eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z gwarancją
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 24

  • 21. Data: 2004-01-03 17:31:23
    Temat: Re: problem z gwarancją
    Od: "Pierre" <U...@f...onet.pl>

    Przede wszystkim z tego co przeczytalem, to monitor ma gwarancje producenta.
    W tym przypadku sprzedawca podbija tylko date sprzedazy, a naprawe swiadczy
    serwis wskazany na karcie gwarancyjnej.

    Pierre



  • 22. Data: 2004-01-03 17:53:27
    Temat: Re: problem z gwarancją
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Pierre" <U...@f...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:bt6u94$5b9$1@news.onet.pl

    > Przede wszystkim z tego co przeczytalem, to monitor ma gwarancje
    > producenta. W tym przypadku sprzedawca podbija tylko date sprzedazy, a
    > naprawe swiadczy serwis wskazany na karcie gwarancyjnej.


    1. Przede wszystkim pozostawiaj wrotki aby było wiadomo
    komu odpowiadasz.
    2. Przede wszystkim pozostawiaj cytaty do których się odnosi
    Twoja odpowiedź.
    3. Przede wszystkim czytaj cały wątek zanim zabierzesz się
    do pisania odpowiedzi.
    Polecam do przeczytania poniższy post:
    news:3FF6AF6D.4010704@wytnijTO_poczta.onet.pl

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) ...dochodzenie było utrudnione bo
    świnia została zjedzona.
    www.amikom.com.pl


  • 23. Data: 2004-01-03 18:44:29
    Temat: Re: problem z gwarancją
    Od: "Michał Rzok" <l...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie. Czy na monitor dostałeś osobno kartę gwarancyjną producenta ??.
    Jeśli tak to nic nie stoi na przeszkodzie abyś dostarczył monitor do
    autoryzowanego serwisu. W kartach gwarancyjnych producenta jest podane iż
    użytkownik sprzętu powinien dostarczyć uszkodzony sprzęt do serwisu. W tym
    przypadku gwarantem jest producent, a nie dostawca.
    Tak jest ze sprzętem np. LG, Epson, HP, Samsung, Sony, Philips, Panasonic.
    itp.
    Podstawą reklamacji w autoryzowanym serwisie jest dowód zakupu. Może to być
    faktura lub paragon fiskalny.


    Pozdrawiam
    Michał Rzok


    Użytkownik "MM" <weikrim_nospam@wytnijTO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3FF6A6D4.4050801@wytnijTO_poczta.onet.pl...
    > W styczniu roku 2001 kupiłem komputer w firmie poleconej przez znajomego
    > kolegę, to była działalność prowadzona przez osobę fizyczną w jego
    > miejscu zamieszkania.
    >
    > Skusiły mnie niskie ceny.
    >
    > Otrzymałem od tego przedsiębiorcy rachunek i gwarancję (wystawioną przez
    > ten podmiot na cały komputer, gdzie wyszczególnione były konkretne
    > podzespoły z czasem na jaki udzielana jest gwarancja).
    >
    > Na monitor, była gwarancja producenta 3 lata, to samo było napisane na
    > gwarancji, która wystawił mi ten podmiot gospodarczy.
    >
    > Mam jednak problem, ponieważ osoba prowadząca tą działalność zakończyła
    > ją jakieś 1.5 roku temu.
    >
    > Mi popsuł się monitor jakiś tydzień temu, gwarancję na ten monitor mam
    > teoretycznie do 17 stycznia roku 2004.
    >
    > Kontaktowałem się z tym człowiekiem, stwierdził, że nie załatwi mi tej
    > naprawy gwarancyjnej ponieważ nie prowadzi już tej działalności.
    >
    > Co mogę w tej sytuacji zrobić ?
    >
    > Proszę o poradę ewentualnie wskazanie jakiś konkretnych instytucji lub
    > aktów prawnych regulujących tą sytuację.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Skrzywdzony klient
    >



  • 24. Data: 2004-01-03 18:58:00
    Temat: Re: problem z gwarancją
    Od: "Binek" <binek1(to usuń)@go2.pl>


    > > Pozdrawiam
    > >
    > > Skrzywdzony klient

    a może zdradzisz markę tego monitora.i sprawa się rozwiąże...

    Zbyszek


strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1