  • 51. Data: 2006-01-26 22:07:08
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: "ksRobak" <r...@o...pl>

    "witek" <w...@g...pl.spam.invalid>
    news:drbcd1$7sb$5@inews.gazeta.pl...
    > "ksRobak" <k...@c...pl>

    > mamy takich, którzy blokują i mamy takich, którzy nie blokują.
    > I myślę, że na takich końcowych wnioskach możesz już zakończyć
    > dyskusję.

    Nie proszę Pana. Dyskusja kończy się wnioskiem.

    Wniosek:
    ~~~~~~~
    Ci którzy są odpowiedzialni za blokowanie postów wysyłanych przez
    Google działają na szkodę Użytkowników polskiego Usenetu.
    Edward Robak*

  • 52. Data: 2006-01-26 22:07:12
    Od: "ksRobak" <r...@w...pl>

    "Kira" <c...@e...wytnij.pl>
    > "ksRobak" <r...@i...pl>
    > Re to: ksRobak [Thu, 26 Jan 2006 21:20:41 +0100]:

    > Cholera. A ja nie mogę czytać twoich prywatnych maili. Ba,
    > nawet wiadomości w serwisach w których się nie zarejestruję
    > nie mogę często poczytać. Kurczę, ale mnie omija...
    > Przecież mi wolno, starczy że serwer zmienię. Mogę sobie go
    > zmienić w dowolnym momencie, zakazu nie stwierdzam.
    > Próbuję cię rzeczywistości przywrócić. I tak, wiem że to
    > jest awykonalne ;) ale dajesz mi sporo pozytywnego humoru :)
    >
    > Kira

    Chech,, Dobra Kobieto. :)
    A dlaczego JA mam sobie zmieniać serwer?
    Czy to Pani zdaniem jest normalne, żeby ktoś/coś blokował posty
    a JA żebym latał po serwerach i szukał odpowiedzi???
    Edward Robak*

  • 53. Data: 2006-01-26 22:07:15
    Od: "ksRobak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    "Kira" <c...@e...wytnij.pl>
    > "ksRobak" <k...@o...pl>
    > Re to: ksRobak [Thu, 26 Jan 2006 21:20:44 +0100]:

    > Usenet jest udostępniony publicznie, co nie znaczy że się
    > nagle stał dobrem publicznym. Mogę publicznie dać dostęp
    > do usług na swoim serwerze, ale to nie będzie znaczyło że
    > nie mogę tego serwera w którymś momencie odłączyć i olać
    > że przestałeś mieć możliwość korzystania z tych usłg.

    > Udostępnia - hierarchię pl.

    cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha,
> [...]
    cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha,
    cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha,

    Proszę sobie Kochana Pani kliknąć na ten link
    http://groups.google.pl/groups/dir?sel=33554433
    OTO RZECZYWISTOŚĆ.
    Proszę mi napisać: kto i dlaczego blokuje posty pisane poprzez Google?
    Edward Robak*

  • 54. Data: 2006-01-26 22:57:02
    Od: Kira Falernowa <k...@w...mi.stad>

    On 2006-01-26, ksRobak <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Proszę mi napisać: kto i dlaczego blokuje posty pisane
    > poprzez Google?

    No dobra, poddaje sie.
    Posty blokuja Kosmici.
    Prawdopodobnie ci sami, ktorzy zrobili ci lobotomie.
    Znajdz ich i walcz! Powodzenia.

    Kira

  • 55. Data: 2006-01-26 22:58:04
    Od: Kira Falernowa <k...@w...mi.stad>

    On 2006-01-26, ksRobak <k...@c...pl> wrote:

    > PS. Pani gardzi Polakami. Co?

    Tylko kretynami. Narodowosci dowolnej.
    Tak, z powyzszego wynika ze toba gardze.

