-
11. Data: 2004-09-06 09:31:08
Temat: Re: prawo konsumenta do zwrotu
Od: bonq<g...@b...pf.pl>
>konkretnie chodzi o to ze kupilem rurke miedziana i tego samego dnia
>wracam do sklepu by wymienic ja na ciensza (przy tym tansza). Mam do >tego prawo?
to ze Ty sie pomyliles przy wyborze towaru nie musi interesowac sprzedawcy...
tym bardziej ze pewnie chcesz zwrotu roznicy
moze on okazac sie zyciowy ale nie ma przepisow ktore by zmuszaky go do takiego
postepowania
pozdr
--
Sprzedam Golf II '91... szczegóły www.bonq.ehost.pl
--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info
-
12. Data: 2004-09-13 07:40:18
Temat: Re: prawo konsumenta do zwrotu
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Sun, 5 Sep 2004, Snoopy wrote:
[...]
>+ No tak. Ale jesli tutaj chodzi o jakas rurke, ktorej cena pewnie nie jest
>+ jakas wygorowana, to nie sadze zeby sprzedawca robil jakies problemy,
No, akurat tu nie ma motywacji do wymiany ("na tańszą") zaś ma motywację
do niekomplikowania sobie życia: jak wymieni "na droższą" to owszem,
najczęściej tylko "dobije na kasie" różnicę i już (o ile nie jest to
system zintegrowany z magazynem :>).
Zwrot wymaga wykonania osobnego zapisu :), nie na kasie :]...
zauważ jak często pojawia się problem "nie da się zwrócić bo zostało
wprowadzone na kasę" - oczywista nieprawda, ale albo sprzedawca
niedouczony, albo... właśnie mu się nie chce :]
To właśnie fatygowanie się przy *małej kwocie zwrotu* jest
przeciwwskazaniem żeby "zrobić klientowi dobrze"... :]
pozdrowienia, Gotfryd