  • 11. Data: 2011-01-08 16:19:27
    Temat: Re: problem z bankiem --- zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robiv
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "bartek" <z...@...pl> wrote
    > i nagle wyrosl sobie jakis dlug spod ziemi i obciazenie
    > zrobili tak
    > ze 1700do splaty

    Tytułem czego?

  • 12. Data: 2011-01-08 17:02:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/8/2011 5:01 AM, bartek wrote:
    > aha reklamacje
    > no to super, stracic mozna 3000zl i mam reklamowac

    ja ci to urąga godnosci, mozesz nie reklamowac. wtedy na pewno odzyskasz
    szybciej.

  • 13. Data: 2011-01-08 17:06:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/8/2011 8:51 AM, bartek wrote:
    > nie
    > wzystko jest czarno na bialym
    > karta byla splacona do 0.
    > potem zwrot 1075$,
    > i nagle wyrosl sobie jakis dlug spod ziemi i obciazenie
    > zrobili tak
    > ze 1700do splaty a 1300zl obciazyli
    > zamiast potraktowac to jako zwrot zrobili jakies jaja
    > jak bylo tak przy jednej transakcji moglo tego byc wiecej
    > to jak mozna teraz ufac temu przedsiebiorcy ?
    > moglem nie byc ja sam, moze byc wielu
    > warto ostrzec ab ykazdy sprawdzil rachunki...

    a mozesz wrzucic wyciag, bo z tego bełkotu nic nie wynika.

  • 14. Data: 2011-01-09 11:00:05
    Od: "bartek" <z...@...pl>

    Użytkownik "Konrad" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kubba Bubba" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I wreszcie ktoś całą prawdę napisał - bo właśnie tak to wygląda. Szacun.
    >
    > K.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b09a2fa4f3879a65
    .html

    link do zdjecia z wyciagu
    splata ktora widac jest automatycznie zawsze robiona na calosc
    kwota ktora widac w obciazeniach i do splaty po zsumowaniu daje kwote
    zwrotu..... dziwny zbieg okolicznosci?

    tak sie tutaj madrzycie a ciekawe czy ktorys/as z Was chcialby miec konto w
    banku w ktorym trzeba ciagle sprawdzac od chwili pomylki rachunki itp
    chyba nie w tym rzecz...
    ja wiem ze kazdy z was jest dyrektorem banku albo salonu samochodowego i
    kwota rzedu 3tys zl to jak zaliczka na bulki do sklepu

  • 15. Data: 2011-01-09 16:35:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/9/2011 5:00 AM, bartek wrote:

> [...]
    > ja wiem ze kazdy z was jest dyrektorem banku albo salonu samochodowego i
    > kwota rzedu 3tys zl to jak zaliczka na bulki do sklepu

    zaraz powoli.
    to jest kredytówka, tak?
    ta spłata 1002,94 to jest za poprzedni okres zdaje sie, tak?
    czyli jakby byla na poczatku miesiaca to saldo mialbys zero, tak ?

    no to liczmy

    wydatki 1405.34 PLN
    zwroty 1031.84 USD razy powiedzmy 2.95 = 3043.928

    do zapłaty okolo , bo kurs dolara byl inny = (minus) -1638.5 zl

    No to co ci sie nie zgadza?
    Widzisz literki CR przy kwocie do spłaty? I widzisz ze kwota minimalna
    do spłaty wynosi zero.

    Masz nadpłatę na koncie karty kredytowej bo miałes wiecej zwrotów niż
    wydatków.
    Rozliczy sie na natepnym wyciągu, gdzie mimo wydatków dalej do spłaty
    będziesz miał zero lub niewiele jesli wydasz ponad 1690.18 zl

    A teraz bardzo ładnie duzymi literami napisz słowo przepraszam.

  • 16. Data: 2011-01-09 19:48:10
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b09a2fa4f3879a65
    .html

    > link do zdjecia z wyciagu

    Ja tu widzę nadpłatę na karcie w kwocie 1690,18

    Darek

  • 17. Data: 2011-01-09 19:56:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/9/2011 1:48 PM, Darek wrote:

    .html

    > Ja tu widzę nadpłatę na karcie w kwocie 1690,18

    ja tez.
    ciekawe czy bedzie tyle samo pozytywnych postów o banku co negatywnych

  • 18. Data: 2011-01-09 22:55:55
    Od: "bartek" <z...@...pl>

    > ja tez.
    > ciekawe czy bedzie tyle samo pozytywnych postów o banku co negatywnych

    dlaczego nadplaty jest 1690 a nie caly zwrot ?
    skoro karta zostala splacona
    a obciazenia beda widoczne dopiero w przyszlym wyciagu

    kurs jest po 3.00

    wiec daje to rowna kwote saldo do obciazenia jak i splaty

  • 19. Data: 2011-01-09 22:58:35
    Od: "bartek" <z...@...pl>

    nie moze byc obciazenia zadnego poniewaz mam splate automaatyczna calego
    zadluzenia
    i cale zadluzenie jest splacone
    nawet jak to co widac na gorze te zakupy
    to nie daja sumy obciazen

    czy tak ciezko z matematyka ?
    czy chcecie widziec to czego nie widzicie ?

  • 20. Data: 2011-01-09 23:01:17
    Od: "bartek" <z...@...pl>

    kurs jest 0

    te wydatki ktore sa beda dopiero uwidocznione za 1 miesiac.

    splata na okres 5/01 jest 0
    poniewaz splacilo automatycznie wszystko
    a nawet jezli

    dolar licza po 3zl akurat

    100=300zl

    to sie sumy nie zgadzaja