przejazdu, to musi on ustąpić pierwszeństwa
    > pojazdom poruszającym się po tej drodze.

    Skąd to przepisałeś? Trochę bzdurne.

  • 23. Data: 2008-10-23 14:26:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BETON wrote:
    > nie ma sygnalizacji wiec auta jadą w tych samych chwilach co ja

    nie maja prawa jechac w tych samych chwilach bo mają znak stop i z
    definicji tego znaku wjeżdżają na drogę z pierwszeństwem przejazdu i
    muszą ustąpić.
    Jak się w punkcie 'M" bęcną, to wina zawsze będzie po stronie B

    > Jadący z "B" - nie wiedzą ze "A" ma zielone
    > światło
    nie muszą. Ze znaku stop wiedzą, że są na drodze podporządkowanej i
    cokolwiek jedzie, muszą mu ustapić pierwszeństwa.

  • 24. Data: 2008-10-23 14:27:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Po drugie imho pierszeństwo mają pojazdy B, bowiem skręcający w lewo A
    > powinien ustąpić pierwszeństwa tym co jadą prosto, albo skręcają w prawo
    > z B.

    powinienes natychmiast zostac pozbawiony prawka.

  • 25. Data: 2008-10-23 14:27:51
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 23 Paź, 16:17, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > B ma stop, wiec z definicji A porusza się drogą z pierwszeństwem.

    Z jakiej definicji? Gdyby A poruszał się drogą z pierwszeństwem, to i
    A i B mieliby znak informacyjny o pierwszeństwie łamanym.

    --
    Regards
    Matt

  • 26. Data: 2008-10-23 14:32:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > powinienes natychmiast zostac pozbawiony prawka.

    Patrząc na całokształt rysunku: masz rację, bo B mają znak Stopu.

    Ale skąd A ma o tym wiedzieć?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 27. Data: 2008-10-23 14:35:32
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 23 Paź, 16:32, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >    Patrząc na całokształt rysunku: masz rację, bo B mają znak Stopu.
    >
    >    Ale skąd A ma o tym wiedzieć?

    Stop dla B informuje o tym, że droga z pierwszeństwem to droga
    "pozioma" a droga "pionowa", czyli ta którą jedzie i A i B to droga
    podporządkowana. Skoro A nie ma sygnalizatora kierunkowego, to
    powinien ustąpić B.

    --
    Regards
    Matt

  • 28. Data: 2008-10-23 14:43:11
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "BETON" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dodatkowo ci z B mają nakaz skrętu w prawo- namalowałem to odwrotnie-
    > wiec teraz bedzie jaśniej.

    A co tu rozjaśniać? I tak będzie stał i czekał na swoją kolej.
    --
    Maluch

  • 29. Data: 2008-10-23 14:44:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 23 październik 2008 16:14
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gdq0b3$mjm$1@news.interia.pl>):

    > ????????
    > a wyprzedzamy tego jadącego w przeciwną?

    Co w przeciwną?

    28) wyprzedzanie ? przejeżdżanie (przechodzenie) obok pojazdu lub uczestnika
    ruchu poruszającego się w tym samym kierunku;

    Definicja zupełnie niedookreślona, ale i tak każdy wie o co chodzi.

    --
    Tristan

  • 30. Data: 2008-10-23 14:45:47
    Od: "olo" <o...@o...pl>