    Kira

  • 56. Data: 2006-01-26 22:59:11
    Od: Kira Falernowa <k...@w...mi.stad>

    On 2006-01-26, rezist.com <s...@p...com> wrote:

    > Moze go wyslac na pna? Sen by sie spelnil :D

    Na razie wysylam go do mojego prywatnego ZOO, jak tylko
    zgromadze calosc materialu ;) Powinien byc zadowolony:
    kolejny serwer bedzie rozpowszechnial jego posty :>>>

    Kira

  • 57. Data: 2006-01-26 23:00:31
    Od: Kira Falernowa <k...@w...mi.stad>

    On 2006-01-26, ksRobak <r...@w...pl> wrote:

    > A dlaczego JA mam sobie zmieniać serwer?

    Bo to ty chcesz czytac? Zgaduje.

    > Czy to Pani zdaniem jest normalne, żeby ktoś/coś blokował posty
    > a JA żebym latał po serwerach i szukał odpowiedzi???

    Pomijajac to, ze nikt ci postow nie blokuje, chyba ze sa faktycznie
    ewidentnym spamem (a wtedy blokowanie popieram) - calosc powyzszej
    twojej wypowiedzi... i tak nie ma najmniejszego sensu.

    Kira

  • 58. Data: 2006-01-27 06:37:28
    Od: "ksRobak" <r...@o...pl>

    "Kira Falernowa" <k...@w...mi.stad>
    > "ksRobak" <k...@c...pl>

    > Tylko kretynami. Narodowosci dowolnej.
    > Tak, z powyzszego wynika ze toba gardze.
    > Kira

    Wiedziałem,,
    Oszołomstwo dzieli polaczków na trzy grupy:
    ktoś
    byle kto
    nikt
    Pani jest z lepszej RASY - tak?
    Miała Pani tylko pecha urodzić się w tym kraju - co nie?
    A czy rozumie Pani, że JA gardzę zarówno manipulantami którzy
    blokują posty ogłaszane poprzez Google jak i oszołomstwem które
    popiera i gloryfikuje takie szkodliwe dla Userów działania?
    Teraz już Pani wie.
    Edward Robak*

  • 59. Data: 2006-01-27 06:37:31
    Od: "ksRobak" <k...@o...pl>

    "Kira Falernowa" <k...@w...mi.stad>

    > Na razie wysylam go do mojego prywatnego ZOO, jak tylko
    > zgromadze calosc materialu ;) Powinien byc zadowolony:
    > kolejny serwer bedzie rozpowszechnial jego posty :>>>
    > Kira

    Acha - to polecam wątek: "2 dni 1-go PANA" z news:pl.sci.filozofia
    http://groups.google.pl/groups?q=author%3AksRobak&st
    art=0&scoring=d&num=100&hl=pl&lr=&as_drrb=b&as_mind=
    25&as_minm=1&as_miny=2006&as_maxd=26&as_maxm=1&as_ma
    xy=2006&filter=0&

    PS. Z książek też Pani wyrywa kartki i daje innym do czytania
    zdekompletowane?
    To analogia do blokowania postów wysyłanych poprzez Google.
    Edward Robak*

  • 60. Data: 2006-01-27 06:37:33
    Od: "ksRobak" <k...@o...pl>

    "Kira Falernowa" <k...@w...mi.stad>
> [...]

    > ewidentnym spamem (a wtedy blokowanie popieram) - calosc
    > powyzszej twojej wypowiedzi... i tak nie ma najmniejszego sensu.

    Srata tata.
    Ponieważ ktoś/coś blokuje wszystkie posty wysyłane poprzez Google
    to nikt żadnych postów nie blokuje. - cymes!
    Kto i gdzie uczył Pani takiej oszołomskiej nowomowy?
    PS. Język polski posiada znaki diakrytyczne ąćęłńóśżź
    ale oszołomów i cyklistów na polskojęzycznych Grupach Dyskusyjnych
    to oczywiście do niczego nie zobowiązuje. Co nie?
    Edward Robak*