  • 1. Data: 2002-03-04 06:43:07
    Temat: premia gwarancyjna
    Od: <a...@e...elblag.pl>

    Witam Państwa serdecznie. Mam następujący problem: Około roku temu
    (marzec /kwiecień 2001) otrzymałam premię gwarancyjną z tytułu budowy domu.
    Oczywiście pieniądze zostały wydatkowane na cele związane z budową domu. W
    sobotę dostałam pisemko wzywające mnie do stawienia się w moim oddziale banku w
    celu korekty premii gwarancyjnej. Moje pytanie brzmi czy muszę się na korektę
    po takim czasie zgodzić? Pismo wysłane zostało listem zwykłym , bez pieczątek
    osób odpowiedzialnych- tylko jakaś enigmatyczna parafka. Serdecznie pozdrawiam
    i liczę na pomoc

  • 2. Data: 2002-03-04 22:32:29
    Temat: Re: premia gwarancyjna
    Od: ussr <u...@k...net.pl>

    a...@e...elblag.pl wrote:

    > Moje pytanie brzmi czy musz? si? na korekt?
    > po takim czasie zgodziae? Pismo wys?ane zosta?o listem zwyk?ym , bez piecz?tek
    > osób odpowiedzialnych- tylko jaka? enigmatyczna parafka. Serdecznie pozdrawiam
    > i licz? na pomoc

    ja bym tam poszedl i zapytal o co chodzi; na intuicje moze to byc nkorekta na Twoja
    korzysc - nie dostalas pisma poleconego, wiec moze bank uwaza ze Tobie bardziej
    zalezy...
    napisz co zrobilas
    usssr

  • 3. Data: 2002-03-05 06:34:47
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Swego czasu dostałem również takie pismo, ale z wyszczególnioną kwotą jaką bank
    ma mi zwrócić.
    Alek