-
21. Data: 2004-01-03 17:31:23
Temat: Re: problem z gwarancją
Od: "Pierre" <U...@f...onet.pl>
Przede wszystkim z tego co przeczytalem, to monitor ma gwarancje producenta.
W tym przypadku sprzedawca podbija tylko date sprzedazy, a naprawe swiadczy
serwis wskazany na karcie gwarancyjnej.
Pierre
-
22. Data: 2004-01-03 17:53:27
Temat: Re: problem z gwarancją
Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
Użytkownik "Pierre" <U...@f...onet.pl> napisał
w wiadomości news:bt6u94$5b9$1@news.onet.pl
> Przede wszystkim z tego co przeczytalem, to monitor ma gwarancje
> producenta. W tym przypadku sprzedawca podbija tylko date sprzedazy, a
> naprawe swiadczy serwis wskazany na karcie gwarancyjnej.
1. Przede wszystkim pozostawiaj wrotki aby było wiadomo
komu odpowiadasz.
2. Przede wszystkim pozostawiaj cytaty do których się odnosi
Twoja odpowiedź.
3. Przede wszystkim czytaj cały wątek zanim zabierzesz się
do pisania odpowiedzi.
Polecam do przeczytania poniższy post:
news:3FF6AF6D.4010704@wytnijTO_poczta.onet.pl
--
Pozdrawiam - Andy_K.
(...) ...dochodzenie było utrudnione bo
świnia została zjedzona.
www.amikom.com.pl
-
23. Data: 2004-01-03 18:44:29
Temat: Re: problem z gwarancją
Od: "Michał Rzok" <l...@p...onet.pl>
Witam
Mam pytanie. Czy na monitor dostałeś osobno kartę gwarancyjną producenta ??.
Jeśli tak to nic nie stoi na przeszkodzie abyś dostarczył monitor do
autoryzowanego serwisu. W kartach gwarancyjnych producenta jest podane iż
użytkownik sprzętu powinien dostarczyć uszkodzony sprzęt do serwisu. W tym
przypadku gwarantem jest producent, a nie dostawca.
Tak jest ze sprzętem np. LG, Epson, HP, Samsung, Sony, Philips, Panasonic.
itp.
Podstawą reklamacji w autoryzowanym serwisie jest dowód zakupu. Może to być
faktura lub paragon fiskalny.
Pozdrawiam
Michał Rzok
Użytkownik "MM" <weikrim_nospam@wytnijTO_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3FF6A6D4.4050801@wytnijTO_poczta.onet.pl...
> W styczniu roku 2001 kupiłem komputer w firmie poleconej przez znajomego
> kolegę, to była działalność prowadzona przez osobę fizyczną w jego
> miejscu zamieszkania.
>
> Skusiły mnie niskie ceny.
>
> Otrzymałem od tego przedsiębiorcy rachunek i gwarancję (wystawioną przez
> ten podmiot na cały komputer, gdzie wyszczególnione były konkretne
> podzespoły z czasem na jaki udzielana jest gwarancja).
>
> Na monitor, była gwarancja producenta 3 lata, to samo było napisane na
> gwarancji, która wystawił mi ten podmiot gospodarczy.
>
> Mam jednak problem, ponieważ osoba prowadząca tą działalność zakończyła
> ją jakieś 1.5 roku temu.
>
> Mi popsuł się monitor jakiś tydzień temu, gwarancję na ten monitor mam
> teoretycznie do 17 stycznia roku 2004.
>
> Kontaktowałem się z tym człowiekiem, stwierdził, że nie załatwi mi tej
> naprawy gwarancyjnej ponieważ nie prowadzi już tej działalności.
>
> Co mogę w tej sytuacji zrobić ?
>
> Proszę o poradę ewentualnie wskazanie jakiś konkretnych instytucji lub
> aktów prawnych regulujących tą sytuację.
>
> Pozdrawiam
>
> Skrzywdzony klient
>
-
24. Data: 2004-01-03 18:58:00
Temat: Re: problem z gwarancją
Od: "Binek" <binek1(to usuń)@go2.pl>
> > Pozdrawiam
> >
> > Skrzywdzony klient
a może zdradzisz markę tego monitora.i sprawa się rozwiąże...
Zbyszek