  • 11. Data: 2005-08-30 15:28:26
    Temat: Re: problem wartosci 8000zł !
    Od: "Nikon" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Glorius Glory" <e...@q...cy> napisał w wiadomości
    > Dnia Tue, 30 Aug 2005 16:48:25 +0200, Przemysław Sobociński napisał(a):
    >

    > np. na zasadzie dobrej woli dyrektora oddziału...
    >
    > --
    w czasie kiedy umorzyli mi kredyt koleżanka byla na stazu w tym banku i
    sie jej pytalem jak to mozliwe ? odpowiedziala ze to normalna procedura pod
    koniec roku ,
    ze umarzaja niskie kredyty , ktore nie sa splacone a pieniadze nie sa do
    odzyskania z roznych powodow.
    w moim przypadku umorzyli bo nie mogli mnie odszukac (wymeldowalem sie:-)

    Nikon

  • 12. Data: 2005-08-30 20:08:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nikon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    Pismo jest z banku czy od komornika? A może jakiejś firmy
    windykacyjnej. Jeśli bank umorzył dług to dochodzić go już nie może.
    Zresztą, dług taki się przedawnia, i jeśli od 2001 roku nie czynili
    żadnych działań w tej sprawie, to się już po prostu przedawnił.

    Teraz należało by w banku ustalić, czy wystawiono bankowy tytuł
    egzekucyjny - wówczas masz już powództwo przeciwegzekucyjne, czy
    dopiero straszą - wówczas odpisujesz im.

  • 13. Data: 2005-08-31 09:05:21
    Od: "Nikon" <n...@o...pl>

    > Zresztą, dług taki się przedawnia, i jeśli od 2001 roku nie czynili
    > żadnych działań w tej sprawie, to się już po prostu przedawnił.

    bank przez 4 lata wysylal tylko pisemka .
    monitów nie odebralem bo wymeldowałem sie i zameldowalem sie gdzies indziej
    .

    > Teraz należało by w banku ustalić, czy wystawiono bankowy tytuł
    > egzekucyjny - wówczas masz już powództwo przeciwegzekucyjne, czy
    > dopiero straszą - wówczas odpisujesz im.

    z banku otrzymałem list , w ktorym powiadamiaja mnie ze sprawa
    trafiła do komornika .

    Nikon