  • 31. Data: 2006-01-26 11:52:28
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Nie, powyższe to JEST pierdolenie wynikające z kompletnego
    > braku jakiejkolwiek wiedzy na temat tego, o czym piszesz.

    u mnie ma juz ksywe RainMan :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 32. Data: 2006-01-26 12:13:21
    Od: "ksRobak" <r...@o...pl>

    "rezist.com" <s...@p...com>

    > u mnie ma juz ksywe RainMan :>
    > --
    > tomek nowak

    Przepraszam za NTG ale jakie to uczucie
    nadawać ludziom etykietki? ;)
    Edward Robak*

  • 33. Data: 2006-01-26 12:13:25
    Od: "ksRobak" <k...@c...pl>

    "rezist.com" <s...@p...com>
    > "ksRobak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Widzisz, oprocz czlowieka o inicjalach TS jest jeszcze wiele
    > innych osob, ktore moga wyczyscic wszystkie Twoje dokonania z
    > serwerow usenetowych w hierarchii pl i jedynym miejscem gdzie
    > sobie je zobaczysz bedzie google :>
    >
    > Powinienes w sumie byc wdzieczny, ze ktos kto odpowiada
    > za hierarchie PL, wpuszcza Cie do Siebie i pozwala Ci na
    > oszolomstwo :>
    > --
    > tomek nowak

    acha!
    Czyli, że już sobie stworzyliście Panie tomek przez małe "t"
    narzędzia do retromoderacji i usuwania 'niechcianych' postów.
    A czy wiesz Pan Drogi nowaku przez małe "n", że są serwery
    do których nie macie dostępu?
    Bynajmniej nie chodzi tylko o serwery Google których to postów
    nie chcecie zamieszczać na lokalnych serwerach podległych
    samozwańczej władzy piesków pana TS'a.
    Wiesz Pan, że jesteście FOLKLOREM LOKALNYM w światowej
    sieci Usenet? :-)
    Edward Robak*

  • 34. Data: 2006-01-26 13:25:59
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Czyli, że już sobie stworzyliście Panie tomek przez małe "t"

    zaskoczyl Ci nie ten trybik co potrzeba :)

    > narzędzia do retromoderacji i usuwania 'niechcianych' postów.

    jak Ci sie udalo przetrwac z takimi urojeniami? :>

    > do których nie macie dostępu?

    kto? GTW? TWA? i czemu mnie do tego mieszasz?

    > nie chcecie zamieszczać na lokalnych serwerach podległych

    i znowu pudlo... jest taka grupa w usenecie, na ktora mozesz
    pobiec powylewac swoje zale. tam przynajmniej, ten belkot trafi
    do wlasciwych adresatow.

    obawiam sie jednak, ze nikt sie nawet tam Toba nie przejmie :)

    > samozwańczej władzy piesków pana TS'a.

    Idz zloz zawiadomienie na Policji :o)

    > Wiesz Pan, że jesteście FOLKLOREM LOKALNYM w światowej
    > sieci Usenet? :-)

    niestety nie naleze do zadnego folkloru :>
    zalozyles sobie cos mylnie, ale masz do tego prawo - Twoj przypadek
    nalezy bowiem rozpatrywac w skali Miedzygalaktycznej :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 35. Data: 2006-01-26 15:41:00
    Od: "ksRobak" <r...@o...pl>

    "rezist.com" <s...@p...com>
> [...]

    > zalozyles sobie cos mylnie, ale masz do tego prawo - Twoj przypadek
    > nalezy bowiem rozpatrywac w skali Miedzygalaktycznej :>

    hahahaha - JA sobie Drogi Panie tomek niczego nie zakładałem.
    Są w Polsce i na świecie serwery które zamieszczają posty wysyłane
    poprzez Google i są takie serwery które nie zamieszczają.
    To nie jest żadne założenie lecz FAKT.
    Panu to może być obojętne, że ktoś świadomie działa aby
    rozbić jednolitość Grup Dyskusyjnych - ale mnie to obojętne NIE JEST.
    Uważam Drogi Panie, że tam gdzie nie wkroczyło jeszcze PAŃSTWO
    i USTAWODAWCA - tam PRAWO stanowią LUDZIE czyli my Userzy.
    Nie zgadzam się na blokowanie postów a jeśli ktoś to robi to
    oczekuję wyjaśnienia:
    dlaczego pozbawia mnie prawa wolności słowa i decyduje za mnie
    co mi wolno czytać a czego nie.
    Chyba JASNO się wyraziłem. Co? :-)
    Edward Robak*

  • 36. Data: 2006-01-26 16:21:15
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu ksRobak porozsypywal nastepujace haczki:
    > oczekuję wyjaśnienia:
    > dlaczego pozbawia mnie prawa wolności słowa i decyduje za mnie
    > co mi wolno czytać a czego nie.
    > Chyba JASNO się wyraziłem. Co? :-)
    > Edward Robak*
    To zapytaj sie tego kogos kto Cie rzekomo pozbawia tej wolnosci slowa a
    nie zasmiecasz grupe.
    I naucz sie do cholery jasnej cytowac posty
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 37. Data: 2006-01-26 17:04:32
    Od: "ksRobak" <r...@i...pl>

    "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl>
    > "ksRobak" <r...@o...pl>

    > I naucz sie do cholery jasnej cytowac posty
    > --
    > Michal "badzio" Kijewski

    To nie jest na temat.!
    Jeśli nie masz Pan nic do powiedzienia to nie TROLLUJ.
    Nic by ta grupa nie straciła bez pańskich gówniarzowatych pouczanek
    ...szczególnie nie na temat.
    Edward Robak*

  • 38. Data: 2006-01-26 17:58:22
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > dlaczego pozbawia mnie prawa wolności słowa

    jak widac po tych bredniach ktore wypisujesz,
    jeszcze Cie nikt wolnosci slowa nie pozbawil.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 39. Data: 2006-01-26 19:10:22
    Od: "ksRobak" <r...@i...pl>

    "rezist.com" <s...@p...com>
    > "ksRobak" <r...@o...pl>

    > jak widac po tych bredniach ktore wypisujesz,
    > jeszcze Cie nikt wolnosci slowa nie pozbawil.
    > --
    > tomek nowak

    Co jest brednią? Że posty wysyłane przez serwery Google
    nie są zamieszczane na serwerach Gazety, Onetu i TPSA
    a są zamieszczane na innych serwerach?
    Jeśli to jest brednia to czym Pan jesteś? Kłamcą czy pieniaczem
    który patrzy a nie widzi. Co?
    A może to jest brednią, że ktoś/coś które blokuje te posty
    decyduje za mnie co mi wolno czytać a czego nie? Co?
    Jak to jest Panie nowak przez małe "n"?
    PS. oczywiście dzięki takim jak Pan - te osobnicki które robią sobie
    co chcą - czują się bezkarni w polskiej przestrzeni wirtualnej.
    Zawsze znajdzie się jakiś idiota* który będzie bronił samozwańców.
    *idiota - nie odnosi się do Pana Panie nowak ale do kogoś innego.
    Edward Robak*

  • 40. Data: 2006-01-26 19:17:10
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: ksRobak [Thu, 26 Jan 2006 12:17:55 +0100]:

    > nie w publicznym Usenecie..

    Usenet nie jest publiczny. Dostęp do hierarchii PL masz tylko
    dlatego, że TS miał kaprys i ją udostępnił. Może mieć kiedyś
    kaprys w drugą stronę i jednym poleceniem wypieprzyć w powietrze
    wszystko co w niej działa. I możesz mu naskoczyć w sumie.

    Kira