  • 1. Data: 2005-03-07 13:08:42
    Temat: problem z Prawem Telekomunikacyjnym - art 140
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Witam

    mam problem ze spoldzielnia mieszkaniowa
    zglosili sie do nas mieszkancy z prosba o podlaczenie ich do sieci, gdzy
    firma ktora swiadczy im uslugi, swiadczy je na dramatycznie niskim poziomie
    (o ile wogule cos dziala)

    wyslalismy prosbe o wyrazenie zgody na realizacje polaczen i dostalismy
    odpowiedz odmowna
    (jeszcze ustnie, pisemna idzie poczta)
    w podaniu oparlismy sie na nowym Prawie Telekomunikacyjnym, art 140

    co mozemy zrobic w tym przypadku ?

    czy ktos juz mial podobne perturbacje ?

    --
    Mateusz

  • 2. Data: 2005-03-07 13:17:47
    Temat: Re: problem z Prawem Telekomunikacyjnym - art 140
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiedz odmowna
    > (jeszcze ustnie, pisemna idzie poczta)
    > w podaniu oparlismy sie na nowym Prawie Telekomunikacyjnym, art 140

    za mało szczegół, na jakiej podstawie odmówili, czym swoją odpowiedź
    uzasadnili ??

  • 3. Data: 2005-03-07 13:26:00
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Bartek napisał(a):
    > Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > poziomie

    > za mało szczegół, na jakiej podstawie odmówili, czym swoją odpowiedź
    > uzasadnili ??

    nie chca powiedziec bo Panie w sekretariacie sie boja mowic
    podejrzewam ze dostaniemy info ze juz dziala jakas siec i mieszkancy
    maja dostep

    --
    Mateusz

  • 4. Data: 2005-03-07 14:34:49
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Mateusz Swatek napisał:

    > podejrzewam ze dostaniemy info ze juz dziala jakas siec i mieszkancy
    > maja dostep

    Masz w PT opisany sposób, w jaki należy "prowadzić negocjacje". Możesz
    ewentualnie w prywatnej rozmowie z panem prezesem spytać, czy zna akurat
    tę ustawę, ew. zostawić mu kopię z podkreślonymi co ciekawszymi
    fragmentami.

    A tak poważniej - znajomość tego typu zasad w społeczeństwie jest
    znikoma i tak naprawdę prowadzisz działalność edukacyjną społeczeństwa.

    M.

  • 5. Data: 2005-03-07 14:49:18
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

> [...]
    > ewentualnie w prywatnej rozmowie z panem prezesem spytać, czy zna akurat
    > tę ustawę, ew. zostawić mu kopię z podkreślonymi co ciekawszymi

    chodzi mi o formalna sciezke ...
    1. udam sie z odmowa do lokalnego oddzialu URTiP'u z prosba o
    wystapienie przez nich jako strony sporu - co to mi da ?

    2. sadze ze jedyne co ich jest w stanie ruszyc to powolanie sie na
    konkretne przepisy prawne mogace ingerowac w ich prywatne interesy
    (niestety towarzystwo wzajemnej adoracji jak wszedzie)

    3. decyzje odmowna wydali w ciagu niecalych kilku godzin roboczych
    (14 w piatek - zlozenie podania,12 w poniedzialek info ze odeslali
    poczta odpowiedz odmowna)

    4. czy istnieje jakis zapis ktory definiuje ze grozba ograniczenia praw
    do zarzadzania nieruchomoscia moze spowodowac odwolanie organow
    spoldzielni ?

    --
    Mateusz