  • 61. Data: 2006-01-27 06:37:36
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: "ksRobak" <k...@c...pl>

    "Kira Falernowa" <k...@w...mi.stad>
    news:slrndtikqe.6c8.kira@falcon.3net-tech.eu.org...
    > "ksRobak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > No dobra, poddaje sie.
    > Posty blokuja Kosmici.
    > Prawdopodobnie ci sami, ktorzy zrobili ci lobotomie.
    > Znajdz ich i walcz! Powodzenia.
    > Kira

    Kosmici to zasłona dymna. Mnie interesuje nie teoria ale praktyka.
    Ktoś/coś fizycznie zablokował łącza za jednym zamachem na kilka
    polskich serwerów ale nie udało mu (im) się wymusić tej blokady
    na wszystkie serwery
    a więc
    samozwańcy mają za krótkie rączki.
    Kim jest IMIENNIE ta tajemnicza postać która wydała adminom
    ZARZĄDZENIE blokowania postów ogłaszanych poprzez Google
    i dlaczego admini wykonują takie szkodliwe dla polskojęzycznego
    Usenetu - ZARZĄDZENIA?
    Edward Robak*

  • 62. Data: 2006-01-27 14:10:18
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: ksRobak [Fri, 27 Jan 2006 07:37:33 +0100]:

    > Ponieważ ktoś/coś blokuje wszystkie posty wysyłane
    > poprzez Google

    Dobra, a może przestań truć i pokaż przykład takiego
    "zablokowanego" posta?

    Kira

  • 63. Data: 2006-01-27 16:47:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kira wrote:
    > Re to: ksRobak [Fri, 27 Jan 2006 07:37:33 +0100]:

    > Dobra, a może przestań truć i pokaż przykład takiego
    > "zablokowanego" posta?
    >

    > Kira

    Kira daj sobie spokój.
    ustalmy, ze blokują, podpiszmy protokół stwierdzający, że blokują i
    chodźmy do domu.
    Szkoda zdrowia.

  • 64. Data: 2006-01-27 18:43:29
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: witek [Fri, 27 Jan 2006 10:47:57 -0600]:

    > Kira daj sobie spokój.

    Spokój? ;) Ej no, nie psuj mi zabawy, taki fajny Troll...

    Kira

  • 65. Data: 2006-01-27 20:54:33
    Od: "ksRobak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    "Kira" <c...@e...wytnij.pl>
    > "ksRobak" <k...@o...pl>
    > Re to: ksRobak [Fri, 27 Jan 2006 07:37:33 +0100]:

    > Dobra, a może przestań truć i pokaż przykład takiego
    > "zablokowanego" posta?
    >
    > Kira

    Ależ z dziką rozkoszą Kochana Pani zaprezentuję dowód rzeczowy.
    Wymowa FAKTÓW jest wszak jednoznaczna. :-)
    Oto dowód:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    ci.filozofia&aid=40313091
    a oto treść tego dokumentu:

    Re: egzamin

    "pawel" <h...@w...pl>
    s.com...

    > czyli nie mozna na grupe liczyc?

    Drogi Panie. Polski Usenet został podzielony więc wysyłając posta
    poprzez Google na grupę pl.sci.filozofia nie wysyłasz na pl.sci.filozofia
    tylko na pl.sci.filozofia
    dlatego też pańskich postów nie widać na grupie pl.sci.filozofia
    chociaż widać na pl.sci.filozofia.
    Dokładnie może to Panu wyjaśnić Kolega Agnorus który słynie
    z tego, że popiera takie podziały oraz oszołomów którzy tym sterują.
    Edward Robak*

    Autor: "ksRobak" <k...@o...pl>
    Data: 27 stycznia 2006 19:25:21
    /cytat.
    __________________

    Post na który odpisywałem o identyfikatorze
    s.com...
    NIE JEST widoczny na serwerach które blokują posty.

    Sprawa dotyczy nie tylko grupy news:pl.sci.filozofia ale całego
    polskojęzycznego Usenetu - także pl.soc.prawo.
    Tak.
    Edward Robak*

  • 66. Data: 2006-01-28 01:53:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ksRobak wrote:

    > Drogi Panie. Polski Usenet został podzielony więc wysyłając posta
    > poprzez Google na grupę pl.sci.filozofia nie wysyłasz na pl.sci.filozofia
    > tylko na pl.sci.filozofia

    Wróć do przedszkola i poproś panią przedszkolankę o wyświetlenie jeszcze
    raz bajki o tym jak działają newsy.

