  • 11. Data: 2011-05-09 17:16:42
    Temat: Re: prawo pracy, brak umowy a PIT
    Od: Maciek <m...@e...nospam.one.pl>

    begin o nicku s2p napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Czy jesteś pewien że mój pracodawca dyma mnie w dupę?
    Nie wiem czy w dupę, ale dyma cię, że aż wióry lecą.

    > Podczas wielu
    > rozmów twierdził że mógł moją pracę biurową wykazać jako dzieło ponieważ
    > wykazuje dzieło w biurze na jego rzecz;]
    Wrzuć gdzieś jego fotkę, będziemy mogli zobaczyć kliniczny obraz idioty.

    > Co do umowy, czy na tak długi czas, jak to wskazał poprzednik, mogła
    > zostać zawarta ustnie?Czy takie postępowanie jest zgodne z prawem?
    Umowa o dzieło? Może być ustna, ale rachunki wystawiane przez ciebie już
    raczej nie.

    > Od czego zależy że wygram? Co muszę wykazać? Jak wspomniałem wcześniej
    > na wielu dokumentach windnieje mój podpis. Większość korespondencji
    > firmowej jest podpisana moim imieniem i nazwiskiem.
    No i dobrze. Ciekawe jak be?zie je wymazywać na papierach do sądu.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 12. Data: 2011-05-10 06:47:26
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Po przeczytaniu tego wątku, najsensowniejszym rozwiązaniem jest wizyta w
    sądzie pracy. Powinni to załatwić szybko i skutecznie. A pracodawców
    którzy nie płacą pracownikom należy tępić. Ja sam zatrudniam ludzi i jak
    były ciężkie okresy w firmie to priorytetem były wypłaty potem myślałem
    o sobie.