  • 11. Data: 2008-06-20 16:01:27
    Temat: Re: prawo pracy...
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jotte wrote:
    > Ogłoś jeszcze, że związki zawodowe są bez sensu, a ty wiesz lepiej jak

    akurat zwiazki zawodowe to dzailaja dla szkody wszystkich, po za szefami
    zwiazkow...

  • 12. Data: 2008-06-20 16:14:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g3gk8s$66l$2@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

    > akurat zwiazki zawodowe to dzailaja dla szkody wszystkich, po za szefami
    > zwiazkow...
    Chyba trochę za mało wiesz jednak.
    Poczytaj trochę, potem gadaj.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2008-06-20 16:45:25
    Od: Rosomaczek <...@t...warszawa.pl>

    Jotte pisze:

    > Chyba trochę za mało wiesz jednak.
    > Poczytaj trochę, potem gadaj.

    Radziłbym to raczej Tobie...

    --
    http://tomasz.warszawa.pl

  • 14. Data: 2008-06-20 16:55:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:485bdea5$1@news.home.net.pl Rosomaczek
    <...@t...warszawa.pl> pisze:

    > Radziłbym to raczej Tobie...
    A radź sobie, radź, co mnie to obchodzi?

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-06-20 17:42:29
    Od: Marian <m...@a...pl>

  • 16. Data: 2008-06-20 18:48:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g3gq65$mrt$1@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

> [...]
    Z pewnością nie, to gotowa papka-minimum dla bezmózgowców.
    Tak podane informacje są dla plebsu najniższej kategorii.
    Jeśli chcesz mieć wiedzę rzetelną, musisz się postarać.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2008-06-21 15:31:20
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@o...eu> napisali:
    > możliwościach obrony (niepodjęcia dodatkowych
    > obowiązków)...

    Ale obrony przed czym? Ktos Ci grozi bronia?