  • 67. Data: 2006-01-28 01:54:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kira wrote:
    > Re to: witek [Fri, 27 Jan 2006 10:47:57 -0600]:

    > Spokój? ;) Ej no, nie psuj mi zabawy, taki fajny Troll...

    A to jak tam chcesz.

  • 68. Data: 2006-01-28 08:44:13
    Od: "ksRobak" <k...@c...pl>

    "witek" <w...@g...pl.spam.invalid>
> [...]

    s.com...

    > Wróć do przedszkola i poproś panią przedszkolankę o wyświetlenie
    > jeszcze raz bajki o tym jak działają newsy.
    /witek/

    Pańska wypowiedź Panie witek przez małe "w" jest także dowodem
    na to, iż radosna twórczość pozbawiona elementów merytorycznych
    NIC nie wnosi do sprawy. Dowód rzeczowy który zaprezentowałem
    JEST nie do podważenia.
    W polskojęzycznym Internecie - blokowanie postów wysyłanych poprzez
    serwery Google - JEST FAKTEM niezaprzeczalnym. (sic!)
    To ewenement w skali światowej i precedens który zaistniał od niedawna
    bowiem "pani przedszkolanka" ma film z przed roku na którym
    NIC takiego jak blokowanie postów przez GRUPĘ serwerów
    - nie zachodziło. Akcja nosi cechy działalności zorganizowanej. (cyc!)
    Tak.
    PS. polecam w temacie wątek: "Po co nowe, naprawmy juz istniejace"
    z nielegalnie moderowanej grupy news:pl.news.nowe-grupy
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.new
    s.nowe-grupy&tid=8310549
    Edward Robak*

  • 69. Data: 2006-01-28 09:07:01
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > - nie zachodziło. Akcja nosi cechy działalności zorganizowanej. (cyc!)

    czemu nie skoczysz na pl.news.admin? trzesiesz dupa ze Cie
    "odetna" od usenetu zupelnie i nie bedziesz mial mozliwosci
    publikowania tych swoich bzdur? :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 70. Data: 2006-01-28 11:24:43
    Od: "ksRobak" <r...@o...pl>

    "rezist.com" <s...@p...com>
> [...]

    > czemu nie skoczysz na pl.news.admin? trzesiesz dupa ze Cie
    > "odetna" od usenetu zupelnie i nie bedziesz mial mozliwosci

    hahaha - :-)
    Wysyłasz mnie Pan na grupę moderowaną przez tych samych TROLLI
    którzy blokują posty ogłaszane poprzez Google.
    (dobrze się Pan czujesz?) ;)
    Przecież oczywiste JEST, że żadna samozwańcza władza nie zamieści
    słów krytyki
    "Dajcie nam władzę nad sobą a my udowodnimy, że już nigdy i nikomu
    jej nie oddamy" /ksRobak/
    Skoro się Pan prosisz o kolejne dowody to proszę bardzo:
    grupa news:pl.sci.fizyka wątek: Fizyka w zadaniach?
    Użytkownik "Adam Dziendziel" <a...@g...gmail.com>
    napisał w wiadomości news:drfgjp$933$1@news.agh.edu.pl...
    cytat:

    Witajcie,
    istnieje może jakaś książka (zbiór zadań) do fizyki, która
    prezentuje podejście podobne "Analizy matematycznej w zadaniach"
    Krysickiego i Włodarskiego? Wkrótce będę musiał zacząć
    nadrabiać zaległości i potrzebuję czegoś, z czego mógłbym się
    nauczyć rozwiązywania zadań z fizyki. Może być po angielsku.

    PS. Dlaczego gdzieś wcina posty wysyłane przez Google Groups?
    --
    Pozdrawiam,
    Adam Dziendziel

    Czy Adam zapytał fizyków: "Dlaczego gdzieś wcina posty wysyłane
    przez Google Groups?"
    a więc
    czy istnieje fizyczna przyczyna tego zjawiska? :-)
    PS. całość oczywiście w kontekście: co jest prawem gdy nie ma PRAW?
    Edward Robak*